Asistenční služba - zkušenosti

Od: Datum: 04.02.14 21:50 odpovědí: 1 změna: 06.02.14 12:45

Zdravím.

Chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s asistenčními službami (ÚAMK, ABA apod.).

K havarijku mám rozšířenou asistenci, ale celkem mě překvapilo, že když jsem měl letos jeden technický problém na cestě (bylo to v neděli) a na lince asistenční služby mi řekli, že o víkendu nejsou schopní zajistit opravu a maximálně mě odtáhnou do nejbližšího servisu (kde bych musel počkat do pondělí)...

Tak přemýšlím, že bych to zrušil a "zaregistroval" se u nějaké "klasické" asistenční služby. ÚAMK teď nabízí členství za 365 Kč na rok (něco mají zdarma, za něco člověk platí s určitou slevou). Ale nevím, jak to je potom v praxi - jestli to má vůbec nějaký význam (jestli by mi o víkendu taktéž neřekli, že mám smůlu), jestli si dát na něco pozor apod.

Předem díky za Vaše zkušenosti/názory.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.02.14 12:45
avatar

Dobrý den, já měla u předchozího vozu ACA, mají kompletní pomoc po celé Evropě, (pro mě naštěstí, protože auto mi vypovědělo službu kousek za Linzem), fungují opravdu 24 hodin po celý rok. Jejich služby mě mile překvapili,i rychlostí, že jsme nemuseli nikde čekat dlouho, i kvalitou atp. Jinak s ÚAMK jsme také nikdy neměli problém, pokud nebylo možno okamžitě zajistit odtah do servisu tak nám bylo zajištěno ubytování.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.