Pneu Goodyear Wrangler

Od: Datum: 07.04.14 12:40 odpovědí: 5 změna: 07.04.14 16:43
avatar

Co si myslíte o téhle značce pneumatik? Potřebuju je na 80 % na silnici a město, zbytek středně těžký terén.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: axus®
Datum: 07.04.14 13:45
avatar

No Wrangler je oznaceni pro celou radu on/off pneumatik s ruznym desenem, ktere se vlastnostma vzajemne velmi lisi.

Takze nejaky konkretni?

Pokud skutecne jezdis do terenu, hlavne pro zabavu, pak bych bral DuraTrack (zkusenost). Pokud jezdis delsi trasy po silnici, pak jeste AT/SA s omezenejsima schopnostma v terenu, ale na ekonomice provozu se to projevi (coz ale v pripade Jeepu je otazka, zda na par decek hledis). To bych ale volil v pripade bydliste na horach nebo v terenu, kam se musis dostavat, bez dalsiho vetsiho radeni kolem. Na to budou Ok v terenu i na silnici. Na vetsi blbnuti uz ale asi ne.

Vse ostatni je dobre leda na silnici, max. na suchou polnacku.

Jinak kvalitni jsou, to jo. S GoodYearem chybu neudelas.*nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.14 15:18
avatar

Do terénu sice jezdím málo, ale když už tam jsem, rozhodně


nejde o suché polňačky *frajer* . Minulý týden jsem zjistil, že moje letní gumy, o kterých jsem si myslel, že ještě jednu sezónu vydrží, už jsou zralé na sběrný dvůr. Autu už je 19 let a tak se mi nechce kupovat drahé gumy, takže hledám nějaký rozumný kompromis.

Od: axus®
Datum: 07.04.14 15:44
avatar

To je tezke, ze jo. Pokud chce clovek takhle blbnout v terenu, silnicni pneumatiky holt mit nemuze a vpodstate ani zadny rozumny kompromis, pac kdyz podobny kompromis zvoli vsichni zucastneni, kdo vas pak bude tahat ven z louze, ze jo, kdyz zapadnete vsichni...(pokud teda nemate navijaky). Ale zase kdyz chces jezdit hodne po silnici, tak jsou silne tereni vzorky z mnoha duvodu neprakticke.

Ja bych doporucil prezouvani, hlavne v pripade, kdy je jizda v terenu ojedinela, dopredu planovana a lze se na ni vetsinou pripravit. A na bezne 80% jezdeni vzit treba ty Wrangler AT.

Pokud prezouvat nechces, pak jdi do tech Wrangler DuraTrec a pocitej pri bezne jizde s terenim vozrkem.

-

ps. Stari auta a kvalitu(drahost?) pneumatik bych nespojoval.

doplněno 07.04.14 15:47:

Co si mel vubec obuto v tom videu?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.14 16:37
avatar

Celoroční Michelinky, vzorek pro terén nic moc. Nicméně se chlapi divili, co všechno jsem s tím zvládnul. Jenže já měl tenkrát to auto teprve pár měsíců, nevěděl jsem, že bych to neměl projet, a tak jsem to prostě projel *smich* .

doplněno 07.04.14 16:38:

Teda ta guma měla tenkrát o 80000 km a 5 let míň.

doplněno 07.04.14 16:39:

Vlastně jen o cca 40000 km míň, na zimu tam nebyla.

Datum: 07.04.14 16:43
avatar

Nespojuju stáří auta a cenu pneumatik (tím méně kvalitu), jen se mi nechce kupovat drahé gumy na auto, o kterém nevím, jestli bude ještě za 1/2 roku existovat.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.