A zase ta Čéé Káá Péé = ČKP!

Od: Datum: 18.01.14 09:47 odpovědí: 4 změna: 23.01.14 22:56
avatar

Rád bych se zeptal, jak si kdo myslíte, že bude úspěšná tato petice = http://petice.stopckp.cz/


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.01.14 09:58
avatar

Nevím, jak to bude fungovat přes ten email, ale aby petice byla právoplatná, musí podpisový arch obsahovat jméno, adresu trvalého bydliště a vlastnoruční podpis. Elektronickou podobu petice zákon neuznává.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.01.14 10:22

sem zvědavý, kolikrát to sem kdo ještě dá! Je to k ničemu! Ztráta času, pouhopouhý výkřik do tmy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 18.01.14 10:30

Domnívám se že petice obsahuje hrubé chyby a její obsah je založen na lživých výrocích představitelů ČKP, především pana Hradce - výkonného ředitele

Údaje v evidenci vozidel nejsou tou hlavní příčinou řádění ČKP, protože není pravdou že jsou v těchto údajích chyby v takovém rozsahu jak uvádí ČKP

Hlavní problém je v tom, že ČKP soustavně a systematicky lže, obesílá nevinné lidi dopisem-předem připravenou šablonou, ve které lidem sděluje že

- bylo zjištěno

- bylo prokázáno

- na vaší osobu je v evidenci vozidel evidováno vozidlo

Přitom jde o předem a účelově připravenou LEŽ, protože ČKP vůbec nezjišťuje a vůbec si neověřuje v evidenci vozidel tyto skutečnosti

ČKP vychází především z toho, že do systému evidujícího vozidla má přístup jen vybraný okruh subjektů

Dále vychází z toho, že většina obyčejných lidí vůbec nechápe jak fungují státní instituce a vůbec nevím jak se v podobnmých situacích bránit, i když se člověk rozhodne že dá vše do televize, nedotáhne to kvůli své neznalosti a neěvdomosti nikdy do konce, zatím to nidko nedotáhl, a proto má pořád pan Jakub Hradec, výkonný ředitel ČKP v televizi navrch, v těch reportážích mi pořád chybí jeden závěrečný bod, člověk který je obviněn ČKP že má nějaké auto a neplatí í povinné ručení si opatří od svého úřadu registrujícího vozidla výpis dat z registru vozidle kde je uvedeno že k jeho osobě není v tomto registru žádný záznam, opakuji ŽÁDNÝ ZÁZNAM, nebo že je auto 3 roky trvale vyřazeno, a pak Jakub Hradec výkonný ředitel ČKP na to kontruje v televizi tvrzením, že v systému CRV jsou chyby a že za tyto chyby ČKP nemůlže , korunu tomu nasadí mluvčí MDCR který tvrzení pana Hradce popře.

To rozhodující co v celé věci pokaždé chybí je STANOVISKO ministerstva dopravy, že ČESKÉ KANCELÁŘI pojistitelů žádná chybná data ke konkrétnímu člověku vydat nemohla, protože si je ČKP nevyžádala, a pokud si ČKP data vyžádala a tato data dokládají že je auto 3 roky trvale vyřazeno, jde o účelovou LEŽ ČKP.

Až to lidé, televize a autoři petice pochopí, možná se definitivně podaří odstranit hlavní příčinu problémů s ČKP.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Závěr:

nejlepším řešením bude když se zákon znovelizuje a ČKP spolu s výzvou bude muset k této výzvě DOLOŽIT, jaký konkrétní výsledek - jaký konrétné údaj z registru vozidel k danému člověku jí byl sdělen ministerstvem dopravy.

Pak bude mít v ruce každý "obeslaný" člověk argument a fakt, který může porovnat s realitou.

Bohužel ČKP zákon NEUKLÁDÁ aby postupovala takto.Umožňuje ní obeslat kohokoliv.

Až to autoři petice pochopí, vyškltnou tu hloupou a nesmyslnou větu o chybách v systému, protže v systému žádné takové chyby nejsou, těch je minimum...

O těchz chybách nidko nikdy nepřinesl žádný důkaz, jen ČKP o nich účelově LŽE.

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 23.01.14 22:56
avatar

"Nu" - děkuji za Váš čas a také názor. Nějak se mně ale příčí, ikdyby se realizovala novela zákona o pojištění = že budou neustále buzerovat a šikanovat občany tohoto státu = protože ačkoliv budou mít konkrétní výsledek s porovnání dat bude stejně problém těm mag...ům doložit, že vozidlo nebylo provozováno v rozporu se zákonem a nebylo ani odstaveno na veřejně přístupných komunikacích. Celé je to ukrutná hovadina - něco někomu dokazovat, když o nějaké dokazování NEMÁ žádný ZÁJEM - a z jakých důvodů zájem nemá je nám všem dostatečně jasné. Asi NORMÁLNÍ by bylo, aby byl příspěvek do GF vymáhán za skutečné provinění tedy za jízdu nebo i stání na pozemních komunikacích = potom by byl příspěvek požadován po právu. Extrémem v této souvislosti je především to, že jsou-li RZ (SPZ) v depozitu = UŽ nikoho nezajímá, KDE se vozidlo skutečně nachází a ačkoliv dotyčný provedl formální vyřazení vozidla z provozu - TO VOZIDLO nikam NEZMIZELO a zatímco těmto osobám, ( které provedli formální vyřazení...) se věří, že vozidlo není provozováno - ( vlastně to nemusí nikomu dokládat), - JSOU potom na druhé straně osoby, (které povinost odevzdání RZ nesplnili) a těmto lidem se ve stejné věci nevěří. Osobně jsem přesvědčen o tom, že těch, kdo JEZDÍ ... je absolutní minimum.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.