Peugot 106 1.4 diesel - dlouhé starty

Od: Datum: 22.11.13 07:41 odpovědí: 6 změna: 23.11.13 22:04
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.11.13 07:44
avatar
co žhavení?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: manotek*
Datum: 22.11.13 07:46

je noví

doplněno 22.11.13 08:48:

to auto je dědy a on je stoho zoufalej

Datum: 22.11.13 09:14
avatar

je otázkou jak dlouho to žhavý? můžeš zkusit odpojit čidlo teploty řj pak by to mělo žhavit asi cca 10vteřin a skus start

taky je třeva ověřit zda ti de při žhavení napětí na samotný žhaviče na to ti stačí žárovková zkoušečka měř proti kostře vozu

pak je otázkou jestli ti třeba nepadá nafta?

Ohodnoceno: 3x
 
Od: manotek*
Datum: 22.11.13 09:36

je to možní

Od: manotek*
Datum: 23.11.13 21:15

že čerpadlo nedava tolik nafty :( a kolik to stojí?

Datum: 23.11.13 22:04
avatar

Mám zkušenost se seatem ibiza 1,7d-bez jedné žhavicí svíčky ani tuk.-základní kontrola-ze svíček odmoti přívody a postupně kusem kabelu zkontroluj zda při přiložení zajiskří-nezajikří-li,je svíčka KO.Pkd zajiskří všechny je to OK ale neukáže zda jsou všechny super -může se ruzžhavit jen část,nicméně mělo by to fungovat (žhavení) Na další konrtrolu vymonti a púostupně vyzkoušet jaký kus svíčky žhaví.nebo proměřit (já neměl čím).další věc-může být KO žhavicí relé (ani nevím zda to peu tak mají,ale ibiza měla) to jsemzjistil že je KO tak,že jsem žhavky zapojil "natvrdo" a startil-šlo-li to by takto-relé bylo KO. Další co může zlobit je čidlo teploty-to může ukazovat že je motor teplý a tím pádem nežhaví . další a hůře opravitelné jsou špatné tlaky-výměna kroužků,ventilů nebo výbrus motoru.

Pkd je toto vše OK tak zbývá jen dodávka paliva a řeknu,že s tímto jsem se na P405 babral celý měsíc než jsem to opravil.Pravda jen chvíli po práci (od ca 15-30 dokud bylo trochu vidět .leden-únor a bez garage ,na parkovišti pod lampou)."kapačka" -z petky zavěšené na kapotě přimo do čerpadla chytl hned ,jinak chytl po delším točení a chcípal nedržel otáčky,nakonec jsem snad přesponkoval celou palivovou cestu a vyměnil polovinu těles pal.ftru a všechna těsnění na filtruSamozřejostí je i výměna pal.filtru!.

Prostě základní věc-žhavky a poté možnost zavzdušnování pal.cesty!

Ps ještě mne napadlo zkusit otevřít nádrž,zda-li není ucpané odvzdušnění nádrže,tak dokáže zlobit!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.