Hlava nebo těsnení

Od: Datum: 18.12.13 03:13 odpovědí: 15 změna: 28.11.14 20:47

dobrý den

jak se pozna prasklá hlava nebo prasklé tesnení? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.12.13 06:46

Prasklá hlava se pozná jedině po demontáži a natlakování na nějakém přípravku.

Prasklé těsnění se projevuje tak, že mizí chladící kapalina do oleje, nebo chladící kapalina nebo olej teče do válce (do spalovacího prostoru).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.12.13 08:45

I p ři prasklé hlavě se může dostávat voda do válců. Prasklá hlava se pozná také tak, že se nechá její dosedací plocha lehce přebrousit, prasklina je potom většinou přímo vidět. ( Ne vždy).

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 18.12.13 12:28
avatar

Bez demontáže nee.Fouklé těsnění většinou po demontáži pozná i laik ale hlava ne vždy je to vidět jak píšep.KJaník,většinou po otlakování!

doplněno 18.12.13 16:20:

To Jiří-mýlýš se ani jeden z projevů nedokáže jednoznačně určit co je špatné ,jedině rozborka a případné otlakování hlavy !Většinou jde olej do vody a ne voda do oleje (olej má větší tlak než chlad.kapalina)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jyri®
Datum: 18.12.13 16:16

těsnění se projevuje tím že ti to něco ve většině případů najdeš v oleji chladící kapalinu a prasklou hlavu nepoznáš musíš jí sundat a poslat na zkoušku kde jí natlakujou a zjistí kde uniká mě to zjistili a dokonce mi to místo poznačily červeným popisovačem kdybych jí náhodou chtěl nechat opravit :)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 18.12.13 16:24
avatar

má zkušenost -když rupne těsnění tak lítá voda z nádobky tlakuje hadice jednou topí podruhý netopí

když rupne hlava tak většinou sem našel olej v nádobce s chladící kapalinou

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 18.12.13 19:22

ahoj jako vše je funkční, topeni a voda cirguluje, vždy mi to vyhazí z banky ven

Datum: 18.12.13 19:33
avatar

spíš to vidim na to těsnění a pokud si nelil do vařícího motoru studenou vodu tak bych to na palici neviděl

ještě dotaz co termostat je dobrej otvírá nejede ti to jen na malej okruh pak by to mohlo vařit taky

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.12.13 19:44
avatar

Pokud ti to vyhází ven,tak možna cirkuluje,ale tlakuje do vody.Je velmi pravděpodobné že je to jen těsnění pod palicí.Při sundání se doporučuje dát nové šrouby hlavy a doporučuje se kontrola hlavy a příp.srovnání,hlavně u nafty!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 18.12.13 19:54

lepší je koupit celej motor :)

Od: manotek*
Datum: 18.12.13 20:47

jestly mám nikde díru :(

Od: sloter
Datum: 27.09.14 15:21

ahoj mám asi taky ruplou hlavu nebo těsnění na 2,0TDI CR trochu semi ztrácela voda asi 1dcl na 2000km udělal jsem si ná nádobce rysku a tím to mám potvrzený ,když při nastartovaným motoru odšroubuju víčko nádobky tak se kapalina začne zvedat v nádobce a když do toho přidám plyn tak přeteče.toto jsem zkoušel asi před 3000km a nic to nedělalo výška v expanzce byla stejná nezvedala se a to už sem pozoroval úbytek vody. tak nevím co to znamená

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.09.14 15:37
avatar

jestli máš po jízdě v nádobce málo vody a jak otevřeš nádobku voda přibejvá tak je něco špatně většinou to bejvá těsnění ale tady u těch dvoulitrů praskali palice takže až to bude někdo rozebírat tak by to chtělo nechat i otlakovat hlavu

doplněno 27.09.14 15:38:

a to co píšeš je taky špatně hladina by se hejbat neměla

doplněno 28.09.14 19:38:

sundáš přepadovou hadičku z expanzky dočasně ucpeš na expanzku nasadíš hadici dáš do petky z vodou natočíš auto a jak pudou bublinky tak těsnění v háji

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sloter
Datum: 28.09.14 19:27

ahoj díky za odpověď dneska jsem to zkoušel u zahřátýho motoru , když je nastartovanej a odšoubuju víčko tak jde voda trochu nahoru ,ale nepřetíká ,ještě jsem zkusil oddělat na expanzce přepadovou hadičku a kamoš mi šlapal na plyn šla z ní voda a občas trochu bublin .než jsem povolil víčko expanzky tak jsem makal na hadice a byla tvrdší než za studena ale promáčknou trochu šla

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.09.14 15:38
avatar

To Sloter-koukni do expanzky,chladiče, zda-li tam jdou při volnoběhu bublinky!Toto je snadná identifikace tohoto porblému-tlakování do vody!

Jinak na 405 s motorem 1,9D jsem s tímto projevem jezdil rok a bez problémů,jen pravidelná kontrola chl.kapaliny a udržování její hladiny lehce kolem minima,pak se neztrácela,jakmile byla na půlce či k maximu-vyházelo ji to ven!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sloter
Datum: 28.11.14 20:47
no a co to znamená že když je tam míň vody tak potom voda neubiva jo díval jsme de do expanzky a malinko bublin tam jde třeba tři malí bubliny za minutu
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.