Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nepodepsaná kupní smlouva

Od: robi* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, úvodem se omlouvám za délku příspěvku.

Před více jak rokem jsem se zvažoval, zda po prošlé STK znovu opravit svůj starý vůz nebo ho nechám zvrakovat. Auto bylo u automechanika, který měl možnou opravu provést. Nějaký známý od mechanika projevil zájem auto koupit. Byl jsem zájemcem telefonicky kontaktován dohodli jsme se na ceně 2 000.- s tím, že požaduji přepis vozidla a podpis kupní smlouvy. Zhruba 3 týdny se nedělo nic, tak jsem zavolal mechanikovi, že zájemce se už neozval, a proto si přijedu pro auto ať mu to nezavazí před dílnou. K mému překvapení mi mechanik sdělil, že zájemce už si auto odvezl, prý jsme se tak dohodli (já a kupec). O ničem podobném jsem se s kupcem předběžně nedomlouval!

Nicméně jsem machanikovi řekl, že do tří dnů chci buď zpět auto nebo dohodnuté peníze. Ještě tentýž den mi s omluvou volal zájemce s tím , že peníze přiveze a vše dáme do pořádku. Na emailovou adresu jsem mu poslal návrh smlouvy a popis vad a nedostatků, které vozidlo má, aby si nemyslel, že má doma vytuněný skvost.V den kdy jsme se dohodli, přijel,dal mi požadované peníze ( dokonce přidal 300,- za dobu kdy měl již vůz v držení a pojistka byla stále na mne), opsal jsem si nacionále z jeho OP, a dohodli se, že následující týden auto odhlásím on převezme doklady, PODEPÍŠE smlouvu ( v danou chvíli jsem ji ještě neměl vytisnutou) a každý si půjdeme po svém. On současně projevil zájem, abych vozidlo přepsal na jeho strýce (kvůli bonusu k pojistce). Převzal jsem tedy nacionále strýce pana kupce a vše přepsal jak bylo dohodnuto.Od této chvíle až do dnes se neukázal.