Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Naskytla se mi možnost koupit od známého Fabii 1.4MPI v sedanu, r.v. 2001, tehdy snad v plné výbavě (Klima, liťáky...). Najeto jistých 112tis. km. Nově dělané brzdy, rozvody řešené řetězem. Nefunguje klakson, padá okýnko u spolujezdce a co je asi nejhorší, po dolití chladící kapaliny vždy v brzké době ujde na jistou hladinu, auto hlasí nedostatek chladící kapaliny. S touto závadou už auto jezdí cca 5 let, kromě zvukového signálu po nastartování se to ještě projevuje, že občas auto začne krátkodobě topit na plno do interieru. + pár kosmetických vad... Technickou auto má ještě rok, bylo pravidelně servisováno a poslední 3 roky v zimě neježděno (mají aut více než je jich v rodině) je obuto na letních na liťákách + k němu 4 plechové disky. Cena 35 000Kč.
Koupit? Popř jaké výdaje mě kromě standartních čekají z důvodu výše psaných závad...
Předem děkuji za odpovědi
Tohle auto mají rodiče (44 kW).
Motor je slaboučkej, nedá se s nim skoro vůbec předjíždět, ale zas je spolehlivej.
Za posledních několik let (cca 20 000 km) se 2x měnily součástky posilovače řízení, jednou to bylo čerpadlo a podruhý zas něco jinýho. Pak často se probudí různý kontrolky, ale většinou to je planej poplach. Ještě se asi měnily tlumiče, výfuk apod.
35k je asi dobrá cena, ale závisí na tom, jak vážný jsou ty popsaný závady.
mam kombika 1.4 50kw , neni to sportak , ale nehnije , motor stary drzak , kazdy ti to opravi. CHlad. kapalina bud ti nekde tece , nebo ti to jde do oleje , coz tesneni vymenis za par kc , klakson bud je on KO nebo draty k nemu , ci spinac , okynko ti za litrik opravi , to ze sem tam topi je chyba serva klapky michani vzduchu , coz je chyba snad u vsech fabii a ten je trosku drazsi. Ale auto za 35t ktomu opravy cca 5tisic. Jen skoda , ze to je sedan , je skaredy a ne moc prakticky.
Myslím že klidně...můžete se podívat i po nějaké úplně bez závad ale taková zase bude asi dražší
Co se motoru týče bezproblémový držák,jen v tý fábii to na nějaký divočení rozhodně není(1,3 MPi ve feldě jede líp)
K závadám,únik vody-může buď někde prolínat-mockrát jsem zažil závadu že nějaký spoj hadice s nátrubkem prolínal jenom za zvýšeného tlaku(při jízdě)po zastavení když se tlak snížil prolínání přestalo a těch pár kapek na zemi do další jízdy uschlo...nebo těsnění pod hlavou,to je taky docela snadná záležitost
Klakson může být špatný od spínače přes kabeláž až po samotný klakson,to nikdo přes internet nepozná,ale taky by to nemělo být nic složitého
Topení to bude servo klapky-dokud to nedělá větší nepořádek možná bych to ani neřešil
Výdaje navíc bych si dal tak 5 tis na opravy,pokud nemá zimní tak ještě samozřejmě na kola-zima sice asi už nepřijde ale strážce zákona to moc nezajímá
Od toho bych utíkal dál - závady neřešili, dokud to jezdilo tak jezdili. Aneb lidi co totálně kašlali na údržbu. Tipnul bych tak 20k na uvedení do dobrého stavu - vyměnit komplet náplně, různé opravy na které se kašlalo. Občas si dělá co chce - to můžou být prkotiny nebo opravy za tisíce, nechat to nejde - slézající okno nebo topení naplno kdy se autu zachce nejsou dobré věci... Navíc sedan je asi nejmíňpraktická verze Fabky, 2001 už je starej pekáč. Pravidelně servisováno je nesmysl - to by tam nebyly ty mouchy. Podle mne hladají vola který tohle koupí...
Trochu iny pohlad na vec.Nie je Fabia ako Fabia.Mam 1,4 MPi,50kW,behnute 226tis.km,v pohode,lacne vozenie na plyn.Docela sa tesim ked nam tie HTP posluzia ako darcovia organov.S ostatnym co sa tu popisalo ciastocne suhlasim hlavne ohladom vykonu a spolahlivosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.