Odškodění po nehodě

Od: Datum: 19.12.13 15:06 odpovědí: 6 změna: 19.12.13 22:58

dobrý den,

zavinil jsem ze nepozornosti dopravní nehodu(bez alkoholu, drog -> prostě jsem se přehlédl). došlo při ní ke zranění druhého řidiče. Mě sebrali řidičák, dostal jsem pokutu kterou jsem zaplatil. Je možné, že po mě bude někdy něco ještě ten řidič chtít? odškodnění za zranění nebo cokoliv. a nebo to bude hradit pojišťovna? Jde mi o to, že jsem student, když by po mě něco chtěl, tak mu to dát nemůžu, protože nemam.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.12.13 15:15

Dobrý den, vše je hrazeno z Tvého povinného ručení, budou ti chodit třeba od zdravotní pojišťovny faktury, stačí je jen přeposlat a nebo lépe osobně předat v kanceláři tvojí pojišťovny, teda myslím u které máš zřízené povinné ručení, tak jsem to dělal já, když se mi stala stejná věc.

Ohodnoceno: 0x

Od: k2
Datum: 19.12.13 15:32

...vše je hrazeno z Tvého povinného ručení...

Tak jednoduche to neni. Nikde neni receno, ze po vinikovi nemuze poskozeny neco pozadovat v ramci obcanskeho soudniho rizeni.

Datum: 19.12.13 15:41

Harnane,

Je možné, že po mě bude někdy něco ještě ten řidič chtít***Ano, často se to stává, ale musíte ho odkázat na plnění z pojištění odpovědnosti...

Nesmíte si to nechat líbit. Samozřejmě může se obrátit i na soud...

Od: buss®
Datum: 19.12.13 15:47

Ano, pokud se něco poškozenému nebude líbit a pojišťovna neuhradí, může to dotáhnout k soudu. Taky mu může někdo poradit, že je zraněný.

doplněno 19.12.13 16:43:

Ukulele, život je prostě takový. Je třeba s sebou nosit sáhodlouhé prohlášením čeho všeho se kdo zříká...

Datum: 19.12.13 16:19

nestrašte toho kluka...určitě je teď celý vyklepaný, jako jsem byl já...

doplněno 19.12.13 17:17: