Felicie málo topí

Od: Datum: 15.02.14 11:47 odpovědí: 14 změna: 16.02.14 22:35

Zdravim rádcové chtěl bych vás poprosit jestli mi někdo neporadí kde najdu a jak demontuju topné těleso u feldy r.v 99 nikdy jsem to nedělal ale rychle se učím stačí když mě někdo navede správným směrem auto jsem měl v servisu ale bohužel na topení zapoměl :( ja auto potrebuju kazdy den jezdim do prace a dalsi tydeni dovolenou si brat nemuzu :( předem dík za rady ,..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.02.14 12:37

a jste si jistý že je špatný radiátor?Nebudou špatné ovladače? A jestli ne tak proč hned demontovat první zkuste propláchnout-odpojit hadice na motoru a protlačit tlakovou vodou můžete použít i nějaký přípravek

http://www.valvolineeurope.com/czech/products/cid%284206%29/vps_radiator_flush?searchtext=radiator%20flush

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koleo
Datum: 15.02.14 13:22

ovladače bych řekl že ne a z toho duvodu když jedu a vypnu větrák a tak po 5 minutách větrák zapnu tak topí krásně jen pár sekund a pak to zase slábne takže podle mne je zanešenej radiátor voda proudí třeba jen na pul radiátorem a tak to topí slabě... Myslíte že ten přípravek pomůže pokud by byl radiátor zarostlej?

Datum: 15.02.14 15:06
avatar

teplota drží nelítá? už sem se párkrát setkal s tím že se v radiátoru uvnitř zlomila ta umělohmotná přepážka co odděluje vstup a výstup z radiátoru normálně to vidět neni já to zjistil až když sem rozpertloval a sundal víko radiátoru

doplněno 15.02.14 15:12:

demontuje se to blbě neb tam překáží ten nálitek co je na něm posazená baterie ,musíš zevnitř auta demontovat palubku povolit si celej ten panel s ovládáním topení,v motoru si sundáš mřížku demontuješ ventilátor a celý to topení musíš povitáhnout ven tak aby si ten radiátor do boku pak dokázal po demontáži hadic vytáhnout napoprvý docela opruz

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koleo
Datum: 15.02.14 15:12

dable ano teplota drží motor je zahřátej na provozní teplotu vše jak má být... hadice jsou také teplé... jak píšeš o té přepážce lze se podívat i když nemám nic rozebraného nebo to nelze? co bych měl sundat abych se podíval? nebo nějaké jiné rady? já jsem opravdu rád že neni ještě taková zima protože jezdim do práce po 4 hodině ráno a stejně se tam klepu natož když bude minus :-D

Od: koleo
Datum: 15.02.14 15:14

hmm stačilo si přečíst že musim demontovat palubku tak mam dost :-D ale podívat se tam musim... doufám že to je jen o tom povolit pár šroubů a sundat to a pak to tam zase nandat nebo se pletu?

Datum: 15.02.14 15:16
avatar

jestli je ta přepážka vylomená nezjistíš jak sem psal zjistíš to až hrubou demontáží toho vrchního víka já bych koupil novej radiátor vyměnil a ten starej rozpitval

doplněno 15.02.14 15:18:

palubka de dolu poměrně rychle akorát si povol na převodovce náhon tachometru at se stím nepereš

doplněno 15.02.14 15:23:

fotky nemám bohužel ale mám elektronickou knihu jak na to a tady by taky něco mohlo bejt http://www.feliciaklub.cz/forum/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koleo
Datum: 15.02.14 15:20

dobře náhodou nemáš odkaz na demontáž topení? rád bych se podíval třeba na nějaké fotky pokud někde jsou já hledal na googlu ale nic jsem nenašel ...

Od: trtr
Datum: 15.02.14 15:58

Zdravím, nejlepší než začít rozdělávat půlku auta zbytečně je, otevřít kapotu a najít ve změti hadic chlazení dvě, které vedou směrem do interiéru přes motorovou přepážku. Po jízdě musí být obě hadice přibližně stejně horké, pokud nejsou, tak se přicpaný radiátor.

Pokud se to potvrdí, tak v závislosti na tom zda hadice jsou jen mírně teplé nebo nejsou teplé vůbec, se buď vymění jen chladící kapalina včetně důkladného proplachu (hadice nejsou horké, ale jen teplé) nebo výměna radiátoru (hadice studené).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koleo
Datum: 15.02.14 16:03

dobrá jak píše trtr se podivám na hadice

Od: koleo
Datum: 16.02.14 18:12

takže hadice horké po celé délce... myslíte že je tedy problém v radiátoru?

Od: trtr
Datum: 16.02.14 20:03

Zdravím, pokud to byly opravdu správné hadice a byly horké obě (hadice tam i zpět z radiátoru-výměníku), tak zkontrolujte, zda máte nastavenou správně polohu klapky rozvodu vzduchu-kolečko na panely topení-poloha nohy, horní výdech + sklo a kombinace. Pokud při otáčení, resp. změně poloh kolečkou neklade žádný nebo velice malý odpor, mohlo se vyháknout lanko a klapka k rozvodu vzduchu může být přivřena. Větrák funguje?

Pokud to mechanická chyba nebude, tak si vyměňte či nechte viměnit tu chladící kapalinu a provést proplach.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.14 21:59

Pokud je to ta přepážka, budou obě hadice horké - horká voda poteče cestou nejmenšího odporu ze vstupní hadice rovnou do výstupní hadice a nepoteče přes radiátor. Tomu má právě zabránit ta přepážka.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koleo
Datum: 16.02.14 22:35

takže pokud by to byla ta přepážka tak ta je v radiátoru? hadice mam obě horké takže to bude asi ta přepážka ...

Od: koleo
Datum: 16.02.14 22:34

Ano byly to správné hadice... vše funguje jak má vzduch fouká a přepínání také funguje vzduch fouká ale jen vlažnej a jak jsem psal v úvodu pokud větrák zavřu a nechám to pár minut zavřenej tak to topí ale jen pár sekund a pak zase fouká vlahej vzduch...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.