Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, moc se mi líbí auto Lada Žigul a zajímalo by mě jestli by se daly někde dokoupit náhradní díly, ale trochu hezčí :D
např. volant, pásy, sedačky atd. ,ale nevím jestli se to vůbec prodává...
všechno se dá. sportovní volant,sportovní sedačky, jen se vše musí přizpůsobit. druhá věc je homologace
On i "retro" styl (exterier co nejvice podobny puvodnimu vyrobnimu) ma neco do sebe.
Na obrazku je soucasny "vytuneny" Zigulik z Ruska. Karoserie je co nejoriginalnejsi, auto je jen snizeno.
Nejlepší bude, když se zeptáš přímo na LADA klub. Tam je mnohem více lidí, kteří něco podobného dělali a mají s tím zkušenosti.
Je tam i odkaz na obrázek sníženého Žigulíka.
někdo tomu říká vyladit, já tomu říkám zkazit...
Tenhle vypadá hodně dobře,je to tuning ale sladěný,nic extravagantního a odpuzujícího,ale naopak všechno sladěné podle celkových geometrických proporcí auta...prostě paráda
Ten oranžovožlutý nahoře je bastl,ale tohle je fakt pěkný
tu oranžovou ladu jsem měl v plánu koupit mě ji nabízel za 15 000 ,jela dobře .. Ta červená je luxus je kámoše z lada forum.. Ale je tam víc pecek treba turbo zigul ,,
Ta červená je hodně dobrá,to je jasný...tak turbo jde dát prakticky do všeho,to není žádná náročná přestavba...jel jsem s favoritem v amatérské úpravě rally,ostrá vačka,snížená hlava,čip jednotky,převrtaný blok na 1,4 a turbo z octavie...celkově všechno z toho vyhrabaný a jenom s rámem a pár nejzákladnějšími ovládacími prvky...jelo to jak urvaný z řetězu,na mokru to skoro hrabalo na 4 a hodně aut to dokázalo na hlavu porazit...a překvapivě ten motor ten fakt brutálně zvýšený výkon i docela dobře snášel,vydržel několik sezón do generálky,celkově to bylo taktované kolem 100kw a 215Nm
Přemýšlel jsem že bych si taky něco takového udělal,ale bohužel na to není čas
tak když se upraví auto dobře a pošteluje tak to lítá neskutečně .. jeden rusák má na 1700 turbo a má 480 hp ..
Ty si to představuješ jak hurvínek válku. Doporučuji nějakou takovou funkční přestavbu udělat.(já to mám za sebou) Rvát na motor turbo, přitom stejný výkon lze dostat z motoru atmosférickou cestou, je blbost. Felicia 1.3 Kit car měla i 122kw. Když už turbo, tak pro výrazný výkonový nárůst. Jenže tohle motor 1.3 OHV svou konstrukcí nepobere.
Hlavně také ten tvůj popis úprav motoru je úplně mimo.
1. Jak chceš převrtávat blok motoru 1.3 na Favoritu, když ten má vložky a kdyby se skutečně převrtali na objem 1.4, tak ti z těch vložek nic nezbyde. (na 1.4 se upravuje zvětšením zdvihu- výměna kliky z fábie)
2. U přestavby na turbo je naopak potřeba kompresní poměr zvětšit, protože neúměrně se zvedá nárok na oktanové číslo motoru.
3. 100kw z motoru 1.4 pomocí turba není vůbec brutální. I sériová fábie má z objemu 1.4 výkon 132kw
4. Hrabání na 4ku je u 100kw auta hlavně vizitkou mizerné trakce. To není žádná výhoda, naopak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.