Koupili byste auto s najetými 200 tis km?

Od: Datum: 20.11.13 14:36 odpovědí: 32 změna: 24.11.13 17:49

Konkrétně se jedná o bmw e46 330d m paket (2926ccm). Samo záleží,v jakém celkovém stavu bude.Jak je to z rozvody? (slyšel jsem, že tam je řemen, který se mění po 400tis?) Kolik vydrží takový motor? Trochu mě děsí ta číslovka.

Děkuji, za případné odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.11.13 14:40
avatar
Koupil jsem e61 530d, ale ta je mladší. Kilometry mohly sedět, u tebe už to není tolik reálné. Pokud je dobrý stav tak ber, je to jen číslo. 3 litry musí dát pul milionu s přehledem a dyl ho mít nebudeš. Počítej i první servis, spotřebak stojí ranec, ale není tak častý.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.11.13 23:40

Není tam žádný řemen, ale řetěz. Životnost 500 kkm? Nebo víc. Sám mám benzín 270 kkm a jen přede. Ještě snaha o poctivost. Když jsme rozdělávali starší motor - 280 kkm, byly ve válci ještě stopy po honování. Dnešní auto = šrot

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 20.11.13 14:55

A nezáleží za kolik?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: allesgute
Datum: 20.11.13 15:14

Pokud je ten stav km reálný ! a pravdivý ! pak není se vůbec čeho bát.Pak jsou ale ještě další a důležité aspekty.Zda to auto jezdilo např. někde po Praze sam a tam nebo "super" českých komunikací ...Nebo většinu km najezdilo v německu či jinde na "západě" po dálnicích.No a třetí věc kdo s tím autem jezdil zda nějaký puntičkář nebo prase...

Ale je jasné že tyhle atributy bude velmi těžké ověřit a dohledat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.13 19:57
avatar

v podstate mas pravdu, ovsem jsou i vyjimky, ktere potvrzuji pravidlo viz link

http://www.autobild.de/artike…it-kilometerrekord-47135.html

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.13 15:23
avatar

Asi před třemi měsíci jsem kupoval v bazaru Transportera. Na počítadle km měl nějakých 295 000. A vzhledem k tomu, že je z roku 1995 tak si mysmím, že i to je málo, ale auto je celkově velice zachovalé, tak to možná i souhlasí. Jinak co mají auta najeto beru vždy jen orientačně a spíše tomu moc nevěřím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.13 18:10
avatar

Tak tak.Osobně jsem vlastnil krátce puga (P405) a motor v něm (nepůvodní) měl dle mechoše nalítáno k milionu a do doby než díky chybám mně a mechanika umřel ,fungoval dobře ,i spotřeba OK, papkal jen 5l/100,ale na tachu jen 170 tisíc.

Raději auto s vícero kiláky na tachu ale "voňavku" než s málo kiláky ale "vránu"!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: neznalek123
Datum: 20.11.13 15:23

Na ceně taky zaleží 160tis,v plné výbavě,vypadá opravdu dobře,servisku to má.Nechám prověřit online a pote ještě přímo na místě.

Datum: 20.11.13 15:59
avatar

radeji 200tisic najetych nestocenych , nez kupovat vysmaty co ma 110tisic a ma pres 300tisic , jinak klidne pracanta VW transporter klidne i 300tisic v dieslu ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: demijan*
Datum: 20.11.13 19:03

Tak diesel ten naběhá hodně km jak kámoš automechanik řikal ten je v záběhu motor,jsem četl jeden s dieslem nalítak mega a pořád jelo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 0000567
Datum: 20.11.13 19:29

Klidně,to je jen číslo...udržované auto s 400 tis ti může udělat daleko více služeb než hunt s 150 tis,vždy záleží na stavu...pokud je to v dobrém stavu tak to ber,odmítneš to kvůli tachometru,radši koupíš nějaké stočené na pěkné číslo a bude to mnohem horší křáp

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.11.13 19:51
avatar

No ja osobne mam Volvo 850 v automatu, 1996 vyroba a prede jak kote...najeto 166,000 MIL...holt zalezi jak se o to staras, obecne vetsi motor vydrzi dyl protoze nemusi tolik tocit...na druhou stranu diesel vyzaduje vetsi peci no...takze tak.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 20.11.13 22:29

Čím satrší rok výroby, tím lépe.

Asi takhle - Octavia I je dělana na zátěž 660 tis. km, Octavia II na 260 tis. km a Octavia III. na 160 tis. km. A není to dáno nešokovností konstruktérů, ale trhem, uživení autoservisů apod. Dnes už automobilky nemají zájem na tom, aby auto vydrželo bez vážných závad 500 tis. km. Octavií I. šlo o vybudování jména a když se usadí na trhu, následuje výše popsané.

Tkaže z BMW z devadesátých let bych strach neměl a ač je to paradoxní - čím mladší, tím horší.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 20.11.13 22:36

Muzu se zeptat, jak jste na ta cisla prisel?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 20.11.13 23:01

Od člověka, který chtěl, abych si to nechal pro sebe

Ale není to nic světoborného, dnes tohle máte se vším, např spotřební elektronikou (pračky, sušičky, mikrovlnky, trouby, varný desky...)

Nikdo už dnes nemá zájem, aby Vám lednice vydržela patnáct dvacet let, jako to bylo dřív. Dodavatelé součástek mají dokonce podmínku ve smlouvě, že ta jejich součástka musí vydržet bezpodmínečně 2 roky (záruka), ale ne více, než 5 let.

A že by se bálo např. Gorenje, že tím přijde o zákazníky? Vůbec ne, protože např. Zanussi dělá to samé a zklamaní zákazníci Gorenje sice přejdou k Zanussi, ale ke Gorenje přejsou zase zklamaní zákazníci Zanussi - když uvedu příklad jen na dvou značkách. Takž obě mají stále stejně zákazníků, kteří místo po patnácti kupují lednici po pěti letech a to samé platí v automobilovém průmyslu. Myslím, že např. Octavii III, Passata CC apod. už nikdy neuvidíte se 600 - 700 tis. km, což jsem uř párkrát viděl u Octavií I., Passatů 1993-98...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 21.11.13 00:58

Ale ze to maj chlapci mladoboleslavsky tak pekne propocitany a jakou to dela hezkou radu. Pokud to nicim nepokazi, tak u Octavie IV cekam 60tis km, no a Octavia V bude neprodejna, protoze s ni nedojedete ani z autosalonu domu.

Mozna by bylo lepsi, kdyby si nejmenovany clovek ten blabol nechal pro sebe.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.11.13 11:02
avatar
On to zas takový blabol není...Žijí v sousedství vrchlabske pobočky Škoda a.s. a i od výše postavených lidi tam zaměstnaných je obch.strategie automobilky přesně jak shora psáno doslova "auto by melo přežít svou vlastni zákonnou záruku..." ( a kde to nejde,viz."povedene " rozvody motorizaci TSI,tak to obejdeme doplnenim doporuceni o vymene kazdych 60 tkm do servisky,nikoli uz do serv.planu,a zakaznik ma smolika i v zaruce...)a pak ahoj...je to trošku v protikladu oproti strategii korejců a doufám ze už na to pomalu Škodovka začne doplacet ten jejich arogantní a ignoransky přístup k zákazníkům nemůže v dlouhodobějším horizontu přežít a to i presto že koncern ma v Čechách az fanatické stádo příznivců( naštěstí je trh ČR tak malý a zanedbatelný)...Zkratka proč koncern dává jen a pouze zákonnou tedy dvouletou záruku? Tohle by mela byt jedna ze zásadních otázek před koupi auta koncernu VW...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.11.13 11:09

Je to skutečně tak. Všeobecný tlak na cenu způsobuje šetření na nepravých místech. Ale docela si idealizujete situaci v tom, že se tento přístup týká jen koncernu VW. Ona ta prodloužená záruka u ostatních výrobců platí pouze za specifických podmínek.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: demijan*
Datum: 24.11.13 11:15

To máš recht ! Já příznivcem škody vůbec nejsem a nikdy nebudu ! Je to hnus.Nejlepší jsou lacine palubky z plastu .. Vsechny skodovky prijdou na jedno brdo i design.. Si radší koupím starou ladu a užiju s tím větší srandu ,doveze a hlavně v zimě topí! ne jak u kámoše ve fabce zapne topení a ono to fouka studený :D a až v práci mu to začne topit ,no něco hrozného.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.11.13 07:39
avatar

To je ale kravina...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.11.13 07:41
avatar

obecně tomu věřím, ale konkrétní čísla jsou opravdu "kravina" a ty smlouvy, že součástky NESMÍ vydržet než x let, tak to už je blbost moc velká :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: danecekdan*
Datum: 22.11.13 22:22

Tak Vám doporučuji mrknout se do archivu ČT a najít pořad, který dělají němci (DW) a ČT2 asi 1x týdně pouští tyto jejich pořady. Jednalo se tam o problematiku ingoustových tiskáren. V nějakým zanleckým ústavu nějaké akademie věd zjistili, že jsou dělané tak, aby pravidelně někam ukapávaly mikro kapky ingoustu a "zasviňovaly" nějakou důležitou věc, která nejde vyměnit. Mají to spočítané na 2,5 - 4 roky, aby to odepsalo tiskárnu. A přesně tam říkali, že to nějakou tuto součástku dodává externí firma a má ve smlouvě, že ta součástka musí vydržet dva roky a ne déle čtyř let. A právě, že tam probírali i jiné elektro a nakonec i auta - a je to nemlich to samé. Doporučuji shlédnout...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: demijan*
Datum: 23.11.13 11:16
Tomu věřím , dnes vše sidi! Dřív ty vyrobky vydrzeli a dnes hned po zaruce se to rozbije. Je jasné ze ty cisla jsou kravina ale určitě to moc km nevydrží. I nahradni díly dnes nic nevydrží.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 21.11.13 09:46

Uvědomte si, že když bude yvýrobce vyrábět auta tak, aby vydržela milion-dva, tak brzy nebude mít co prodávat...LIDÉ SI KOUPÍ POŘÁDNÁ AUTA S TÍM ŽE JE BUDOU MÍT DO DŮCHODU...

je to obecný jev že výrobci zkracují životní cykly svých výrobků

píší o tom ekonomové, nedávno jsem četl studii jedné švýcarské instituce zabývající se kvalitou zboží atd a tam autoří přímo píší o tom jak se to dělá, je to prostě uý zkonstuováno tak aby základní deska v mobilu bydsržela jen něco, aby kuchyňskému robotu nevydrželi převody, protože jsou z plastu atd

Dnes se stáčí tachometry i v německu, protože si to tak přejí klienti arabů a turků

Ale i dnes jsou tam k vidění Oktávky 1U, starší meďáky masařky, bavoráky nebo passaty 3BG ( hlavně taxi) se stavem tachometru 750 tisíc, nebourané a vše původní, no a pak se podívejte na novější passaty a oktávky se slavnými prvními motory 103 kW, nebo s nejhoršími koncernovými motory 100 kW, když si projdu několik stránek mobile.de, najdu minimálně jednu oktávku a jeden passat kde prodejce uvádí "nový motor" Proč dávaJÍ DO ZÁNOVNÍCH AUT NOVÉ MOTORY?

Takže starého bavoráku se stavem tachometru 200 tis, pokud bych znal jeho historii bych se nebál a dal bych mu přednoSt před novým bavorákem, prošpikovaným elektronikou dle přání EU

kdo se občas vrtá v autech, může porovnat kabeláž starého yarise 1999 s kabely dnešních aut, jsou to zvonkové drátky, jak to může vydržet milion kilometrů

Pokud jde o výměnu řemenu po 400 tisc km, proč ne když vydrží tak dlouho...a co když nevydrží?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.11.13 13:09
avatar
Řetěz by se měl ozvat, byť hlučný, pak se mění.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: farm
Datum: 21.11.13 11:03

Od známého, víme-li jak slušně s tím jezdil ...klidně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 0000567
Datum: 21.11.13 11:12

Motor by měl vydržet klidně hodně...řemen 400 tis?...pokud je to předepsané tak budiž,ale přijde mi to stejně jako ty long life nesmysly s olejem

Motor by měl najet minimálně 500 tis km bez problému...mám felici,lehký hliníkový benzínový motůrek 1,3,má najeto při běžné údržbě 340 tis km a nemá žádný problém,opotřebení minimální,poklud dřív nezhnije tak možná ještě jednou tolik najede,nevidím na motoru nic co by mělo bránit dalšímu dlouhému provozu,spotřeba oleje mizivá,kompresní tlaky v pořádku...jak na tom jsou dnešní motory zatím těžko soudit,před nedávnem jsem si koupil octavii 1,8 TSi tak uvidím jak dlouho to vydrží,zatím má najeto 90 tis bez problému

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.11.13 15:36
avatar

Kupoval jsem před 2 lety E46, ale v benzínu 320i, nalítáno skoro 200tis. Moc se mi to nezdá, tyhle motory by měly bez problémů vydržet přes 700tis. Řemen alespoň u mě není, je tam řetěz.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 24.11.13 11:10
avatar
V Mnichově totiž trošku premysleli- životně důležitá funkce motoru( jeho rozvody...a třeba i mazani- ne jak hridelka u slavné 2.0TDI) není odvislá od výdrže kousku "vytvrzené pryže" navíc jsou-li vybehane vodiči listy,řetěz samotný atd.,dá o sobě vědět před kolapsem a to zvukovým varováním...ale pravda rozvod řetězem je o trošku dražší než řemenem...u BMW alespoň člověk ví za co ty kacky utratí nekupuje si jen rádoby pojem( VW) který nic nevydrží...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: neznalek123
Datum: 24.11.13 17:13

Díky za Vaše odpovědi, spletl jsem se měl tam být řemen.Nicméně jsem zistil, že auto má najeto o 50 tis. víc.

Datum: 24.11.13 17:28
avatar
Jak jsem již zmiňoval BMW nemá řemen ale řetěz,i trilitr v naftě...a jen tak mimochodem podle čeho si zjistil vyšší nájezd...?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: neznalek123
Datum: 24.11.13 17:49

Jaj ja jsem blbec zase jsem to napsal blbě no nic :-D ,nechal jsem si prověřit vozidlo od jedna firmy podle vin kodu

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.