Nejste přihlášen/a.
Ahoj aktivně řeším výběr octavie s motorem 1,9 TDi 66 nebom 81 kw. Může být i golf 4 nebo passat,ale pouze tento motor viděl jsem osobně 3 auta 2 měly 4X4 a stály 85 tis,ale šílený stav první byl golf slušná výbava,ale počínající koroze úplně všude! kdybyb třeba kufr a blatníky tak pohoda,ale fakt všude a to už se vyřešit a zachránit nedá. chtěl za něj 95 s tímže musí udělat čistipis,okodan a STK koupil draze v DE. sice pekně stav interieru,ale ta kastla mě prostě odrazuje navíc start při 1 nad nulou na drc nebyl a začalo tma něco ševelit jako kladka,takže by s emusely udělat ne jen rozvody,ale aj komplet klínák samozřejmě olej a předni brzdy KO do toho olej haldesx a výsledná cena tak 100 tis
další byla octavia ta byla ohnilá taky prej najeto 320,ale dle mého názoru tak 600- šílený stav karoseserie i interieru i motoru. brzdy KO oboje gumy sjeté skoro na slick 3 minuty sem se díval nastartoval zasetam cosi mlatilo ,ale prej po rozvodech.
jel sem hned pryc takove auto tak za 60 max
poslední byla krásná octavia 2 kolka 81 kw,ale měla zhnilý kufr a nabourané dvěře řidiče- nešel zámek odnesla to nějak klika a vyskakovalo to. jinak super výbava i s maxidotem bez ESP teda fakt vonavka unitr,ale motorovej prostor hnus vsude olej, zase tam cosi mlatilo, byl praskly vyfuk na to rikal,ze slevi 3 tis,ale mohly to byt aj parohy. auto mi pucil at se projedu bylo to takove zdechle nevim jsite,protoze sem jel jen v octavii 96 kw a fabii 74 PDcka.
ale hrozne to zralo jel sem 3 km po rovince a normalne s PD sem mival studeny tak 8 todle bralo aj 11 az po 6 km to spadlo na 7,4 a volnobeh teda 0,4,takze tezko rict jak na tom bylo cerpadlo. nicmene investice nutne zase rozvody,klinak, dvere ridice nevim jak by dopadl ten zamek a klika to jsou lakovane a kufr. brzdy byly takove vlazne nebyly ostre,ale jak rikal bazarista odpovida to cene. kilometry jsou overitelne 290 tis tady jsou inzeraty
povezte mi nekdo jestli se da okolo 85 tis sehnat neco lepsiho. je mi jasny,ze rozvody bych mel delat vzdy hned,ale rad bych se tomu vyhnul aspon na rok. takze bych rad fakt auto co ma jasne dano,ze byly treba pred 50 tis.
hledám auta s taznym a slusnou vybavou? je to fakt nemozne? musim dat 100 tis aby bylo auto pekny a servisovany?
1.) bazošům se zdaleka vyhnout
2.ú Octavia 1U 4x4 se montovali s morem 1.9 DTI/PD 74 kw, osovbně bych to nebral
3.) Octavii 1U z německa od fyzické osoby nebo z německého autobazaru vlastněného německým němcem, nejlépe se jménmem Helmut nebo Hans, pokud bude jméno balkánské nebo Polské jděte jinam
4.) pokud Octavii 1U, tak 1.9 TDi 81 kW s motorem typu ASV, po faceliftu, koukněte na historii, po roce 2000 montáž čiré optiky, pak novější palubní deska a přední sedačky s vybráním aby bylo vzadu víc místa, ale njinak je to stejně auto vhodné pro dva dospělé a 2 děti pokud jde o vnitřní prostor, kufr je předimenzovaný
5.) auto z německa bude dražší ale o 50 procent lepší
doplněno 21.12.13 17:41:samozřejmě si vyberere auto po rozvodech a budete mít dalších100 tisíc km klid, a u motoru 66kW se dělají až po 120 tis
doplněno 21.12.13 17:46:trochu jiný bazoš
doplněno 21.12.13 17:48:sice dik za reakci,ale kdyz reknu ze zhanim rotacku,tak asi vim,ze v goflu aj octavii aj audi aj passatu B5 byly motory s rotacnim cerpadlem tedy19,66 kw a 1,9 81kw u B5tky
vim kdy byl facelift a vim co se zmenilo a podle ceho to poznam vim presny mesic a heldma az na vyjimku 4X pouzze nad 2001,kde to je jiste i kdyby lezela na skladu
4X4 sice vyuziju,ale nepotrbeuju tka silene nutne abych dla 100 tis za auto z roku 2000 a zjistil,ze za 5 let totalne zhnije.
takze asi co nejnovejsi 2 kolku octavii s co nej vybavou nechci socialku to proste fakt ne.
ta druzha octaviaje prsne to co hledam akorat tazny potrbeuju,ale u octavie je to levna zalezitost na takovy BMW stoji skoro 3x tolik
jenze to asi fakt zaplatim pres 100 tis budu muset nekde polevit
Jak nevidel? kadzy golf a octavie do roku 2001 byla rotacka s haldexem teda myslim. par aut bylo aj pak,ale techje jak safranu,takze octavie vscehny sede interiery a hnusne svetla ze skla.
nevim vse nevim jetsli jde za 80 tis koupit pekna octavia co ma vybavu a neni zhnila s najezdem nad 300 tis
to by si asi naběhl :D ,koukám rada nad zlato..chceš 4x4 a tahouna? A chceš za to tahat vlek tak toto... auto.bazos.cz/... a projedeš s tím všude..
chci osobaka s pohonem 4X4 osobaka ve verzi kombi s nadstandartni vybavou,takze me nejaka niva ani zadny suzuky a jiny japonec krom mozna pajera neuspokoji.
zacnu se zajima to pojisteni vozila proti poruse,protoze nemuzu sehnat spolehlivy motor tedy rotacku ve 4X4tak koupim 2,5 TDI a opravy co jsou u toho motoru jiste zaplati pojistovna. snad to nebdue stat vic jak 10 tis rocne
Dobrá volba, ale bezproblémový je jen 5-válec do r.v. 1997, 6-válec má propblémy s mazáním vaček v momentu kdy kvůli špatnému těsnění přestane tělem zvedátek proudit dostatek oleje ke jejich mazání, když to dáš preventivně zkontrolovat a přetěsnit proč ne
také preventivně vyměnit čerpadlo Bosch kterému se najednou sekne ŘJ a je konec
nejhorší je že je věštšina těchto aut "stočenýchL" takže vlbec nevíš co od toho můžeš očekávat
ale jak píšeš pojišťovna vše zapaltí
Jasne souhlasim,ale nevetsi pruser by byl,kdybyb top ty 3 roky vydrzelo a pak se vse vysypalo:D to byhc si mohl vzit akorat pujcku:D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.