Škoda Supreb rv:2002, 1.9 tdi 96KW

Od: Datum: 17.12.13 22:51 odpovědí: 12 změna: 18.12.13 21:43

Mám problém na tomto autu, pri akceleraci auto stracně cuká a na volnoběh při sešlápnutí plynu na podlahu otáčky vylétnou na 5 000 a zacnou padat, první co jsem vyzkoušel byla výměna vstřiků. pak jsem se přesunul k cerpadlu jestli při akceleraci nemuze dávat méně nafty ale bez uspěchu, ale nevím jak je na tom tandemové čerpadlo. Měl by někdo nějakou radu co by s autem mohlo bých, jinak auto je z Itálie nejspíš sloužilo jako taxi, podle vin mělo v roce 2011 najeto 360 000 km ale je stočené takže auto má najeto cca 450 000.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.12.13 22:55
avatar

Viděl bych to na setrvačník, spojku, nebo třeba i volnoběžku altíku. . .

doplněno 17.12.13 23:01:

Konektory ke vstřikům, EGR, váha vzduchu, turbo - je toho hodně, kde závada může být. . .

Ohodnoceno: 1x
 
Od: eips*
Datum: 17.12.13 22:57

To by přeci cukalo i při volnoběhu.

Od: eips*
Datum: 17.12.13 23:06

Mám doma diagnostiku, když jsem měřil vstřikovace tak byli všechny v normě, nejhorší na tom je to ze na volnoběh vsechno klape jak má, egr ventil by hlasil poruchu, a na turbu by měla skočit mez nedosažena, uz jsem bezradny, nevim cim to muze byt ...

Od: pozornato
Datum: 18.12.13 00:37

Koupil sis popelnici, ktera ma 450kkm. Co s ni chces delat? opravit a zkusit, jestli najede milion? nebo to dat dohromady a poslat to jinemu nestastnikovi? Co kdybys to radeji, nez investovat do ruznych dilu, rozprodal na ND? Utrzis aspon 80% ceny, koupis si normalni auto a ne superba po smrti a neokrades jinyho cloveka.

Sice to asi neni rada, kterou jsi chtel slyset, ale nedalo mi to, kdyz jsem cetl ty kilometry. 300 tisic pochopim, ale 450 je uz vazne hodne, i na koncern. Je to resuscitace 90 letyho dedka.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.12.13 10:30

Reálné kilometry! Jedno z mála aut, který někdo nestočil!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.12.13 06:15
Tandem se da zmerit. Mohl by byt i svazek v hlave ko, vacka vymleta
Ohodnoceno: 1x
 
Od: eips*
Datum: 18.12.13 07:27

Ono je divný že to auto cuká nepravidelně, nejvíc do kopce, tak uz nevim ...

Od: demijan*
Datum: 18.12.13 09:29

už to bude vyběhanej krám s tím se smiř ,kup si něco jiného. Do toho budeš cpat prachy nic víc.a kup si auto takové do ktereho nebudeš cpát prachy .. Já už jsem z aut vyléčenej které jsem kupoval s malou potřebou do toho jsem nejvíc vrazil peněz pořád se to sra.. . Koupil co hodně žere ,ale nic jsem do toho nekoupil.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 777
Datum: 18.12.13 09:51

Těžko říct,pokud máš diagnostiku vypiš mi sem co to hlásí...pokud to cuká v tahu tak bych se zaměřil na něco s dodávkou paliva nebo turbem,pokud u tandemového čerpadla nevíš,zkus vyměnit i je...

Může být vymletá třeba i vačka,vím že nějaké koncenrové motory na to dost trpěly...to se taky může projevit jen v tahu

450 tis není tak moc,viděl jsem feldu s 680 tis a jezdila(1,3)...tam ale je výhoda v tom že to nemá miliony elektroniky a různých jiných věcí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: eips*
Datum: 18.12.13 11:07

To je právě to, diagnostika ukazala ze jsou vstrikovace v haji, hlasila vysoke hodnoty, tak byli vsechny vymeneny ale auto porad cuka, diagnostika nic nevypsala.

Od: demijan*
Datum: 18.12.13 11:23

zkusil si ji vyresetovat řj.? Nebo nastavit vstřiky?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: eips*
Datum: 18.12.13 21:43

vstriky byli nastaveny vsechno, jeste mě napadlo jestli neni praskla ¨hlava mezi vstrikama, to by byla taky moznost stracelo by to tlak ale nevim, zitra si pro to jede majitel tak at si to dá do škodovky, ale mockrat vam dekuji za rady :)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.