Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dálniční poplatky motocykl na Slovensku

Od: nunici® odpovědí: 15 změna:

Nemůžu zjistit jak je to s dálničním poplatkem pro motocykl na slovensku. U nás je uvedeno "automobil" , na slovensku "motorové vozidlo"

děkuji za info

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Na jednostopové vozidlo,čiže motocykel,ďiaľničná známka nie je. eznamka.sk/...

hodnocení

0x

Na motocykla a dálniční známku? Nejsem odborník na cizinu, ale domnívám se, že známka je na vozidla o třech a více kolech.

dalnicni-znamky.com/...

tolls.eu/...

doplněno 05.02.17 20:29:

Pokud hledáte slovenský zákon, napište Hejkalovi.

§ 2 ods. 1 zákona č. 488/2013 Z. z. o diaľničnej známke:
povinnosť úhrady diaľničnej známky za užívanie vymedzených úsekov diaľnic a rýchlostných ciest označených dopravnými značkami (ďalej aj ako „vymedzené úseky ciest“) majú:
dvojstopové motorové vozidlá alebo jazdné súpravy do 3,5 tony,
dvojstopové motorové vozidlá kategórie M1 bez ohľadu na najväčšiu prípustnú celkovú hmotnosť,
dvojstopové jazdné súpravy tvorené motorovým vozidlom kategórie M1, N1, M1G alebo N1G bez ohľadu na najväčšiu prípustnú hmotnosť jazdnej súpravy.
.
Tolik zákon... Nikde není zmínka o jednostopových vozidlech... Ovšem pozor! Motocykl s přívěsný vozíkem už není jednostopové vozidlo!
V § 7 odst. 1 tamtéž se dočtete o osvobození od povinnosti úhrady za užívání dálnice a rychlostní cesty.

Odborní na Slovenské právo to ví přesně.

O třech a více kolech musí platit. Vy nikoliv.

Třeba v Polsku to zpoplatnene mají.
hodnocení

To je překlad ( osobní automobil) . V originále jsem našel jen motorové vozidlo podle hmotnosti,o počtu kol se nemluví

hodnocení

0x
Motocykly podle mě neplatí dálnici nikde v Evropě.
Kam by člověk tu dálničí známku nalepil?
mysmys
Neni pravda, např v Rakousku se za moto na dalnici plati. Znamku lepis na plexi ci na vidlici...

fugass*
hodnocení

0x