Elektrika v zásuvce

Od: Datum: 16.02.14 10:23 odpovědí: 8 změna: 17.02.14 10:40
avatar

Po zapnutí světel zhasne nabíječka a přestane dobíjet /zásuvka zapalovače/. Po vypnutí světel jede... Nevíte kde by mohl být zádrhel? Kam se podívat?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dexx®
Datum: 16.02.14 10:52
avatar
Co je to za auto? Zásuvka je originál nebo dodelavana?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.14 12:37
avatar

je original.

doplněno 16.02.14 12:42:

Fiat Marea

Datum: 16.02.14 11:06
avatar

Podle mě je zásuvka dodělaná. A zem je špatně zapojená ne na kostru, ale na nějaký drát od světel, tedy na plus. V tom případě pokud je zhasnuto, je na tom -polu zem, ale ukostřená přes žárovky. Když rozsvítíte, bude na obou polech zásuvky plus. Tedy výsledek NULA. Změřte polaritu obou polů zásuvky proti skutečné zemi a to jak při zapnutých, tak při vypnutých světlech. Může se jednat i o závadu originál zásuvky a to opět někde k ukostření.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.02.14 12:39
avatar

Přesně to se stane. je tam po zapnutí na obou pólech plus.

doplněno 16.02.14 12:40:

Myslel jsem si, že to opravím sám, ale je to pro mě celé Španělská vesnice. Vůbec netuším, kde hledat konkrétně vadu v ukostření :(

doplněno 16.02.14 12:42:

Zásuvka mi připadá jako originál včetně káblíků. Nezdá se mi, že by to někdo dodělával.

Od: dexx®
Datum: 16.02.14 12:43
avatar

No ono stačí že u spousty aut jde zásuvka až po zapnutí klíčku. Někteří to pak předělávají aby jim šla pořád. Takže bych kouknul kde je připojená a jestli to není předělaný.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.14 12:56
avatar

Dráty vedou někam k motoru, takže jít nějak po tom káblíků a najít kam je pod kapotou napojený? Myslím, že to přece jen bude chtít někoho, kdo má zkušenosti a vzdám to.

Datum: 16.02.14 21:53
avatar

- jak jsem to četl máte u zásuvky dva plusy/dva kabely/jeden stálý a druhý po zapnutí světel...takže světla vypnout a kabel kde zůstal plus zapojit na střed zásuvky/odisolovaná část/ no a ten druhý,kde by se měl objevit plus po zapnutí světel-radši to znovu zkontrolovat-odpojit a zaizolovat,a na ten vývod kostrový/obal od zásuvky který zbyl ,dáte nový kabel s konektorem a druhý konec tohoto kabelu zbavíte isolace,popřípadě kábl. očko a dáte pod nějakou matku,šroubek ...tak aby se vytvořila kostra -mínus-pro zásuvku...samozřejmě předpokládám,že ta plusová část je jištěná pojistkou... už jsem viděl idioty co to natáhli přímo z baterie...zásuvka zapalovače se totiž při velkém odběru nebo zkratu může vyhřát,pak sama zkratuje...tak ta pojistka je nutnost aby Vám auto neshořelo...

doplněno 16.02.14 22:27:

doplněno----zdurazňuji že mluvím o konektorech,co napojuji zásuvku zapalovače-tedy plus a mínus-protože by tam měl být ještě plus od osvětleni přístrojové desky na tu mini žárovečku na tělese zapalovače co podsvětluje ten zelený či oranžový plast.kroužek,mínus pak ta žárovečka bere z obalu zásuvky zapalovače

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 17.02.14 10:40
avatar

Díky za jasný návod, funguje!

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.