Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Agila 1,3CDTi, 2003

Od: chucky1® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,
prosím o radu s Agilou 1,3CDTi, r.v.2003. Pokud chci startovat auto při jakékoliv teplotě, tak po zhasnutí žhavení nikdy nechytne. Musím nechat klíček v poloze rozsvícené palubky, dokud neutichne podávací čerpadlo v nádrži, které tlačí naftu do motoru a to je cca 20 - 30vteřin. Po této prodlevě auto chytne na první otočení a plynulý chod. Čerpadlo z nádrže jsem vyndal, ale vypadá že je v pohodě. Přijde mi, že čerpadlo v nádrži je i trochu více slyšet, ale to se mi možná zdá. Dříve to startovalo v pohodě.Nevíte čím by to mohlo být? Přijde mi jako by se muselo čekat než se natlakuje systém, ale fakt nevím. Auto má najeto poctivých 70000km/1 majitel. V Opelu servis taky nevědí, a prej snad jedině vyměnit vstřiky, ale to se mi nezdá, a navíc to není jisté... Diagnostika také nic neukáže.
Děkuji moc za radu.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tesyk*
hodnocení

0x

A zkusil jste vyměnit palivový filtr?

chucky1*

Ten je tam cca 1 rok, a najeto na něj max 6000km. Mě to přijde, jako by se ztratila nafta z čerpadla, nebo z hadiček, proto ta prodleva, než se to natlačí? Ale nevím, všechno se zdá být v pořádku.

tesyk*

No, ono stačí natankovat nějakej sajrajt a filtr se ucpe podstatně dříve.

chucky1*

Ok, zkusím tedy vyměnit a dám vědět.

erikch*

podle popisu bude problém s dodávkou paliva(ve správném tlaku) z nádrže k čerpadlu-pokud by byl problém se vstřiky(em),byl by znát min.nepravidelný chod apod.-taky bych začal výměnou paliv.filtru...podávací čerpadlo-správně má bzučet tak aby bylo slyšet(když se na něj soustředíte "bzučí o to víc...")-pokud by s ním byl problém,nejel byste...

Otazka je, proc tak dlouho tlaci. Jestli jede podle nejakych tlakovych cidel. Mozna pokud podavacka nenatlaci na urcity tlak , tak se ani neotevrou vstriky a proto to nejde nahodit. Ale tyhle motory neznam. Kazdopadne to tlaci dlouho
chucky1*

Tak jsem vyměnil pal. filtr, a dělá to stále :( Pokud počkám až vypne podávací čerpadlo v nádrži, tak nastartuji bez problémů. Když vypnu motor a zkusím nastartovat do cca 5 min, tak je to také v pohodě, ale po více jak 5 min. už to nejde a zase musím čekat až vypne podávací čerpadlo. Mě to opravdu přijde, že dochází k poklesu tlaku nebo ztrátě nafty z čerpadla. Nikde nic nekape a vše těsní. Nevíte jestli tamnení nějaký zpětný ventil, nebo prostě proč ta nafta může padat?

Díky moc

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]