Ford Transit, ventilátor topení

Od: Datum: 26.11.13 21:55 odpovědí: 7 změna: 27.11.13 21:10
avatar

Zdravím všechny kolegyňky i kolegáčky! *slunce*

Problém s rychlostmi ventilátoru topení, má to stupně 1 až 3, ale na jedničku to fouká stejně jako na dvojku, nejde to přitlumit. Tuším problém buď v odporovém děliči nebo v přepínači. Nechce se mi rozebírat palubku a koumat přepínač, raději bych začal tím děličem. Většinou bývá někde u motoru, ale nemohu ho najít.

Díky za dobré nápady, co s tím !

Transit 300S, r.v. 2005


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.11.13 22:06






doplněno 26.11.13 22:49:

Ne všechno je Czech *vtip*

doplněno 26.11.13 23:16:

Jsme se špatně pochopili Hope :-D . Teď na to koukám, že to zní dvojsmyslně.

Chtěl jsem tím říci, že né všechny informace na netu najdeš v češtině. To topení určitě spravoval třeba anglán nebo jinej národ a angličtina je univerzální jazyk pro hledání. Tak jsem zadal Heater a Transit a našel tohle.

*placni*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 26.11.13 22:42
avatar

Jo, juknu tam, dík.

P.S.: Ty máš Ford English? ;) :-D

doplněno 26.11.13 22:52:

... volant vpravo... ;)

... anebo obrácený negativ? :-D

Datum: 27.11.13 00:20
avatar

Pěkný den, na 99,9% to v odporovém děliči nebude, pokud odejde odporový dělič, většinou odejde buď jeden stupeň a nebo komplet celý dělič (tedy jeho tepelná pojistka, kterou lze vyměnit). Jelikož to fouká pořád stejně, tak bych viděl problém v ovládání. Takže zkontrolovat táhla (pokud tam u modelu 2005 jsou) zda nejsou spadnuté či vyháklé, případně jiný problém na ovládání

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.11.13 15:00
avatar

osobně bych taky začal spínačem(kofalíkem) funění...pokud odejde reostat(předřadný odpor) jde pouze a jen nejvyšší rychlost na plný výkon z 12V(právě ten odpor reguluje příkon)-ale panýlek ovládání topení jde vyndat samostatně-nemusí se kvůli tomu kuchat palubka...U tranzita jsem to sice neřešil,ale u Mondea ano(systém je v drtivé většině shodný v rámci automobilky) a jde to,sice trošku pakárna jej bez poškození čehokoliv vyndat,ale s trpělivostí lze...šroubky byly zespodu úpanýlku pak už se jen "vycvakávalo" pokud si dobře pamatuju...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hop®
Datum: 27.11.13 20:38
avatar

Pokud se na předřadníkju ohnou a zkratují konektory pro první a druhý stupeň, jede to na druhý i při nastaveném prvním. Ale asi tedy začnu tím čudlem, dík!

Datum: 27.11.13 20:41

To by ti do sání musel vletět klacek, aby se ti to ohlo :-D. Já většinou vyfoukával jehličí nebo listí, když jsem neměl kabinový filtr ;).

doplněno 27.11.13 22:19:

Odporovej dělič na papundeklu :-D. Tak to už naštěstí nepamatuji (Favority to mají na pertinaxové destičce a Felicie zatavené v plastu)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hop®
Datum: 27.11.13 21:10
avatar

Noooo, starší Transity mají ten předřadník v motorovém prostoru hned za chladičem, není vestavěnou součástí topného systému. :-P
Ale u stodváci pamatuju, že shnil ten papundekl na kterym to bylo nalisovaný a šlo to do kopru... :-D

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.