Časti motora

Od: Datum: 11.02.14 09:24 odpovědí: 4 změna: 11.02.14 15:02

Dobry den prosimo radu mam škoda fabii 1,4 mpi,50kw pokazila se mi klapka v regulatoru vzduchu sani.Klapku jsem sklopil aby pořad sala čisty vzduch a ne od hadice vyfukovych plynu zajmalo by mě jestli to ma vliv na spotřebu a chod motoru mechanik mi poradil že to mam tak udělat zda se mi že auto ted lip jede děkuji za odpověd


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.02.14 10:35
avatar
To nasávání teplého vzduchu od výfuku není u vícebodového vstřikování prakticky potřeba. Pouze v silných mrazech by to mohlo zhoršovat běh studeného motoru.
Je to pozůstatek minulosti, kdy to za nízkých teplot u karburátorového motoru a jednobodového vstřikování zlepšovalo odpaření směsi a bránilo námraze pod škrtící klapkou. Taky to trochu zrychluje ohřívání motoru, ale je to zanedbatelné.
doplněno 11.02.14 12:49: Funguje to tak že čím studenější vzduch, tím se vstřikuje více paliva, ale také se zvyšuje výkon motoru, takže na reálnou spotřebu to prakticky vliv nemá.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: kudlanq*
Datum: 11.02.14 11:35

Děkuji za odpověd a nahodou nevite zda to ma vliv na sptřebu?

Od: jinx®
Datum: 11.02.14 14:20
avatar

To ze je to nepotrebne a je to prezitok z cias minulych sa pisalo aj v case ked boli na svete favority a prve felicie.

Na tuto temu sa tu uz diskutovalo a napisem to aj teraz.ANO ZMYSEL TO MA.

1.V autach s LPG (mam 1.4 MPi sekvencny vstrek) ale vo vseobecnosti kto ma LPG vie ake mnozstvo tepla odide na prevadzku LPG.Tu je ochladzovanie naporovym mrazivym vzduchom neziaduce.Ostatne cely motorovy priestor neostava uduseny ale nejake prudenie tam je.Osobne pouzivam clonu do +10 az+15 stupnov cez den.Skracujem vzdialenost prejdenu na benzin a urychlim zopnutie elektromagnetickeho ventilu.

2.Nezasiera sa chladic od solnej hmly od auta co ide pred vami a taisto slany bordel neputuje do motoroveho priestoru...iba ak chyba spodny kryt.

3.Auto nechladne tak rychlo.Pri -10 a vetre vonku vychladne az za 1,5 hod.Tym padom je rychlejsie obnovena prevadzka na LPG.Zohriaty motor rovna sa nizsia spotreba

4.Rychlejsi nabeh kurenia..teda ak nemate nezavisle kurenie.

5.Nevyhoda je v tom ze teply vzduch z motoroveho priestoru sposobi nepatrne nizsi vykon ako uz spominal predo mnou...skoro akoze placebo efekt no ale co cakat od 50kw ...ze?

6.V pripade ze sa zasekava termostat a zostava otvoreny tak blok motora tolko netrpi...takto ale zavada odstranena nebude. ze?

7.ak vas este nieco napadne...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.14 15:02

Pěkně ses rozepsal... jen škoda, že sis pořádně nepřečetl otázku a odpovídáš na něco trošičku jiného.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.