Nejste přihlášen/a.
Měl bych prosím dotaz na opravdu znalé opraváře:
Provádím GO motoru Zetor 4011 kde není jasné jaký byl používán motorový olej-předpokládám však že M6A.
Jaký je zaručený postup při přechodu na M6AD,to znamená aditivovaný olej?Stačí vymytí součástek motoru tech.benzinem?
Děkuji za každou radu.
Opravdu ale opravdu nedoporučuji přechod na AD , tato skutečnost je podložena zadřenými motory, a učí se již léta.
Rozpuštění karbonových usazenin omytím techn. benzínem je vzhledem k věku Zetoru 4011 r.v. předpokládám 1964 - 66
opravdu nedostačující. Úplná dekarbonizace která je podmínkou je pro tento krok je nereální.
Oleje AD rozpouští dlouhodobé usazeniny a hrozí ucpání některých kanálků
a přidření motoru. Pokud si dáváte práci s GO, neriskujte to.
S touto odpovědí musím jen souhlasit, soused měl Z 3011 a ve snaze dát motoru to nejlepší dal AD a bylo vystaráno. Písty tak zadřený, že snad nebyla na světě síla která by je dostala ven. Spravila to až výměna motoru. A když máš posečený všechny louky, seno skoro suchý a uprostřed louky stojí zadřenej traktor... úžasná záležitost. Je to asi 25 let stará záležitost , ale ještě teď mě běhá mráz po zádech. Soused louky posečený, já louky posečený, na všechno jen můj traktor, k tomu chodit do práce, shánět jinej motor ,všechno dát dohromady, sušit, měnit... no užasná situace. Spal jsem 4 hodina denně... v lepším případě.
Nedělej to, nedopadne to dobře.
doplněno 04.04.09 01:56:4 hodiny denně... sorry
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.