Nejste přihlášen/a.
Takto poskodenu som mal MATADOR MP 58.Nasiel som vo svojom okoli firmu co to dokazala opravit.Firma este riesi aj prehlbovanie dezenu pneu pre kamiony,vyrovnava disky.Staci dat do google "zvaranie pneu"Ja osobne byt vami tak to skusim a to koleso dam dozadu a to miesto aby bolo lahko viditelne-- u mna to umiestnil servisak pri ventil aby som to nemusel hladat.Pravidelne to kontrolujem.
Boční průrazy pneu nelze opravit. Určitě se jedná o bezdušovou pneumatiku, takže pokud neunikl vzduch hned, díra tam není. Poškozená kostra pneumatiky by se projevila zvlněním boku, pak by bylo nutné ihned pneu měnit. Asi bych to nechal a pozoroval, ale jen na dobu nezbytně nutnou. Cena jedné pneumatiky není zas tak strašlivá, aby to stálo za riskování. Policii se to ale líbit nemusí, protože to jisté nebezpečí skýtá.
Nedoporučil bych ani jako pneu na vozík za auto.S tímto i když neuchází bych se bál nejen o sebe ale i o další účastníky!Pkd by toto při namátkové kontrole uviděl policista tak bych se obával zda bude povoleno pokračovat v jízdě (spíše až po výměně za rezervu!)
Na obou kolech jedné nápravy musí být stejné pneu (i cca stejně sjeté). Takže počítejte s tím, že nejspíš budete kupovat dvě..
Nemusí to být na výměnu obou - jde o to, jak ta druhá vypadá. 12tkm je relativně málo, já jsem na pofiderníchPolarisech najel v zimě přes 60tkm, takže z tohoto pohledu by ta druhá guma ještě mohla sloužit, za předpokladu, že seženete stejnou se stejným vzorkem - tipuji Sava Eskimo? Ta by se měla dát sehnat.
To je to těžko říct, zvlášť pokud jste třeba zimáky jezdila i v létě, tak se jejich vlastnosti už dost změnlily. Navíc není jisté, že tem typ seženete (na fotce není poznat) Uvidíte co vám doporučí. Řekl bych, že pokud bude rozdíl hloubky vzorku do cca 1 mm, tak se to dá. Pokud šlověk škudlí, tak se někdy dá i nakombinovat přední a zadní (i dkyž se to dnes moc nedoporučuje), aby byly na nápravě co nejstejněji sjeté.
Na obou kolech jedné nápravy musí být stejné pneu...
Toto je nepravdivá informace !Jediné, co musí být stejné je KONSTUKCE PNEU. Takže klidně může být jiný vzorek. Záleží ovšem na čem to máte, pokud je to auto co jezdí dálnici sem a tam, tak bych asi volil i stejný vzorek, pokud je to jen nákupní taška, tak klidně cokoli.
To Opoičák-žel Vaše informace neni pravdivá!Ta co jste udal jako špatnou není špatná je to správná odpověď!
Na vozidle se nesmějí, s výjimkou nouzového dojetí, současně použít pneumatiky různých rozměrů a konstrukcí, pokud při schválení technické způsobilosti není stanoveno jinak. Na stejné nápravě musí být používány pouze shodné pneumatiky. Konstrukcí pneumatiky se rozumí konstrukce diagonální, radiální, smíšená. Shodnou pneumatikou se rozumí pneumatika stejného rozměru, konstrukce, druhu dezénu a značky. Druhem dezénu pneumatiky se rozumí dezén letní nebo zimní a celoroční u nichž na bočnici pneumatiky je vyznačeno označení M+S nebo M.S nebo M/S nebo MS.
Nedoporučujeme však používat rozdílné pneumatiky, např. na přední nápravě směrové pneu (s šípovitým dezénem) a na zadní nesměrové pneu. Může to negativně ovlivnit chování vozidla na vozovce.
Dokud bych si nekoupila novou, tak bych to moc neřešila, jezdi opatrně a ne rychle, kdyby to ruplo, jinak musíš posoudit podle toho jak moc je to hluboko..
Vypadá že to je bez poškození kordu = po kvalitním zalepení by mohla dlouhodobě držet. Já bych jí ale vyhodil, nová je za pakatel a po 12 tkm bude Sava z poloviny ojetá a na sněhu už žádný zázrak...
Akorat me trochu mate ze ve velkem technicaku mam napsane jine udaje nez na pneumatice
Pokud tam máte jiné pneu než jsou v TP tak to vyměňte - při nehodě se toho chytí pojišťovna a budete mít problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.