Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, sháním prostorné kombi, najedu 25tkm/rok, většinu mimo město, do oka mi padl Passat B5 1,9TDI AFN 81kW a Ford Focus II. 2,0TDCi 100kW. Co bude lepší? (jde mi hlavně o spolehlivost a konečnou cenu za provoz vozidla - tj. pořízení, servis, spotřeba...).
u passatu jedinou investicí rozvody a výměna předních světel za čirou optiku, přední náprava jke hliníková a vydrží tak dlouho jak dlouho budete s autem jezdit jako člověk
Focus má super podvozek a prot o i super jízdnoí vlastosti ale za ten motor bych nedal ruku do ohně, já měl starý TDDI 66 kw a když s tím manželka jezdila pár kiláků po městě do Tseca a zpět měl jsem problém na emisích, stačilo to pořádně projet po dálnici a vše bylo ok, 8 let bez jakékoliv závady .ale to bylo TDDi
podvozek super, proto také repase zadní nápravy stojí trochu víc. je tam trochu více silentbloků. letos to mám v plánu a pokud budu měnit jen silentbloky, tak tam budu za šest tisíc se značkou Mayle. práce pro mě v klidu tak dva dny. dělal jsem předek a vymlátit silentblok z ramene byla docela nesranda
Pěkný den, ení to tak jednoduché říct
Ale nejspíš bych doporučil Focuse, a to z důvodu, že bude určitě o něco mladší než Passat, cena bude také někde jinde, a to i z důvodu, že se nejedná o stejnou třícu aut, ale Focus je o třídu níže. Co se týče motoru 2,0 TDCi, tak se jedná o mírně nadprůměrný spolehlivý motor, stačí dobrá péče a je vše v pohodě...výhoda u Focusu je, že má také 6ti stupňovou převodovku, což se ocení hlavně na dálnicích. Navíc zátah a výkon hraje jednoznačně pro Focus. Co se týče náhradních dílů, tak zmína, že na VW se vše schání lépe, je pěkná blbost
na všechny auta se shání úplně stejně a navíc i Focusů jezdí po českých silnicích mraky. Navíc se vě většině případů u Focuse 2,0TDCi jedná o výbavu Ghia, která je docela zajímavá
pro případně více info, napiště soukromou zprávu či email ![]()
pokud tatazel sežene TDCi 100 kW bez filtru pevných částic, nic proti focusu, každcá podobná hloupost navíc do budopucna zvyšuje servisní náklady
Výsledkem odstraňování DPF filtrů v ČR je logicky novelizace vyhlášky č.302 o technickýcgh prohlídkách, od 1.1.2015 se budou DPF filtry na STK pečlivě kontrolovat a kdo ho bude mít odstraněn ten je v pr**li protože dostane TP na měsíc a půjde si ho pěkně namontovat někam do sevisu za 20 tisíc
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.