Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cvakání v poj. skříňce

Od: denina* odpovědí: 7 změna:

Mám felicii 1,3 a řeším problém s cvakáním v pojistkové skříňce. Začalo to se startováním, někdy nastartovalo, někdy ne.

Když jsme ho startli kabely, nebo roztlačením, fungovalo třeba celý den v pořádku. Poradili mi vyměnit baterii a pojistky.

To jsem udělala, pojistky jsou vyměněny podle chytré knížky, ale auto nemá tendence starovat a v pojistkové skříňce začlo

rychlým tempem cvakat. Netušíte prosím co s tím?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zepe*
hodnocení

0x

ja bych to videl na nejaké relátko.takze otevrit pojistkovou skřinku a podle poslechu či vibrace (položit prsty mělo by to být cítit) bych relátko vyměnil

doplněno 18.01.14 14:27:

nebo je slabá baterie

doplněno 18.01.14 14:43:

a není náhodou ještě ve skřínce velká vlhkost nebo dokonce mokro? velicie a favorit na to trpí

denina*
hodnocení

Moc děkuji, vyrážím k autu!

denina*
hodnocení

Auto je parkované venku, tak je to možné. Baterii jsem si půjčila od souseda, necvaká, ale ani nestartuje.

 

777
hodnocení

0x

To vypadá na nějaký zkrat nebo špatné relátko v pojistkovce...u feldy už se nestává že by se tam dostala vlhkost,to bylo prioritou favoritů ale určitě to překontrolujte jestli tam není vlhko

Vidím to na nějaké důležité relé,pokud už přestalo cvakat je možné že se spálilo úplně a možná to bude chtít nějakého autoelektrikáře...před tím si ovšem 100% ověřte že máte dobrou baterii

 

petrmi65
hodnocení

0x

Žádné relátko ani pojistka to nedělají. Musí se odpojit a demontovat celá pojistková skříň a zezadu jsou všechny patice relátek a pojistek naletované v plošném spoji, Nějaký spoj je vlivem teploty a chvění uvolněný. Takže zkontrolovat a znovu přeletovat.

777

Možný to je,ale u feldy jsem se s tím teda ještě nesetkal...u favorita celkem dost,tam jsou ty pojistky řešený dost blbě

Pojistka to určitě není,ta necvaká,podle mě je to nějaké relátko

gumidek*

Felda tišťák tuším nemá. Jen mezi plasty uchycené vodivé cesty z tvarovaných tenkých plíšků z mědi. Akorát to může zaoxidovat, když do toho teče.

Žádné pájení jako u Favoritů. Bude to relé. Mě hlavní relé blblo tak, že mi při směrovce zhasínal motor. Dost nahodile. Stačilo relé zaměnit a bylo po problému. A to jsem hledal závadu ve spínačce. Pojistkovku jsem měl totiž vlastnoručně zrepasovanou na topstav, tak jsem studeňáky zavrhnul na začátku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]