Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opel Calibra nestartuje vs voda v chladiči

Od: ondiss* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o pomoc s vozem, Opel Calibra 2.0 8V OHC.
Stalo se mi dneska to že mi vyvařil chladič...začlo se kouřit z motoru, zastaivil jsem, motor šel jako hodinky, vypnul jsem motor a už jsem ho nenastartoval. Po dolití vody do chladiče opět motor nespolupracoval. Vzal jsem a přes startovací káble z druhého auta jsme se to snažily nahodit.. Starter točil a motor nic po chvilce to mělo chtíč nastartovat.. ale nic. sem tam to plivlo ale motor se neroztočil, po 2 minutach točení starteru motor naskočil. Dojel jsem domů vypl motor, a znovu nastartoval.. motor opět chytnul, po hodině jsem chtěl auto nastartovat... a nic.. opět to samé starter točí ale motor neroztočil. prosím vás nevíte čím to může být? ..a

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hujer123*
hodnocení

2x

A proč a kam zmizela voda vás nezajímalo? Jestli je v motoru, tak vám jen tak nenaskočí. Pravděpodobně těsnění pod hlavou.

ondiss*
hodnocení

Ono to právě vyvařilo. Ale hlava je suchá, a pod hlavu jsem koukal, tam voda nikde není. Proto mi to aji vrtá hlavou že to nechce jet, ono ten starter to točí, a když točí delší dobu tak ten motor začne plyvat jakože má chtíč nastartovat ale nejde mu to..

hujer123*

Jestli je voda ve válcích, to nepoznáš podle toho, že je zvenku sucho. Jeď s tím někam, kde ti změří kompresní tlaky ve válcích. Vzhledem k tomu, že auto, než se vyvařilo, jelo, není moc pravděpodobné, že diagnostika něco ukáže.

ondiss*
hodnocení

Říkám ale ona pak naskočila..jel jsem s tím 9km a v pořádku, pak jsem vypl, za minutu jsem nastartoval a motor normálně chytnul..po hodině ale mrtvo.

 

petan86*
hodnocení

0x

Co diagnostika dělal jsi? vyblikavácí metodou?

ondiss*
hodnocení

K tomu jsem se nedostal, nemám kde to dát na diagnostiku.. :/ ale tak to auto má 3 dráty, to zpraví i šroubovák a kladivo.. to je na tom právě to...

Opel Calibra nestartuje vs voda v chladiči
gumid

S vyblikávací metodou nikam nejezdíš...

Propojíš dva piny drátem v konektoru diagnostiky (zjisti si které) a pak ti kontrolka na přístrojovce bude blikat závadu. Podle bliknutí dostaneš číslo a to si na webu najdeš co znamená za závadu.

gumid
16.12.13 22:42

Příklad:


petan86*

Přesně tak stačí 10 cm obyč dratku.Propojit na konektoru diagnostiky mezi sebou 2draty (je jich tam cca 10) zaleží co diagnostikuješ - motor, abs aj na netu určitě někde najdeš přesný návod. Funguje to tak že propojiš piny při vypnutém zapalovaní a sedneš do auta, zapneš zapalování a počítaš počet bliknuti kontrolky podle toho čísla si najdeš v tabulce s čím je problém. ale mě třeba takovou zavodu jako vadná indukční cívka mi to nenašlo nenaašlo :(

hodně štěstí :)

doplněno 16.12.13 22:59:

Ještě doplním. pokud by dianostika nic nenašla tak hledat zavadu klasickym způsobem, tedy bud nejde jiskra (svičky, porucha imobilizeru atd je toho víc) nebo nejde benzín to je ta jednodušší zavada tedy zkontrolovat podavací čerpadlo, palivový filtr, nadrž popř těsnost palivového vedeni.

 

jyri*
hodnocení

0x

No hele tedlech případů je hodně a voda by se jen tak neměla vypařit a jestli si to dolil vodou no ted sou pěkný mrazy tak ti mohla zamrznout voda v chladiči a z toho muze i hlava prasknout

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]