Felicie - svítí kontrolky olej a baterie

Od: Datum: 08.03.14 19:25 odpovědí: 10 změna: 09.03.14 20:24

Dobrý den, slabě se mi rozsvítí kontrolky oleje a baterie při přibržďování před křižovatkou. Většinou se to stává při vyřazení rychlosti když sešlápnu spojku. Několikrát se kontrolky rozsvítily i při přbrždování v prudkých zatáčkách. Nevím co s tím. Olej vyměněn, alternátor je taky jiný funkční, ale kontrolky pořád zlobí... Kdyby někdo věděl co s tím je tak, když tak napište. Mám vplánu jet cca 200km cestu a nejsem si jist zda s tímhle někam vůbec dojedu...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.03.14 19:49
avatar

nejdřív koukni do průchodky 5tejch dveří jestli nenajdeš dolámaný náký kabely

poté kontrola štekrů a konektorů zadních světel -oxidace hniloba

a nakonec bych natáhl novou kostru do 5tejch dveří

ještě mi napadá zkouknout pojistkovku a její konektory neb do ní zatéká a pak to hnije

doplněno 09.03.14 17:35:

a jak si na tom s dobíjením chtělo by to voltmetr a měřit napětí na baterii při puštěným motoru a puštěných světlech napětí by nemělo bejt menší jak 13,8V

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.03.14 20:00
avatar
Možná se mýlím, ale co má kontrolka mazání a dobíjení společného s 5. dveřma?
Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 09.03.14 13:11
avatar

co má společnýho nevím ale už sem se několikrát setkal s tím že na palubce prosvědcovali různé kontrolky a pak sem našel bud vyhnilí nebo přrrušený dráty nebo špatnou kostru -jo cesty elektrické sou navyzpytatelné *smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pescado*
Datum: 09.03.14 14:04

Tak jsem zkusil ty kabely zaizolovat, protože byly popraskaný a dráty dvou kabelů šli přes sebe, zatím kontrolky nesvítí. Zároven jsem vypojil i rádio, který se z ničeho nic 2x vyplo. Elektrice nerozumim, ale měl jsi pravdu to zatím vypadá. Díky za tvou odpověď. Ted nepršelo, tak voda neměla kam zatéct, pod přístrojovku nebo tak...

doplněno 09.03.14 17:29:

Tak je to pořád stejné. Žádné zlepšení po projetí.

Od: pescado*
Datum: 09.03.14 18:52

Dobíjení je bez problému. Nová baterka i alternátor. Při jízdě auto necuká vše je bez problému, jen probliknou ty kontrolky občas

Datum: 08.03.14 22:29

Pod spodním krytem volantového sloupku jsou kostřící body. Velká matice M8 a hnědé dráty. Jsou tam i kostry přístrojové desky.

doplněno 09.03.14 11:20:

Zatéci tam nemůže. Přístrojovka je dost od rámu okna a ještě skloněná. Kdežto pojistkovka je dole napůl spodního okraje palubní desky jako okap pod střechou a tak tam snadno teče nejen po drátech, které všechny vedou podél motorové stěny ze starny interiéru směrem dolů do pojistek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.03.14 23:36
avatar

Nezateklo mu do přístrojovky?

doplněno 09.03.14 18:50:

Gumidek: Samozřejmě jsem myslel pojistkovku, přepsal jsem se ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pescado*
Datum: 09.03.14 19:02

Teď nepršelo, tak vodě bych tuto závadu moc nepřipsoval, ani myčku jsem nenavštívil..

Datum: 09.03.14 20:24

A kromě pochybností ses alespoň podíval do zadních světel, nebo čekáš až někdo napíše něco geniálního?:)

Myslím, že hned prví odpověď byla správným směrem.

Vyndej brzdové žárovky jednu po druhé a projeď to někde mimo slinici, jestli to bude prosvěcovat. Jestli to přestane, poznáš takhle, která strana to dělá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.03.14 10:57
avatar

Na 99 procent půjde o závadu v ukostření něčeho. Nějak mi to nejde dohromady s těmi prudkými zatáčkami, ale začal bych od kontroly brzdových světel (když se to projevuje při sešlápnutí brzdy), jestli to nemáte jak barevnou hudbu. Při rozsvícení brzdových světel nesmí pohasínat či se rozsvěcet jiné zárovky. Pokud to tak je, je chyba v ukotsření koncových světel. Obě tyto kontrolky (olej a alternátor) jsou totiž zapojeny shodně či velmi podobně( ve většině starších vozů) tj. plus za klíčkem na žárovku a mínus přes spínač tlaku, či přes alternátor. Tam je to sice trošku složitější, ale to není třeba objasńovat. Takže jak píše gumidek, kontrola ukostření nejlépe mutimetrem a testování. Pokud se v elektrice alespon trochu nevyznáte, tak bych do toho nevrtal. Spousta obvodů v autě může fungovat jinak, než si představujete.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.