Úvod a závěr maturitní práce o autech

Od: Datum: 11.03.14 15:33 odpovědí: 4 změna: 11.03.14 17:02

Zdravím,

potřeboval bych poradit ohledně maturitní práce. Píšu téma "Historie vývoje osobních automobilů" ...potřeboval bych k tomu vymyslet nějaký závěr.Budu rád za cokoliv,děkuji mnohokrát za pomoc.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: axus®
Datum: 11.03.14 15:53
avatar

Zaver by melo byt shrnuti poznatku, ke kterym si v praci dosel. My tady ale nevime, cim presne si se zabyval.

Co nejaky vyhled do budoucna, kam se vyvoj zrejme bude ubirat dal? I kdyz to samo o sobe muze byt na nekolik samostatnych kapitol...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: essi
Datum: 11.03.14 16:02

Budu rád za jakýkoliv úvod a závěr ...ale ve zkratce v práci je jak se motor vyvíjel od začátku - Benz,Diesel,Wankel, až po současnost a možnou budoucnost... na co se nyní přechází - cng,lpg,vodíkový pohon...

Od: levlef*
Datum: 11.03.14 16:40

lehce shrnout jake motory za tech par let udelaly pokrok, vyvoj jde strasne rychle kupredu a uz dnes se mame lepe nez zitra... vcera... rikal jsi to predsedo, ze je trend setrit prirodni zdroje, ubyvani ropy apod. a planetu a je otaykou, s jakymn uspechem se setkaji elektromobily treba za padesta sto let, nebo jestli se vymysli neco jineho, kazdopadne vyvoj jde stale dopredu a nikdo dnes nedokaze odhadnoutm jake moznosti se v budoucnu jeste objevi. bla bla :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: host
Datum: 11.03.14 17:02

Asi na maturitní práci ještě máte času dost, tak si přečtěte knihu Dědeček automobil, nebo se podívejte na film s Luďkem Munzarem, nasajte atmostéru té doby a určitě najdete nějakou zajímavou myšlenku. Zajímavé je, že po našem českém vynálezci a konstruktéru našeho prvního parovozu Josefu Božkovi není ani pojmenovaná žádná ulice. V Holešovicích nebo okolí pražské Stromovky, kde svůj parovůz úspěšně předváděl by některá ulice mohla nést jeho jméno.

S vývojem automobilismu jde také souběžně vývoj kol, pneumatik, motorů, olejů, paliva (benzín, nafta, dřevoplyn, elektřina apod.), stavba silnic, stavba patníků na okrajích silnic, výroba asfaltu a asfaltovaných i betonových silnic, těžba ropy a výroba benzínu, nafty, olejů a vznik rafinérského průmyslu, konkurenční boj, boj o naleziště ropy, převoz ropy, ropovody, taknové lodě, vznik benzínových pump a v americe vznik motorestů, vznik silničních map, číslování silnic (road 66 a pod.), vznik nového názvosloví (chauffer - šofér - řidič, vůdčí list - řidičský průkaz, volantové kolo - volant, Kardanova hřídel, kardanův závěs, zapalovací svíčka, atd.), vývoj oděvů pro motoristy, vývoj tvarů automobilů, aerodynamika, estetika, označování automobilů čísly - poznávacími značkami - asi najdete kdo měl první číslo A v Berlíně, vznik závodů, soutěží. Vznik výrobních linek Henry Ford I a k tomu se váže i první pohled na efektivitu pracovní síly - Henry Ford zavedl pro své zaměstnance dovolenou, aby si odpočinuli a pak lépe pracovali (samozřejmě v rekreačních zařízeních Henry Forda). Vznik bezpečnosti práce, vznik technické normalizace, vývoj kresličských a konstrukčních prací, vývoj prototypů, atd. atd. atd.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.