Problemy se startovanim a komletne elektrikou

Od: Datum: 18.11.13 15:13 odpovědí: 10 změna: 19.11.13 20:00

ahoj zacinam se trapit nad elektrikou fabie. to,ze blbe startuje zastudena resim uz dele a vsude a nikdo to nemuze vyresit,ale ted se jeste pridalo dalsi haprovani.

situace je takova. motor blbe chyta okolo 5 stupnu nad nulou tendence chytit tam je,ale jakoby opozdene zapali nektery valec, spousta lidi rika,ze je potreba TOPm baterka a starter na TDI PD,tak sem zacal resit baterku nabiju ji a 2 dny jezdim a klidove napeti je pouze 12,2 V maximalne. pri startovani klesne na 9,5V mechanici rikaji,ze pod 10 voltu by nemelo klesnoutaby to lehce zastudena roztocilo.

kdyz tocim servem pohazinaji svetla to same okna atd,takze asi ta baterka slaba bude,ale vysvetlete mi ,prot kdyz je na druhy den 1 stupen tedy vetsi zima chytne to krasne kdyz nazhavim 3x, tedy odeberu jeste vic stavy. cistil sem sitko v nadrzi, pretesnoval tandemove cerpadlo vstriky sem neresil,protoze korekce ukazuji na dobry stav. zhavie sme zkousel a jeden vadny menil,ale zhavit je potreba u TDi az v hlubokych minusovych teplotach. ted k druhemu problemu nejaky lulan navrtal do zrcatek diru a nalepil tam podsviceni LED to same do dveri a vymenil osvetleni interieru taky za LEd,ale s tim,ze to sviti kdyz vypnu klicek asi 20 sekund a kdyz zamknu zhasne funguje to nejak,ze tam je zbytkovy napeti nevim nerozumim. kdyz otocim klickem ma to zhasnout,ale dneska se stalo,ze to zustalo vyset aj po startu neslo nijak vypnout. tak si rikam super nekde zatekla voda a spojili se nejake draty. pomohlo odpojeni baterky,ale pak se mi to stalo jeste 2x. nevim si rady co delat a rikam si jestli me tam neco nevystavuju tu baterku a proto ma nizsi napeti a nejspis uz je mrtva

jo jinak teply start je vetsinou TOP,ale nekdy se stane jakoby spadla uplne nafta,ze toci dlouho bez znamky chytnuti jakoby nejaky cidlo blokovalo start. Upozornuju,ze sem 50x delal diagnostiku a zadne chyby!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.11.13 15:35
avatar

změřit jakej je klidovej odběr z baterie pokad je větší jak 30mA tak hledat proč a co to dělá

k tomu špatnýmu startu skus odpojit čidlo teploty pro řj a pokud ten start bude dobrej tak bud nový čidlo teploty ale co mám skušenost tak to moc nezabírá nebo si udělej toto : http://www.skodaforum.sk/jak-…udene-starty-u-tdi-t6891.html

po přihlášení sou tam i fotky

k tomu osvětlení osobně bych veškerý ledky vyházel a dal tam to co tam patří

a k tý baterii je čas schánět jinou a pokud možno tak tu největší co se ti vejde do kastlíku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 18.11.13 15:55

cislo sem vymenil samozrejme zbytecne nastesti stalo jen 110 kc. Ten odber zmerime dneska s tatikem,rpotoze on sam mel problem kdysi u fabie a odebirala to nejaka RJ,ktera byla vadna

Od: fiatbrava
Datum: 18.11.13 17:18

tak ted sem nechal 2 hodky baterku dobijet napojil multimetr a napeti pozvolna klesalo asi z 13,4 V po dalsi hodine sme zmeril a mela 12,6 coz je dobre asi ji neco vybiji ten odber byl podovny ame divny multimetr pri jednom rozsahu ukazoval 1,3 mA a druhy rozsah 130 coz je oboji strasne moc mimo. to bude beh na dlouhou trat nez se projde tech x desitek pojistek a pak kabeůy

Datum: 18.11.13 19:16

tusím že přes vag jdou nějak změřít startovací otáčky.. měly by být okolo 250.. tak to třeba mužeš zkusit..draty prochazet nemusíš.. stačí postupně vyndavat pojistky... jinak se nejprve nauč s multasem at to neděláš zbytečně

doplněno 18.11.13 19:18:

btw. už jsem si u několika fabii všiml že jim poblikávají obrysovky.. tak kdo ví co to je zas za bug u fabii

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 18.11.13 19:47

tak ucit se nci nemusim 1,3 mA je nesmysl dokocne 13,protoze fabie je znama tim,ze minimalne 30 bere 50 je norma

Od: fiatbrava
Datum: 19.11.13 16:57

tak uz sem uplne v koncich. dneska sem zkusil zase zmerit baterku mela 12,1V odber mi to ukazovalo 8,3 mA.

zapojil sme baterku a to pdosviceni zacalo trvale svitit predtim to vyplo kdyz sem odpojil a zapojil baterku,ale ted nee. pak se to po chvilce pdoarilo,ale diody lehounce blikaly. tka sem se nasral vytahoval pojistky a po vytazeni pojistky,ktera je pro okna to zhaslo,takze super nemuzu fungovat bez toho aniz bych vndal pojistku,protoze samozrejme za 12 hodin i tech dejme tomu 100 diod tu baterku vybije.

v tehle fazi ja koncim,protoze hrabat se v kabelech vazne nebudu a ani nevim co bych jak meril

Datum: 19.11.13 19:00
avatar

z toho cos napsal o pojistce na okna soudím že by mohl bejt problém v ŘJ oken většinou u řidiče teče do ní voda a konektor i kontakty bejvaj pěkně zoxidovaný a viděl sem i totál uhnilé piny v řj oken zkus se podívat a to do obou předních dveří

a juknul bych i na kabeláž v průchodce mezi dveřma

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 19.11.13 20:00

prave to me napadlo presne todle jako prvni. ja se na to zkusim mrknout,ale moc sanci si nedavam

Datum: 18.11.13 20:00
avatar

to blikání dělá velký odběr motoru serva ty serva sou známí tím že odcházej nejdřív bych koukl jestli je tam dostatek oleje,a pak bych důkladně očistil veškerý konektory na samotným servu

jinak na vagu si najdi servo a v měřených hodnotách se daj zkontrolovat hodnoty jak samotnýho serva tak i snímače ůhlu natočení

další kde bejvá problém sou uhnilí dráty ve svazku v motoru na nosníku teče tam voda musí dolů baterka i s držákem a svazek rozplíst a zkontrolovat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 18.11.13 20:54

ja vim,ze odchazeji. servo sem kontroloval hned po koupi nadrzka byla uplne plna a po vic jak pul roce bez uniku. kabely sem nerozpletal,ale dival sem se na ne. Toho se hrozim,protoze jak dneska zacalo svitit to svetlo kdyz nema,tak to vypadalo prave na nejaky zkrat. musim si nechat zmerit poradne tu baterku jestli je teda spatna nebo mi ji jen neco vybiji a tim,ze jezdim kazdy den 5 km se to nedobiji. nejhorsi je,ze nemuzu potkat mechosa co rozumi fabii poradne vseci znaji octavie rotacky a benziny,ale todle je znamize hnije kabelaz a odchazi eletroservo,ale ,ze by nekdo vedel kam se podivat tak ani omylem to same s tim startovanim nejaky tesnnei tandemu neznal zadnej mechos,kerymu vozim dily a jich je asi 20 Dobre abych nekecal jedne mi rekl starter,ale asi prd v mem pripade se to moc zavzdusni nebo je chyba signalu od RJ nebo do RJ tedy cidla

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.