Nejste přihlášen/a.
Jak muzu snizit u Mercedesu SLK spotrebu z 12 na 7? Kamaradka ma take Medveda a objednala si mechanika. Neco ji uprava stala a ma nyni spotrebu 7-8 litru...Jak se jmenuje uprava, resp. co mechanik upravil? Ztratila jsem kontakt a nemam jak se ji zeptat Mate nekdo primo osobni zkusenost?
Stirecku, jak jsem psala, byl to jen napad samozrejme ze neresim par euro za benzin. Proste kdyz vam nekdo rekne kolik usetril za rok, tak se ptate dal...je to normalni a ja se pohybuju jen mezi lidmi co maji auto od mega a vyse...a reknu vam ze tyto lide setri nejvic! lide co utraceji a delaji ze na to maji ve skutecnosti maji par stovek a hrajou si na machry...
uz to neresim a spotrebu menit nechci...ok?
kolik to kamarádce žralo předtím? Jakou máte motorizaci, jakou motorizaci má kamarádka? Jaký rok výroby? V jakém poměru jezdíte město/mimo město/dálnice?
doplněno 10.12.13 22:31:omlouvám se, mělo to být doplnění předchozí odpovědi, ne odpověď nová
jo tak tohle musim zjistit Motorizaci si najdu na googlu a napisu, ted nejak nestiham. Jinak jezdim mesto prevazne a na dalnici jsem jednou za pul roku. Nicmene to byl jen dotaz, nemusim nutne snizit spotrebu, byl to jen napad. Mí kamaradi jezdi na 4l/100km. takze tak, jen dotaz
nic vic...
ja mam Mercedesa SLK 350 a Lambo Gallardo ale to zere 20! nebojte tam nechci menit spotrebu
)
ted ho prodavam protoze mi stoji rok v garazi a nevyuziju ho :D
Pěkný den, zas nesmíte všemu hned věřit u přeplňovaných motorů se dá o něco snížit spotřeba díky úpravám na řídící jednotce, ale v řádech jsou to jen úspory o výši max cca 20%, a to i tak je to číslo vysoké, většinou je to spíše okolo 12%. Jak zde bylo uváděno, nejvíce záleží na součástce, která sedí mezi volantem a pedály
můžete mrknout třeba ZDE, kde je pár tipů, jak právě se spotřebou dolů
Pamatuji si na jeden kreslený vtip myslím od Honzy Vyhlídala, ale nejsem si jist zda to nebyl Pl..nic..
Ale to je jedno.
Nejjednodušší a 100% je výměna motoru. Doporučuji na šroťáku třeba motor z Škody 120 nebo Fiala 600, Pak se dostanete hodně dolů se spotřebou.
.
.
Hezký, veselý a humorný Nový rok a Silvestra ... FidoNet ®
doplněno 11.12.13 13:20: mikihans: jj to já vím. Ono by to spíš mělo spotřebu NULA, protože by to s tím dvoutuňákem ani nehlo
není to jednuduché a už vůbec ne 100%, aby takový motor rozpohyboval tunu a půl těžké auto, vezme si ve výsledku víc než originální
já vím, je to jen vtip, ale prostě nedomyšlený
Rado: ted vidim chybu v dotazu ja mam spotrebu 12...kamaradka mela spotrebu 10 a ted ma 7 :D no nic, stane se, upssssssss olololol
néééé ten technik je rodina, takze ten by ji nikdy neokradl a neoblbnul :D
ja vim...ikdyz mozne je vse, ale pak by ho asi jeji pritel "zabil"...
Jezdit na 5ku a lehkou nohou a vyrazovat z kopcu prostě klidnou jízdou. spravne nahustene kola,taky dělaj divy.
ja ridim jen automat, tedy nikdy jsem nemela manual, protoze auto co si kupuju delaji jen v automatech :D
mam dojem že dotazující chce budit dojem stim že ma clk a nebo slk nebo co to vlastně je.mate muj obdiv
spotřeba klesá jednoznačně danou trasou. Já má u fábie mimo město kolem 4L a ve městě kol. 6L rozdíl vidíte 2L. Pokud máte SLK a dovádíte s ním po městě, tak je spotřeba prostě vyšší, než je běžné. Nesmíte hned věšemu věřit, když Vám kamarád řekně že jezdí za 8L, nemusí to být přesně pravda. Vetšinou každý mlží.
doplněno 05.01.14 13:01:mj. národ čechů je podle mě národ blbů za volantem. Př. : 300m přímý rovný úsek s viditelným semaforem na konci, na kterém jasně přebliklo zelené sv. na čevené, takže k semaforu v klidu dojíždím (kde ve větším městě je čekací doba i skoro minuta) a co myslíte, předjíždí mě jeden blb za druhým samozřejmě o dost větší rychlostí, než je povolená, a u semaforu prudce brzdí na té červené, kde je po chviliččce samozřejmě dojíždím bez kvaltu. Takhle se jezdí v Brně - místňačky = závodní dráha.
Proc blbu za volantem? Kazdy, kdo nejezdi na spotrebu je dle Vas blb? Timto zpusobem se da usetrit pri prujezdu mestem celkem dost casu bez vetsiho nedodrzovani rychlostnich limitu. Je to o prioritach...
vy jste teda narod...no coment ano, mam auto za mega ale vite proc bohaty lide maji penize? protoze setri a nutraceji sve miliony nesmyslne! ten kdo je hlupak utrati sve penize nerozvazne! a bohaty lide maji penize protoze maji vsude slevy a vsechno gratis!
ja mam na benzin samozrejme penize, ale proc platit jednou tolik? nejsem idiot! )
je mi Vas lito...chudacci cechacci
Dekuji za reakci. Puvodne se me na to ptali me deti, takze tam puvodne vznikla otazka
nechapu vase narazky, respektuji ovsem vas nazor
Ja rozhodne nemam vuz na ukazovani. Tady je to vsem tak nejak jedno. Ale chapu jak to v cr chodi, je to tak porad stejne, ze?
vypadate jako schopny clovek, co tam jeste delate?
Znate milionare? tak to mame stejne pratele ! :D
musim se omluvit, nechala jsem se trochu unest ! ne kazdy cech je blb a chudacek ale je vas strasne moc. Prestante zarlit jako za komunistu! misto zarleni a travenim casu na pc bezte otevrit svuj bussines a zacnete delat money a kupte si auto! :D
jak ale nekdo muze napsat ze se vytahuju jake mam auto? vzdyt me tu nikdo proboha nezna! Ja vam naprosto nechapu!
dekujeme za pochopeni
Jáj nemusíš se vytahovat že máš meďáka či lambo to je jasný že to jsou auta který žerou,to musíš vědět už před koupí takže až budeš mít AUTO! tím myslím třeba Ford Mustang,Chevrolet Camaro,či Dodge Chellenger(neboj taky žerou a dost :D) tak se vytahuj,zatím nemáš s čím...
Jo a tak mezi ty blby a chudáčky patříš asi i ty co?Když napíšeš "Ja vam naprosto nechapu! ":D a ješte píšeš bez diakritiky takže se ještě nauč psát na klávesnici :D :b
martine: a proc bych mela psat s hackama kdyz je na mem zahranicnim pc nemam ! jak asi? ja vim, to ty nemuzes vedet, ale uz to vis, takze cekam omluvu!
premyslej trohu lol ne kazdy zije v CR a ma ceske pc s hacky a carky a ani na moje pc nejde ceska klavesnice stahnout! (kdyby te tohle napadlo :p)
mj. jsi vtipnej...mnoho zahranicnich firem jiz pise bez diakritiky a to z duvodu, ze hacky a carky zahranicni partneri
proste jejich pc neprecte...ja plne chapu a rozumim ti, nikdo nemuze vedet vsechno, a chybama se clovek uci...
tak pro priste uz to vis! a ja se nestydim ze to, ze zapominam psat cesky, taky cesky uz 10 let nepisu a to si myslim, ze porad mam dobrou cesinu... :D no stress!
Když jste v zahraničí už tolika let a nepišete česky již takovou dobu proč jste se rozhodla psát zrovna sem?Na českou poradnu?Podle toho co pišete mi přijde že jste blonďatá je vám tak 20 - 25 let máte doma Mercedes A a chcete si aspoň dokazát někde jinde kde na vás nikdo nepřijde že máte SLK tak to si přesně myslím.Moje druhá teorie je skoro stejná akorát se změní v tom že máte doma autobazar a párkrát jste se projela v takovém autě.
martine:
p.s.: ano, v cesku jsem byla chudak kdyz mi bylo 20-30, ted jsem uz tak trochu jinde a verim ze i ostatni v cesku co tady krici jak jsou nestastny a jak jsou cesi zly a hnusní, ze taky jednou odjedou, a ja jim to preju z celehosrdce.
Neni nad to se odprostit od tohoto nefungujiciho statu, kde Vam vsechno Klaus vytuneloval a vy ho jdete jeste volit...ja vas nechapu a je to pravda :D na tom neni nic spatneho, nebo ano? Martine! hadam ze je ti 23, ze?...casem zmenis nazor...
Úvaha:
Pokud potřebujeme přemístit nějaké těleso (automobil , bicykl , chodce atd.) z bodu "A" do bodu "B" je k tomu potřeba určité množství energie v závislosti na hmotnosti tělesa a vzájemné vzdálenosti bodů "A" a "B", včetně jejích převýšení. Použité množství energie je závislé na použitém plivu _ jeho spotřebovaném množství a jeho výhřevnosti. Poté už jen zbývá s jakou účinností dokážeme energii utajenou v palivu využít _ přeměnit na práci ( výkon) Značnou část této utajené energie v palivu se spotřebovává na ztráty , zejména třením a ztráty tepelné. (Účinnost spalovacího motoru je cca 30 - 40% , 60 -70% energie z paliva spotřebují ztráty). Jedinou cestou jak snižovat spotřebu je zmenšování ztrát mechanickým třením , ztrát tepelných a zabezpečení dokonalejšího spalovaní používaného paliva.
Tímto jsem jen chtěl jen naznačit, jak jedině lze řešit, snižování spotřeby a zvyšování výkonu. Zdravím -miro
Hoši, musíte se vždycky domluvit, co řešíte, jeden píšete o koze(motor) druhý o voze( vůz). Největší ztráty jsou už při změně tepelné energie z paliva na mechanickou energii v motoru - už tam je tragická ztráta 2/3. A teprve z té bídné 1/3, která se nám podařila získat z paliva nám požere podstatnou část aerodynamický odpor, valivý odpor pneumatik, tření a tak dále.
Tož asi tak. takže nelze jen napsat, že nejdůležitější ztráty jsou z aerodynamického odporu.
Jen bych připomenul: Řešíme-li možnosti ovlivňování spotřeby (její snižování) konkrétního vozidla, lze opomenout aerodynamické odpory , valivé odpory pneumatik, zkušenost a úroveň obsluhy vozidla , další jevy, které při provozu vozidla mají vliv na spotřebu a řešit jen vlivy, jak jsem uvedl výše. Vždyť se ve všech případech posuzování spotřeby, musí brát v úvahu totéž vozidlo se svými jízdními vlastnostmi, tytéž povětrnostní podmínky, téhož řidiče apod. -miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.