Nejste přihlášen/a.
Jumper a 1,8D? nespletl jste se tento motor používalo PSA asi tak do roku 94 a do Jumera se dávala jen 1,9 a to jak D tak i TD a poté novější HDi2,0 a 2,2 a 2,8 .Jinak PSA používala (používá? ) alternátory Valeo a Mitsubischi.Zkuste se kouknout na citroen service box ( service.citroen.com/... nevím zdali se Vám odkaz otevře,asi bude třeba se registrovat!regulátor se nachází na altiku.
Je na alternátoru, zpravidla na dva šroubky a to na druhé straně, než je řemenice. Pravděpodobně to bude tato závada, ale nemusí. Mohou být v háji i diody na diodovém bloku, nebo nějaký vinutí (rotor nebo stator). Těch možností závad je více, ale nejběžnější závadou je regulátor nebo jeho uhlíky.
Jinak kdysi dávno na alternátoru regulátory skutečně nebyly, byly někde v motorovém prostoru. To měly např. ještě Škodovky řady 105 a 120, ale v posledních tak 30 letech už jsou v alternátoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.