Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda 120 L nejde do otáček (4000 ot.)

Od: pavlosd odpovědí: 10 změna:

Zdravím. Mám stodvacítku a už si nevím rady. nejde mi víc jak do 4000 ot. min. Základní předstih jsem dělal pokaždé na jiný stupeň. Teď to mám na 6 před HÚ a zdá se to nejlepší. už jsem to s tou závadou koupil. nikdy jsem se s tím u škodovky nesetkal. Chytá na převalení. hadíčku na podtlak do rozdělovače jsem taky pro jistotu vyměnil a žádný výsledek - byla 2x napojovaná... nevíte někdo čím by to mohlo být? Občas cukne, to se zlepšilo po novém seřízení předstihu. jede jinak plynule a má i pěknej zvuk. akorád nejde víc jak do 4000 otáček - jako bych ubral plyn a přitom jde na všechy čtyři válce..

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar mikihans

Nemáš moc bohatou směs? Nebo co třeba zanešený vzduchový filtr (zkus bez něj)? Vzdušníky a trysky karburátoru pročištěny?

doplněno 20.01.14 22:02:

podtlaková regulace rozdělovače funguje? odtrh na 0,4 mm? co palec, kontakty, kladívka (nejsou opálená?)

doplněno 20.01.14 22:06:

ještě mě napadá kondík na rozdělovači

pavlosd
hodnocení

kontakty, kladívka a odtrh na 0.4 mm bylo první po čem jsem šel. Vyčistil jsem kladívka a dal jiné víčko rozdělovače, podlak jsem zkoušel při měnění té hadičky. Funguje. Vůle na rozdělovači jsem zažil ještě horší a nedělalo to. (jiná škodovka) vzdušníky čisté kupodivu žádná mastnota jak většinou bývá. palec taky vůli nemá... a až do dnes se to zhoršovalo než jsem udělal ten předstih, teď to aspoň jede plynule... zítra zkusím vyčistit trysky a udělat hladinu...

údajně by to mohl dělat i ten kondenzátor rozdělovače, co jsem se dočetl v pár diskusích nezávisle na sobě

doplněno 20.01.14 22:48:

držím palce a věřím že se podaří uvést ji do plně provozuschopného stavu :)

pavlosd
hodnocení

zítra ho zkusím pro jistotu vyměnit taky.. i s kladívkem a pořádně pročistit karbec...

pavlosd
hodnocení

taky doufám :) snad se podaří :)

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Předstih a odtrh nastavte podle doporučení výrobce a kašlete na experimenty, odstraňujete důsledek a ne příčinu, závadu hledejte jinde...

 

paseka21
hodnocení

0x

Já jsem před cca 3 lety koupil jednu škodovku, která byla podobně "líná" a nakonec jsem zjistil, že nefungoval 2 stupeň karburátoru(ta druhá klapka se vůbec nehýbala) po výměně a seřízení karburátoru se to zlepšilo. další věc kterou jsem ještě řešil byl totálně vyběhaný rozdělovač na kterém se absolutně nedal doladit předstih(pálilo to každou otočku někde jinde), byla tam kravská vůle :) Taky další věc je, jestli opravdu ta podtlaková regulace opravdu funguje(muže to být přidřené, zaseklé). Já osobně bych jí ale víc jak na 4000 ot. netrápil ;) (nemám to rád u žádného auta :) )

pavlosd
hodnocení

já ji koupil před měsícem. taky nemám rád takové zbytečné týrání a halvně když jsou škodovky známy tím, že jim občas vyběhne ojnice z bloku *smich* ale mám rád když vše funguje jak má, ale neuvědomil jsem si že ta druhá je taky otvíraná podtlakem...zítra se na to podívám

 

hodnocení

0x
avatar dabel

koukni na přívod do karburátoru je tam průtokový šroub a v něm by mělo bejt sítko koukni jestli neni nák zanesený že by nešel dostatek benzínu?

pavlosd
hodnocení

Tak záhada odstraněna :D Úplně nový kladívko, a o zub špatně usazenej rozdělovač :D zajímavý je že v nízkých otáčkách šla celkem pěkně když jsem dělal základní předstih, Nenapadlo mě že to může být o zub špatně, palec byl na hraně hlavy.Každopádně díky moc všem za rady, budou se hodit až to zase začne nějak zlobit. :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]