Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tajné tlačítko na Astra F

Od: svickovamnam odpovědí: 12 změna:

Zdravím, jsem student a nedávno jsem si pořídil Astru F, nesmrtelná 1.6. Je téměř bez koroze, pán, od kterého jsem to kupoval, to měl garážované a bylo ježděné jen přes léto. O to teď nejde. Kamarádovi nedávno ukradli starou Corsu, rezí prohnilou, že už snad tu kastli držela pohromadě jen vůle boží. Jde mi o to, že jen pro klid mojí duše bych si tam přidělal "tajný čudlík" na palivové čerpadlo. Vím že to asi nemá cenu, ale je to takový můj miláček a nerad bych kvůli nějakýmu debilovi o něj přišel a u nás na sídlišti stojí asi 10 Aster, tak je jasný, že si vybere spíše tu, která mu chytne hned na poprvé. No a chci se zeptat, jakou má barvu ten kablík od palivového čerpadla vedoucí k pojistkovce (případně mi ještě napadlo, že bych to vyskratoval, takže když by se nepřepnul, vypálilo by to pojistku a s tím už by se ten zloděj určitě nesral).

Díky

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

pokud si kapku elektricky zdatný udělej toto natoč auto a tahej ven jednotlivý pojistky postupně no a na kterou ti auto zdechne tak tu si preruš na výstupu. najdeš ve svazku kabel od tý pojistky ten prerušíš a vypinač si umístíš kam ti libo

praktikuju to na různých vozech již léta a spokojenost

doplněno 12.01.14 12:07:

jo a přidej si blikací led diodu zapoj tak aby blikala po vytažení klíčku

stirecek*
hodnocení

1x
Tohle auto ukradne jedine ten, kdo půjde z hospody a nebude se mu chtít jit pěšky, proto bych volil viditelné zabezpečení, viz výše treba páka na volant.

hop®
hodnocení

1x

U Trabanta jsem měl tlačítko, které bylo nutné stisknout při startování, jinak místo starteru fungovala houkačka, Stačilo tlačítko, přerušený drátek a jedna silnější dioda (aby to nestartovalo při houkání)...

foo*
hodnocení

0x

tyč na volantu odradí už jen na první pohled.. co by se s tim kdo páral když vedle bude mít další

paseka21
hodnocení

0x