Sviti kontrolka dobijeni

Od: Datum: 30.12.13 09:42 odpovědí: 25 změna: 31.12.13 19:22

Dobry den mam takovy problem zacala my svitit kontrolka dobijeni u felicie.Kdyz nastartuju sviti malo ale kdyz pridam plyn sviti hodne.poradte co stim kde je vada diky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: isteron
Datum: 30.12.13 09:52

Neide dobíjanie, stále ide zapaľovanie na batériu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 10:01

auto dobiji odpojili jsme baterku a motor normalne sel

Datum: 30.12.13 13:50

Gratuluji k takovému počínání... Zničil jste si diodový můstek.

P.S.: Baterka se od alternátoru odpojovat nesmí (tedy odpojovat za chodu motoru) *zed*

Problém jinak hledejte v uhlíkách regulátoru (přeletovat nové nebo celý regulátor nový)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.12.13 10:08
avatar

Dobrý den, mužou být na alternatoru špatné uhliky , jsou to 2 šroubky ktere jsou videt povolit a podivat se na ty uhliky někdy staci je pomačkat jsou na perkach a znova vratit nic složiteho. Jestli jsou už uplně sjete tak vyměnit. Jeto jako uhliky u každeho motorku třeba u vrtačky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 10:11

dekuju vyzkousime a uvidime co to udela

Od: 777
Datum: 30.12.13 10:10

A nedělá i takový kvílení při zvýšených otáčkách?...vypadá to na diody v alternátoru

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 10:14

kdyz nastartuju a necham to volne bezet tak kontrolka sviti malo ale kdyz jedu tak sviti hodne jinak vse jde jak ma jen ta kontrolka sviti

Od: foo*
Datum: 30.12.13 10:17

baterie se za chodu motoru neodpojuje.. jestli byl v pořádku alternátor tak teď už být nemusí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 10:20

a jak jinak vyzkouset jestli auto dobiji?

Od: foo*
Datum: 30.12.13 10:22

takhle těžko.. kupte si multimetr a budete vědět hned (stojí asi 150kč)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jyri®
Datum: 30.12.13 10:54

hele vydím to na špatný uhlíky a rovnou bych ten startér nechal celej opravit nekde osoustružit atd není to drahý vyjde te to celý na 800kč

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 10:55

dobre diky

Datum: 30.12.13 11:20
avatar

pán je odborník , ale tedy není řeč o startéru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 11:01
avatar

já to spíš vidím že ten alternátor přebíjí a na to pozor dokáže to zničit baterii i řj motoru dlouho bych stim nejezdil vyndat altík a nechat ho zrepasovat od někoho kdo to umí

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.12.13 11:19
avatar

a jste si všichni jistí, že alternátor má v sobě uhlíky . . .? nejak mi to nehraje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 30.12.13 11:23

Proc by je mit nemel, respektive co Vam na tom nehraje?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 11:30

Není tam komutátor tak, jako třeba na staréru či dynamu, ale jen dva kroužky a na každý je přiložený uhlík, napětí se na rotor nějak dostat musí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 11:51
avatar

ok, dik.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kami95
Datum: 30.12.13 11:47

Není prasklý třeba nějaký řemen? Nebo špatný alternátor? Nebo jen porouchaná kontrolka?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 30.12.13 11:50

Jakoze porouchana kontrolka (zarovka) se projevuje tak, ze stale sviti? Zajimava uvaha. Nicmene mate pravdu v tom, ze pokud sviti kontrolka dobijeni, bude problem v alternatoru a ne ve vyfuku...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 11:56

Kdyz sem nabila baterku a pripojila sem ji do auta tak kontrolka nesvitila.ujela sem tak dvacet kilometru a kontrolka se zase rozsvitila.Dojedu si do servisu a uvidim hned co stim je.Kazdy z vas ma jiny nazor tak nevim co si mam vybrat

 

Datum: 30.12.13 12:04
avatar
Spálila se jedna z diod usměrňovače. Řeší se to výměnou celého můstku.
doplněno 30.12.13 12:16: Podle výrobce můstku pár stokorun + práce.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: 5misicka
Datum: 30.12.13 12:07

a kolik to stoji?

Datum: 30.12.13 12:58
avatar

doporučuju ten altík nechat prověřit autoelektrikáře určitě na něm nikdy nikdo nic neděla budou suchý ložiska,budou sjetý uhlíky vyjetý sběrací kroužky,možná jak se píše prošlehlá dioda či nakoplá regulace a chtělo by to vše udělat aby se po jedné opravě brzo neoběvila další závada nebo sehnat jiný altík nedávno sem dával do feldy novej 70A kupováno v ACI za 1650kč

http://www.seginet.cz/alterna…toru-70A-Favorit-Felicie.html

doplněno 30.12.13 13:00:

http://www.seginet.cz/alterna…E-1-3-NAHRADA-047903015J.html

tady je celej novej a je zas na hodně dlouho pokoj

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asdf*
Datum: 31.12.13 19:22

2x se mi stalo, že bylo zoxidované měděnné ukostření mezi motorem (který je na gumových silentblokách) a karoserií.

U starý Š100 dokonce šel veškerý mínus přes plynové lanko, které bylo přehřátý.

To je banalita, že?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.