Motor se zbláznil

Od: Datum: 04.02.14 14:47 odpovědí: 10 změna: 05.02.14 15:48

Zdravím rádce. Mám celkem závažný problém s motorem u Renaultu Laguna 2.2dci r.v.2002. Ze začátku se mi občas, ale vážně výjmečně, stalo, že buď když jsem nastartoval, tak sám po chvíly chcípl, nebo i vícekrát za sebou. Potom se mi to stalo dokonce i při jízdě- prostě normálně jedu třeba na 5ku 80 a chcípl- a nešel třeba chvilku nastartovat, třeba na vícero pokusů. Postupně to začalo dělat častěji a včera jsem dokonce jel domů asi 35km, ale to stylem: 6e auto mě nepustilo třeba přes 30km/h pak chvilku třeba max 60km/h, pak zase třeba 10 minut max 40km/h... moc jsem dělat cokoliv, ale víc to prostě nejelo. Nevýte, čím by to mohlo být? Mám doma ještě feldu a tak teď jezdím radši s ní, než ušetřím nějaký peníze na opravu, ale i tak bych to nechtěl dávat do servisu, radši bych si to zkusil udělat sám, pokud to teda bude v mých možnostech a pokud hlavně budu vědět, v čem je problém, protože s tímhle jsem se nikdy nesetkal. Hold AUTO S PI**U VE ZNAKU, JÍZDA PLNÁ ZÁZRAKŮ *bzum*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: au1
Datum: 04.02.14 14:50

vypínání motoru známýmu na Laguně 2004 ale benzín, ne nafta, dělala vadná řídící jednotka. Než na to přišli, vyměnili půl auta. Zkuste splašit jinou ze stejného vozu, nejlépe vypůjčit, kdyby to nebylo ono, protože to asi bude drahá věc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uztobude12*
Datum: 04.02.14 15:25

Tipoval bych dvě věci: Buď snímač otáček vačkové hřídele (to myslím je oprava za celkem pár korun). A nebo horší varianta: váha vzduchu, to už je o něco dražší. Jen můj názor, nejsem mechanik.

Datum: 04.02.14 16:18
avatar
Zaregistruj se na fórum renault.cz Zatím mi tam se vším poradili nejlíp. Přeci jen ty svoje miláčky mají prozkoumaný do posledního šroubku.Nejlevnější řešení by bylo že někdy stačí prostříknout kontakty motýlka kontaktolem to si opravdu dokáže udělat každý sám ale může to být tisic dalších věcí. Třeba zrovna ty váhy vzduchu na renault motorech dost odcházejí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cliors200
Datum: 04.02.14 21:13
Jo, na tom fóru to bude lepší řešit. Já jsem teda zarputilej zastánce bezporuchového benzínu, ale zrovna máš myslím ten nejvíc poruchovej naftovej motor vůbec, co vím. Právě třeba na tom Renault fórum zjistíš, že turba u 2.2ky odcházej jak na běžícím páse a celkově je ten motor nepovedenej.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexx®
Datum: 04.02.14 15:49
avatar
A svítí nouzak? Chtělo by to diagnostiku. Jinak taky tipuju na řídící jednotku .
Ohodnoceno: 0x
 
Od: renault
Datum: 04.02.14 16:11
Ne, nouzový režim nesvítí. A dělá to jenom někdy prostě, někdy jede v pohodě. Ale čím dál častěji.
Datum: 04.02.14 16:15

Zkus se podívat, jak je na tom konektor řídící jednotky, jestli tam není nějaká oxydace kontaktů. Jinak také doporučuji půjčit jinou ŘJ a vyzkoušet.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mire
Datum: 04.02.14 20:32

Podobný problém jsem měl s 1,9 dCi, občas zhasl a potom nechytal. Obyč. servis různě vyměňoval, značkový servis mudroval nad diagnostikou a vše beze změny. Pak mě to jednou nešlo nastartovat u jednoho dovozce ojetin, ten prošel všechny kabelové spoje okolo čerpadla a vstřiků a najednou to fungovalo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 777
Datum: 04.02.14 22:05

Pokud je to renault s roku 2002 tak se v tom asi moc nepovrtáš,u těchle aut je i obyčejná výměna žárovky noční můrou mechanika...prostě past vedle pasti lidově řečeno

Tohle může dělat 1000 a jedna příčina,sám si můžeš tak maximálně jak už někdo radil prostříkat kontakty kontakt sprejem,u řídící jednotky,u čerpadla paliva,všechny důležité kabelové spoje...jinak jsi bez diagnostiky víš kde

Ta řídící jednotka jak tu někdo zmiňoval je klidně možná,pokud by jsi měl k dispozici jiné auto z kterého by jsi to mohl zkusit byla by to velká výhoda

Jen doplním jedno servisní zjištění-podobný problém dělal známému na feldě hall snímač klikové hřídele,klidně to taky zdechlo třeba při jízdě,ale chovalo se to tak že to okamžitě zase nastartovalo po vypnutí a zapnutí klíčku a pokud to zrovna nechcíplo tak to jelo úplně normálně...postupně se tyto příhody stávaly čím dál častějšími až byl nucený zajet ke mě do servisu...ovšem tam je daleko snažší diagnostikovat závadu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zabu
Datum: 05.02.14 15:48

Jen jeden poznatek z praxe. Kamarádovi tohle(na jiném autě) dělala ta hall. sonda otáček. A navíc byla teplotně závislá. Mám dojem, že když se ohřála, přestala fungovat. Zkuste si vzpomenout, nebo odzkoušet-vypozorovat teplotní závislost.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.