Předehřev motoru 220V

Od: Datum: 04.12.13 17:33 odpovědí: 8 změna: 05.12.13 20:25
avatar

mám Fabii 1 combi 1.9 SDI a zajímalo by mě zda by se to vůbec někam vešlo a zda by to opravdu fungovalo máte někdo zkušenosti alespon s podobným zařízením dík všem


▶ Předehřev motoru - YouTube když si to nechám namontovat nebudou problémy na technické kontrole


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.12.13 17:43

fungovalo a vešlo ale asi to jsou vyhozené peníze a navíc to má odběr rychlovarné konvice která běží hodinu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: duha®
Datum: 04.12.13 17:54
avatar

když přepočtu provoz ohřevu na 3koruny za kilowatu a možné poruchy či poškození motoru či něco jiného vlivem mrazu a to nepočítaje okamžité topení když vlezu do auta i s okamžitým rozmražováním oken tak se mi to musí pořád jěště vyplatit ale díky za názor doufám že se ozve víc lidí

Datum: 04.12.13 22:02

jen se zeptám co by se Vam melo porouchat vlivem mrazu? miliardy aut startuji v mrazech...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.12.13 18:02
avatar

fungovat urcite , to mas proste primotop v okruhu vody , takze urco funguje , modernejsi diesly uz maji vlastni elektricke ohrivani vody

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.12.13 18:38
avatar

Než tohle bych raděi volil nezávislé naftové topení. Nebudete závislý na zdroji elektrické energie a tedy můžete předehřívat motor kdekoliv.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: osel59
Datum: 04.12.13 19:19

Vypadá to moc hezky a nějaký směšný el. příkon bych vůbec neřešil, co je to proti zimě v autě. Na STK by to neměl být problém. Spíš bych měl obavu, jak bude fungovat malý chladící okruh za jízdy, když je v jeho trase vložené další čerpadlo, které když neběží, tam vnese hydraulický odpor, který pak musí za jízdy překonávat čerpadlo vozu. Nebo to má nějaký obtok se servoklapkou nebo zpětnou klapkou? Bez dalších informací těžko odhadnout, co to udělá s chladící soustavou vozu a topením při běžném provozu, než otevře termostat..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.12.13 21:49
avatar

Tento konkrétní typ neznám, ale měl jsem už několik aut s topnou spirálou v motoru a můžu jen potvrdit, že je to bezva věc. Obzvláště bavíme li se o dieselu, ten je na mrazy daleko citlivější. Sice to stojí nějakou kačku v elektrice, ale to se bohatě vrátí tím, že se motor daleko rychleji dostane na optimální teplotu a ne nepodstatné je i to, že auto hned topí. Rozhodně doporučuji!

BTW - nezávislé - naftové topen - je vynikající věc, o tom žádná. Ale je několikanásobně dražší než ta spirála a hlavně je složitější, čímž je náchylnější na poruchy. V DAFu jsem měl ,,Ebera´´, vím o čem mluvím, byl fajn, ale občasné poruchy byly dost drahé.

Pokud máte možnost mít auto připojené k elektrice, tak je spirála jasně lepší. Mám vyzkoušené, že při tomto příkonu spirály stačí 20-25min a je motor dost teplý, takže jsem ráno dotáhl prodlužovák na ulici zapojil vidlici z Tranzita , než jsem posnídal, auto bylo teplé a jelo se.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cl
Datum: 05.12.13 20:25

Mám. Kupoval jsem přes ebay kolem 100E. Funguje. Auto co pod nulu startovalo nicmoc tak po ohřevu i v -15 na otočení. Nevím co k tomu napsat.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.