Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, když zabíhám nový motor, jestli ho můžu nechat běžet na celou nádrž bez přestávky. Je to motor 26 ccm, podobný jako u křovinořezu. Nádrž je na 700 ml a cca. 2,5 hodiny by na ni běžel na volnoběh.
K dobrému zabíhání motoru se vždy doporučovalo často měnit režim. Takže u auta žádná dálnice, žádný plný plyn, minimum volnoběhu. Prostě často měnit otáčky i zatížení motoru. Nevím, proč by to u křovinořezu nebo podobného motoru mělo být jiné...
Na volnoběh bych to nezabíhal. 1. spálite uplně zbytečně benzin aniž by jste něco posekal. 2. Motor se na volnoběh neohřeje natolik jako při mírnem provozu čili nedojde k takové roztažnosti materiálu uvnitř spalovací komory a motor se tim pádem bude zabíhat déle ale nic tim volnoběhem nezkazíte to určitě ne akorát nevim jak se to bude líbit zapalovací svíčce když budete mít mísící poměr oleje třeba 1:33 nebo ještě víc a bude tady třeba 4 hodiny vrčet na volnoběh. Podle mě se zachvilku zanese nespáleným olejem a motor vám chcipne protože na volnoběh za studeneho motoru nedochází k dobremu spalování. Dle mě je nejlepší pěkně mírně a pomalu sekat nehonit ho hned na plnej céres prostě jen v klidu půl plynu a davat mu třeba po 2H sekání chvilku přestávku.
Mohl byste, prosím, nějak blíže upřesnit, jak jste u toho ASPéčka z Vašeho obrázku měnil motorový olej? Zejména mě zajímá jaký jste použil typ oleje, jeho množství a jakým způsobem jste jej dokázal vyměnit .
Měl jsem již hodně nových křovinořezů. Než se zaběhnul, sekal jsem s ním pomalu, ne ho hned honit na plné otáčky. Pozvolna. Ale pokud ho chcete nechat zajet na volnoběh,problém nevidím.
Obecně zabíhání na volnoběh je nesmysl.
Upřesněte motor - 2takt, 4 takt, max. otáčky, výkon atd. Pak se dá radit jak zabíhat nejlíp. Obecně to je motor držet v pracovních otáčkách, vyhnout se max. zatížení, nevytáčet naprázdno bez zatížení. Volnoběh = akorát to zakarbonujete...
4takt to klidně být může - mmch. není to křovinořez
Je to motor 26 ccm, podobný jako u křovinořezu
4t motor o tomto obsahu by měl výkon jak křeček v kleci. Chtěl bych vydět ty ventili co by měl. Dřík ventilu by nebyl větší než páratko.
Jako každý spalovcí motor...prvně mírné tempo,ne vysoké otáčky,měnění režimů zátěže...jen na volnoběh je to myslím blbost,normálně začněte motor používat,ale prvně plynule,žádný spěch...postupně zvyšovat zátěž
Pokud je to dvoutakt tak ze začátku možná mírně bohatší směs,ale zase to nepřehnat samozřejmě
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.