Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bila barva v oleji

Od: jarek* odpovědí: 15 změna:

Dobry den mam problem a nevim co snim mam Opel Zafira 1.6, 2000, benzin. chtel bych zjistit vcem je problem nez zajdu do servisu. v motorovem oleji je nejaka bila barva nevim co to je ani odkud ale kdyz nastartuju tak jde bily kour z vyfuku a dost to smrdi jako by se palila guma nebo neco podobneho. to auto mam uz mesic a uz jsem dolil litr a pul oleje koukam pod motor jenze nikde neuchazi takze nevim kam mizne a to neni vsechno navic kontrolka teploty se vubec nezveda je porad dole i treba po 10 km jizdy a z topeni fouka jen slabe vlazny vzduch takze nevim co vsechno je treba opravit jinak auto jezdi dobre takze nevim co mam delat omlouvam se za svuj pravopis

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jm*
hodnocení

2x

Těsnění co jsem koukal tak od 500-1500 Kč dle výrobce. Poté srovnání hlavy -od 500-1000 Kč. Práce servisu 2000-7000 Kč.Poté proplach a nový olej,+ filtr od 500-2000 kč. S autem,který žere vodu nejezděte. Pokud to vyřešíte, nebude nebudou problémy,které uvadíte, kouření, barva oleje.

jarek*
hodnocení

dekuji za odpoved jen bych chtel vedet co stim topenim myslite ze to bude termostat?

Nemusí to být termostat. Pokud je na voze taková závada v chlazení, tedy prasklá hlava nebo těsnění, pak se do chladícího systému dostává vzduch (tedy výfukové plyny z komprese) a jelikož topení bývá zpravidla na nejvyšším místě chladící soustavy, vzduch "vyžene" vodu z topení a to netopí. Všechno to souvisí se závadou, kterou jste popsal. Opravit těsnění nebo hlavu a topení se opraví samo :)).

 

jm*
hodnocení

1x

To je voda, máte špatné těsnění pod hlavou.

jarek*
hodnocení

kolik by to mohlo stat tahle oprava

doplněno 02.03.14 12:03:

takze to by vyresilo i tu barvu v oleji i ten zapach z vyfuku?

 

jm*
hodnocení

0x

Kontrolujete vodu zda je v hladině, jak má být? Tady Vám auto žere vodu, takže Vám voda mizí. Termostat to může být. Ale spíše bych řekl, že to má spojitost s tím těsněním.

jarek*
hodnocení

voda je porad na stejne urovni

 

kamill*
hodnocení

0x

Do servisu budete potrebovat 30000 nie 10000!.Tesnenia sú 4 po cca30 každe,nové šroby hlavy 33E,nové rozvody 60E,zabrúsenie ventilov + semering,púzdra cca 10E po brúsení hlavy.Servis nepoužije opakovane, ani tesnenie viečka,ani rozvody, ani šroby možno majster z garáže.Radiator topení bude znečistený olejom -nový

To Kamil-ono servis je drahý,budu polemizovat,či spíše co považujete za servis!Pkd i menší soukromníci za servis a ne velké autorizované popř velké vzniklé třeba z bývalých ČSAO,tak ce na z opravu nemusí být velká!

Na dehtu -new těsnění,rozvody (řemen,kladky,pumpa) kontrola a orovnání hlavy + new ventily ,samo práce,soukromník spec.na jednu značku.a cena 15 000kč!

kamill*

Ja som iba doplnil hodnotu materialu ,ktorý radca jm nespomenul,aby tazatel v servise nebol prekvapený.O cene práce polemizujte s tazatelom ,ne se mnou -on tam chce

 

jarda3*
hodnocení

0x

No, motor 1.6 16V je asi to nejhorsi, co opel udelal, nechci byt pesimista ale podle priznaku je po smrti. Normalne jen zere olej jak prokoplej, to se jeste da, ale jestli ma i prasklou hlavu tak to bude drahy.

 

endyfrog*
hodnocení

0x

Myslym že tam bude prasklá hlava sice to může být jen to těsnění a kdoví zda tam máte termostat když se teplota nezvedá sice může být seklý ale malá pravděpodobnost to že žere olej to bude další problém v motoru zkuste nějakého soukromníka jinak v servisu se nedoplatíte

erikch*

nemusí to být zas taková tragedie(ale může) jak zde výše psáno...Prioritně-motor má normální tlaky-nastartuje a táhne normálně? Pokud ano nebude to takový průser...každopádně musí hlava motoru dolu(stav těsnění hodně napoví-bude někde seklý) a i tak zarovnání(+tlaková zkouška těsnosti hlavy),dalším nezbytným úkonem je komplet očista od těch sajrajtů(marmeláda) vzniklých sloučením oleje a vody-olejové čerpadlo,kanál(k)y atd.a stejně pak půlhodka běhu motoru s průplachovým olejem...Opel má naštěstí vcelku šikovně označený(drážky) vačky včetně kliky,takže není zapotřebí přípravku na znovunastavení rozvodů...Co se materiálů týče-je to těsnění(i vodní pumpy a prsou-olej.vana podle stavu),měly by se dát nový šrouby hlavy,průplach.a normální olej.+filtry,kapalina chlazení,+práce-demontáž s montáží(jedna akce tak dvě hodky),očištění,zarovnání+tlakování hlavy...no a uvidí se...Zkuste ve svém okolí nějakýho mechanika a domluvte se s ním na ceně-je to akce na třičtvrtě dne-takže tak trojka(+ navíc ta hlava-nejspíš subdodávka-málokdo má na dílně frézu) práce a cca.čtyřka matroš ve zn.kvalitě,žádný starline...Takhle nastíněný je to např.u nás v Krkonoších a pokud se nenaskytně nějaký problém(proto se ptám na tlaky motoru,zda táhne apod.)-do desítky by ses měl se vším vejít-u téhle akce ani tak nejde o zn. a model auta-ten princip je vesměs stejný,je to o domluvě s nějakým šikovným mechanikem...topení je sekundární problém-může být zasra...nej radiátor a asi i chladič(olej.emulze nemá tu průchodnost čistý kapaliny)-to by se řešilo při demontáži,stejně bude vypuštěný chl.okruh...schválně pak písni co a jak si dopadl...

jarek*
hodnocení

auto jezdi bez problemu a co se muze stat kdyz to neopravim vcas

erikch*

prodraží se to...hlava může zatím být vpořádku-tím že jí budete nadále zatěžovat bez optimálního chlazení a mazání, brzy třeba praskne,nemluvě o tom,že se můžou zapéct kroužky pístů atd.atd. až taky můžete začít shánět jiný motor...prostě může vydržet,ale nemusí...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]