Nejasnosti v TP vozidla

Od: Datum: 08.12.13 10:49 odpovědí: 6 změna: 08.12.13 19:31
avatar

Potřbuji poradit ohledně nejasnostm v technickém průkaze vozidla.

1.

Provozní hmotnost : 1005-1115

Největší technicky přípustná/povolená hmotnost : 1460/1460

Největší technicky přípustná/povolená hmotnost na nápravu (N1,N2,N3,N4) : 770/770 ; 740/740

Kolik teda muhu vést kg v kufru? A pokud je hmotnost auta cca 1000kg a technicky povolená hmotnost 1460kg,tak to znamená že max může být zátěž tedy lidé a zavazadla cca 450kg?

2.

Spotřeba paliva(l.100km) : 8,9/5,8/7,0

Tak tomuhle nerozumím vůbec,jaká je tedy průměrná spotřeba?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.12.13 11:13
avatar

odpovím k 2 - 8,9 = město, 5,8 = mimo město, 7 = kombinovaná (tedy údaj, který Vás pravděpodobně zajímá).

Při vypisování cestovního dokladu se tuším vezmou všechna tři čísla a zprůměrují

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.12.13 11:31

Ano, čtyři a půl metráku posádka včetně nákladu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 08.12.13 13:09

G - provozní hmotnst je prázdné auto s řidičem, 90 procenty paliva v nádrži a 100 procenty provozních náplní

nejvyšší technicky přípsutná / povolená je maximum hmotnosti naloženého auta, povolená výrobcem, auto prostě nemsí být těžší

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jyri®
Datum: 08.12.13 17:08

poradím jen se spotřebou 8,9 je spotřeba vě městě průměrná 5,8 mimo město a 7 je cca průměrná spotřeba když jezdite

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 08.12.13 19:22
avatar
Jen pro doplnění ono rozpětí pro v.hmotnosti(a buďte rad ze tam to rozpětí je může s tím byt velký problém) je dáno vybavou vozu...stačí třeba nezávislé topení a hned jsme rozdíl 20kg...Poslední dobou začali na STK hrozné řešit homol.štítek na autě a zápis v TP jenže případný rozdíl není chyba majitele provozovatele apod.ale kiksu prvotního zápisu do TP dopravou...Takže doporučení před návštěvou STK zkontrolovat štítky s údaji v TP a pokud rozdíl nechat si udělat štítek jiny-je to rychlejší a levnější než obrácené...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 08.12.13 19:31

povinnost porovnat údaje typového štítku a záznamu v TP je uložena přílohou číslo 7 vyhlášky číslo 302 o technických prohlídkách a je výsledkem implementace evropské směrnice

Stačí se podívat na stránky MDCR na veřejná prohlášení výrobců, napříékald OPEL píše že vždy jsou správné údaje na štítku a TP se má opravit podle štítku ( zajímavé by bylo kdyby na Corsu někdo ve výrobě nalepil štítek z Frontery a OPEL by vadal TP s údaji na Corsu, na STK by byl majitel vyhiozen a úřad by měl vše přepsat

Podobné prohlášení vydalo Porsche k vozům VW, Audi, Seat atd

Domnívám se že si tím výrobci chtějí ušetřit práci, protože vím o případech že byl ve výrobě nalepen štítek s chybnými hodnotami pokud jde o hmotnsot soupravy a na nápravy

Prostě celoevropský bordel , výrobce prodá auto a shrábně prachy a majitel pak po první STK končí rozčilený na úřadu

Stačí se podívat na zadní stranu TP, jaké razítko je tam otištěno, buď je to přímo výrobce něbo nějaký úřad a na ty pak nadávat

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.