Tatra Beta a Favorit

Od: Datum: 22.12.13 12:12 odpovědí: 7 změna: 23.12.13 10:52

Zdravím , mám po ruce Tatru beta plně funkční ale potřebuje už jen jedinnou věc, startér. Chci se zeptat .

pasoval by startér z favoritu 1,3? na internetu jsem na betu nemohl najít. díky :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.12.13 12:29

V bBeťe musí být motor 781.135 nebo 136 z Favorita s jeho převodovkou. Bylo pár modelů Bety (Faceliftů) a dle toho tam bylo více či méně dílů Škodovky. Lepší by byla fotka otoru a převodovky. Pokud tam bude tentomotor, tak je lepší sehnat startér s Felicie 1.3. Má větší výkon, rychlost a menší rozměr a váhu (díky reduktoru).

doplněno 22.12.13 12:33:

Motor je zde Škodovácký SPi, ale převodovku nafoť nebo zjisti, zda je shodná s Favoritem nebo Felicií. Pokud ano, tak jasně sežeň startér Magneton Kroměříž s reduktorem pro Feldy.

doplněno 22.12.13 13:57:

Já znám Bety jen s fotek a na vlastní oči jsem viděl jen dvě a to jen z venku na ulici.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: petras211
Datum: 22.12.13 13:09

tak v té naší betě je korejský motor hyundai. dalo by se ho vyměnit za feldovou 1,3ku? jak by to prošlo na stk.? koukal jsem že těch bet je pěkně málo.

Datum: 22.12.13 14:21
avatar

Pokud tam pásne starter třeba z Tatry 813,tak na STK by jim to bylo jedno.Pkd pásnou šrouby na upevnění a hlavně pastorek do věnce,tak ho tam můžete šoupnout výkonově by měl stačit !

doplněno 22.12.13 14:23:

To Gumidek-já žil v domění,že do Bety dávali jen hjundiky.Alespoň se o tom psalo,že pův měl být elektro ale pak do něj koupili licenci na 1,3 od hjúndiku!Osobně taky neznam,ale jeden u nás ve městě jezdí !

doplněno 22.12.13 20:42:

Pro méně chápevé-tím starterem z T813 jsem to myslel jako nadsázku ne skutečnost ! a to že na stk je jedno jaký je starter pkd pasuje!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: frankielee
Datum: 22.12.13 19:28

Starter třeba z Tatry 813 ... to snad ne, leda by tam bylo namísto spalovacího motoru :D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 23.12.13 10:52
Nepodarilo se mi presne dohledat vykon toho starteru pro T813 (udajne ma 2 startery), ale melo by to byt udajne nekde mezi 5,5-6,5kW, coz by opravdu mohlo stacit na rozhybani te Bety. *smich* Kdyz se do toho daval elektricky motor, tak ten mel vykon pry vykon 30 (40?) kW.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.13 01:40
avatar

A proč tam nehodit startér který patří k tomu motoru Hyundai? Řekl bych, že takových použitých startérů se bude dát sehnat dost. Házet tam celou mechaniku z Favorita nedoporučuji, s tím by asi mohl být zásadní problém na STK. Jinak gratuluji, Beta je skvělé laminátové auto, moc už se jich nevidí a jednou bude hodně ceněná. Svého času jsem ji sháněl, bohužel žádná solidní nebyla zrovna na prodej.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tatracentrum
Datum: 23.12.13 09:20

Dobrý den ,

záleží jaký je tam motor resp. kde to bylo vyrobemé.

prokud je to z Ejpovic od Plzně , pak tam bube Favorit a starter z favorita resp. z felície .

Pokud to bylo vyrobené v Příboře společností Škoda Tatra s.r.o. cca po r. 1996 , pak tam bude Hyunday Akcent 1,3 a starter z tohoto vozu .

S pozdravem Heřmánek Tatra centrum Jablonec n.N. d.hermanek@centrum.cz

další dotazy můžete na email

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.