Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nizky vykon motoru,nouzový režim a LOG

Od: hejkos* odpovědí: 4 změna:

Muze nekdo poradit ohledne toho logu? Log byl na 4-rychlostní stupen na rovince.Rekl bych ze to bude nejspis podtlaková regulace na turbu(turbo dava vetsi tlak),ale nejsem odborník,takže jen tipuju. Jedná se o Octavii I, 66kw , AGR, rv. 1997. Dočetl jsem se, že turbo na motorech AGR se nečistí (obtokové).Jinak ohledne toho auta resim nizky vykon motoru a pada do nouzového režimu, při 2500-3000(jak kdy) otackach cukne a jede max 120 km/h( a netáhne).Ale to padaní do nouzového režimu není vždy(jen někdy). Jinak jeste to pise tuhle chybu : 00575 - Tlak v sacim potrubi 17-10 - regulacni diference _ Sporadicky. Podtlakové hadičky jsem vyměnil. Děkuji za rady
LOG: leteckaposta.cz/...

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bbbb
hodnocení

0x

zkrat na kostru,přerušené vedení mezi magnetickým ventilem n75 ovládání regulace turba a ŘJ motoru nebo vadný ventil regulace

hujer123*

A z logu je vidět, že turbo dává moc a proto to hází řídící jednotka do nouzáku.

hejkos*
hodnocení

takže zkusit vyměnit N75 ventil? dík za tip

hujer123*

Pokud jsi vyměnil hadičky, ještě vyzkoušej, jestli volně chodí tyčka, která ovládá obtok turba a při té příležitosti vyzkoušej, jestli je v pořádku membrána, která na tu tyčku působí. Když odstraníš hadičku, zasuneš tyčku na maximum a prstem zacpeš dírku po hadičce, musí tyčka zůstat zasunutá, a když prst uvolníš, tyčka se vysune.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]