Nejste přihlášen/a.
Dobry den prosim o pomoc s timto motorem,nechal jsem vymenit vstrik protoye auto jezdilo na 3valce po oprave auto jezdilo jak ma ale jen 500km potom znovu slo na3 valce,tentokrat jsem motor royebral sam a zjistil ze opravar utrhl sestku sroub co drzi vstrik na svem miste a tento sroub nahradil jinym s normalni hlavou na 10.klic ktery asi spatne dotahl,proste a jednoduse jsem sundal ventil.viko a sroub co drzi vstrik byl do pulky vysroubovany a vstrik tudiz volny ale stale nasazeny a spadl z nej konektor z elektricke listy. listu jsem mel novou a dal jsem novou objednal novy sroub co drzi vstrik a vse smontoval zpatky auto nastartoval a motor sel tak jak ma jit,nikam jsem nejel mel jsem ho nastartovany na volnobeh mel yvuk jak ma mit bey klapani atd,nicmene po 1az 2 minutach motor zmenil zvuk a okamzite zhasnul,potom uz jsem ho nemohl nastartovat protoze se vybila baterie po druhem protoceni motoru,bat.jsem nechal nabit a mezitim jsem zjistil ze nez jsem se na ty tri valce dostal do servisu asi 10km tak do oleje nateklo asi 2az3 litrz nafty na merce o 6cm na maximum,Chci se timto zeptat jestli jsem neco mohl znicit nebo ne moc dekuji za odpoved
Na tohle asi neexistuje jednoznačná odpověd. Klidně se něco mohlo přidřít. Protože jste ujel jen 10 km a nevíte, kdy začala nafta do oleje téct, je šance, že všechno dobře dopadne. Každopádně je třeba vyměnit olej, osobně bych i vypláchl a pak se po nastartování uvidí. Co na to říká ten "opravář"?
Diky za odpoved s tim opravarem uz to resit nebudu skusim dat novy olej a uvidim teda,zajimalo by me i co vsechno se muze stat a kde se to mohlo pridrit jestli se to stalo
Tak přidřít se to může všude, kde je motor mazán olejem, PD motory jsou citlivé na kvalitu oleje zejména na vačkách ovládajících právě PD. Neřeš to, dokud to nezkusíš nastartovat.
Vypadato ze motorum asi rozumite muzete mi jeste poradit co do toho motoru dat za olej naposledy jsem tam dal pred opravou vstriku castrol 5w 30 nebo 40 ted si nejsem jisty ale ta nejlepsi syntetika co jsem sehnal a mnoho lidi mi rikalo ze to tam uz dal lit nemam ze tam vsichni lejou 10w 40 motor ma najeto 250tis
důležitá je specifikace VW, pro PD je to tuším 505.00 a 507.00. Označení 5W30 nebo 10Ww40 ještě nic neříká o tom, zda je podle výrobce VW vhodný pro PD. Pokud máte příručku k vozidlu, najdete tam potřebnou specifikaci.
jestli ti tam nachcalo tolik nafty, tak bych řekl že to zdechlo, protože se ten motor přelil.. tudíž ti nemužou chodit písty nahoru a dolu protože je ten prostor zaplněný.. ted se modli aby nikde nic nejeblo.. jo a ta hlava může být KO protože jestli jsi jezdil z volným vstřikem tak se uložení vstřikovače vyhnape... musíte to zkontrolovat... popř se to dá při nejhorším vyvložkovat...
Diky za odpoved s povolenym vstrikem jsem najel kolem 10km znicil se jen zavit na sroubu co ten vstrik drzi na svem miste,jak mam ykontrolovat jestli je ten olej u pistu a musim ho nejak odsat nebo odtece sam diky za odpoved
já bych vypustil olej, vyndal žhavičky a zkusil ručně potočit motorem.. může být klidně i přidřený... pak změřit pro jistotu tlaky...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.