Nejste přihlášen/a.
zdravím mam dotaz jak poznám který vstřik je špatný na fiatu 1,9 jtd motor v nízkých otáčkách jako by jel na 3 válce kucká nízký volnoběh a za jízdy jede normálně děkuji
Při běhu motoru na volnoběh, postupně povolovat jednotlivá vysokotlaká potrubí (pokud je připojení přístupné) a sledovat chod motoru. Když se po povolení vysokotlakého potrubí u vstřikovacího ventilu nezmění pravidelnost chodu motoru je závada na tomto vstřikovacím ventilu. Pokud dojde ke změně pravidelnosti chodu, je příslušný vstřikovací ventil o.k. Takto postupovat a překontrolovat všechny vstřiky. .
Hezký den -miro
no nevím... asi bych měl strach to zkoušet u railu... nejlepší je nechat odzkoušet..
doplněno 30.12.13 18:04:ale v tomto případě než povolovat trubky tak bych odpojil konektor ze vstřiku.. a pokud to jede fakt na tři tak asi jednoduše pozná, který to je... pokud to ovšem po odpojení nechcípne.. ale snad ne..
Toto v žádném případě nedělejte! Za prvé tam hrozí úraz a za druhé při povolení potrubí na jekémkoliv vstřiku motor ihned chcípne a nepoznáte nic. Ani odpojení konektoru od vstřikovače se nedá zrovna doporučit. U některých systémů vstřikování mlže dojít k poškození řídící jednotky. Sám to někdy dělám tímto způsobem, ale třeba u vstřikování siemens si to nedovolím. Toto vám pomůže jen za předpokladu, že motor jede na volnoběh na tři válce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.