Kryt chladiče

Od: Datum: 24.01.14 15:43 odpovědí: 9 změna: 25.01.14 18:52

Zdravim mam takový dotaz ohledně krytu chladiče na felicii,

zda si ho koupit nebo stačí po domacku kus papiru tk aby se zahral driv motor?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: cuca®
Datum: 24.01.14 16:52
avatar

Karton jsme taky davali .zalezi jak se ti chce utracet a jak ti zalezi na estetice.nedavno jsem dokonce videla fabii s prekrytou maskou folii, vypadalo to desne, ale ucel to asi ma.no zacina mrznout, tak uvidis rozhodnuti je na tobě

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.14 20:24

pokud máte dobrý termostat tak je to zbytečnost

doplněno 24.01.14 21:10:

felcky (benzin) jsou na topení jedny z nejlepších-nejrychlejších oproti oktávce(naftě) vytopeno za poloviční dobu

Ohodnoceno: 2x
 
Od: cuca®
Datum: 24.01.14 20:34
avatar

Ano, mate pravdu. My to delali hlavne ve velkych mrazech a kdyz clovek jezdil par kilometru tam a po praci zpet.auto se ani nestihlo poradne ohrat, tudiz i netopilo.ale to musi vedet tazatel proc mysli ze ho potrebuje.jiste u zanovniho auta treba neni potreba...ne ze by felicie byla spatne auto, ale proc tomu ohrevu trochu nepomoci...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 777
Datum: 24.01.14 20:51

Pokud ale bude jezdit jen krátké trasy,je mu to stejně na nic...snad každý okruh chlazení motoru má dva podokruhy,první je vnitřní okruh napojený na topení kdy voda obíhá jen kolem motoru...až se ohřeje na provozní teplotu,termostat postupně otvírá a voda začne proudit i druhým okruhem přes chladič,tím že dáš něco před chladič si k rychlejšímu nástupu topení nepomůžeš,protože ve fázi ohřevu tam stejně voda neproudí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cuca®
Datum: 24.01.14 21:17
avatar

Diky, takhle se bori myty, takze jsme to tak delali zbytecne, ale od toho poradteje, dozvedet se neco noveho tudiz zadne dey, kdyztak vymenit termostat...

doplněno 24.01.14 21:18:

Pardon ne dey ale dekly

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.14 18:52

Správně řečeno. Voda obýhá v malém okruhu motor,topení,pumpa, u SPi předehřev sání a do velkého okruhu propouští termostat vodu k ochlazení jen na chladič.

*palec*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: 777
Datum: 24.01.14 20:47

Felda má výkoné topení...pokud je v pořádku termostat,nic takového není třeba,protože voda začne proudit chladičem až se termostat otevře(a to je 88°C)tzn kapalina úplně ohřátá...a potom už si ji termostat hlídá

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.14 21:34
avatar

Motor se s krytem na chladiči bude rychleji ohřívat ale u dobře fungujícího termostatu je to zbytečnost. Motor nebude ochlazovám studeným vzduchem, který proudí přes chladič a fouká tak na motor za jízdy. Ale zase se bude muset kontrolovat teplota a hrozí přehřátí motoru například při jízdě v koloně. Jinak já mám třeba u jednoho auta chladič, za kterým jsou 2 ventilátory a za každým ventilátorem jsou ještě lamely, které brání profukování studeného vzduchu do motorového prostoru pokud je motor studený.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: 777
Datum: 25.01.14 10:25

To je pravda,ale v celkovém výsledku bude to že neproudí studený vzduch na motor mít jen velmi zanetbatelný vliv...daleko důležitější je správná činnost termostatu...pokud zůstává pootevřený,motor se pořádně neohřeje a topení netopí,nebo málo topí

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.