Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Mám stodvacítku a už si nevím rady. nejde mi víc jak do 4000 ot. min. Základní předstih jsem dělal pokaždé na jiný stupeň. Teď to mám na 6 před HÚ a zdá se to nejlepší. už jsem to s tou závadou koupil. nikdy jsem se s tím u škodovky nesetkal. Chytá na převalení. hadíčku na podtlak do rozdělovače jsem taky pro jistotu vyměnil a žádný výsledek - byla 2x napojovaná... nevíte někdo čím by to mohlo být? Občas cukne, to se zlepšilo po novém seřízení předstihu. jede jinak plynule a má i pěknej zvuk. akorád nejde víc jak do 4000 otáček - jako bych ubral plyn a přitom jde na všechy čtyři válce..
Nemáš moc bohatou směs? Nebo co třeba zanešený vzduchový filtr (zkus bez něj)? Vzdušníky a trysky karburátoru pročištěny?
doplněno 20.01.14 22:02:podtlaková regulace rozdělovače funguje? odtrh na 0,4 mm? co palec, kontakty, kladívka (nejsou opálená?)
doplněno 20.01.14 22:06:ještě mě napadá kondík na rozdělovači
kontakty, kladívka a odtrh na 0.4 mm bylo první po čem jsem šel. Vyčistil jsem kladívka a dal jiné víčko rozdělovače, podlak jsem zkoušel při měnění té hadičky. Funguje. Vůle na rozdělovači jsem zažil ještě horší a nedělalo to. (jiná škodovka) vzdušníky čisté kupodivu žádná mastnota jak většinou bývá. palec taky vůli nemá... a až do dnes se to zhoršovalo než jsem udělal ten předstih, teď to aspoň jede plynule... zítra zkusím vyčistit trysky a udělat hladinu...
Předstih a odtrh nastavte podle doporučení výrobce a kašlete na experimenty, odstraňujete důsledek a ne příčinu, závadu hledejte jinde...
Já jsem před cca 3 lety koupil jednu škodovku, která byla podobně "líná" a nakonec jsem zjistil, že nefungoval 2 stupeň karburátoru(ta druhá klapka se vůbec nehýbala) po výměně a seřízení karburátoru se to zlepšilo. další věc kterou jsem ještě řešil byl totálně vyběhaný rozdělovač na kterém se absolutně nedal doladit předstih(pálilo to každou otočku někde jinde), byla tam kravská vůle Taky další věc je, jestli opravdu ta podtlaková regulace opravdu funguje(muže to být přidřené, zaseklé). Já osobně bych jí ale víc jak na 4000 ot. netrápil
(nemám to rád u žádného auta
)
koukni na přívod do karburátoru je tam průtokový šroub a v něm by mělo bejt sítko koukni jestli neni nák zanesený že by nešel dostatek benzínu?
Tak záhada odstraněna :D Úplně nový kladívko, a o zub špatně usazenej rozdělovač :D zajímavý je že v nízkých otáčkách šla celkem pěkně když jsem dělal základní předstih, Nenapadlo mě že to může být o zub špatně, palec byl na hraně hlavy.Každopádně díky moc všem za rady, budou se hodit až to zase začne nějak zlobit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.