Felicie 1.3 v zimě neudrží otáčky a zdecha

Od: Datum: 12.11.13 12:51 odpovědí: 9 změna: 14.11.13 00:18

byl by ochotný někdo poradit? V létě sem si kopuil felicii 1.3 50kw a jezdi bez problému. Až dneska při prvním mrazu se zaclo objevovat zdechani motoru behem jizdy. Když řadím na vyšší stupen a pustim plyn a zmačknu spojku rožne se kontrolka dobíjení a mazání. To same i když podřazuju nebo dojíždím ke křižovatce a přibržduju. Jakmile přibrzdim a chuc třeba podřadit a jet dal tak tak to zdechne. když sem stal na volnobehu tak ho držela stejny ale když sem ju proturoval tak na vteřinu na dve otačky klesly jako by se dusila. čím to je? nebo co stim?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: 0000567
Datum: 12.11.13 13:49

Určitě napojit na diagnostiku,bez toho se nepohneš...potom vyměnit co se ukáže špatně...pokud se nic špatně neukáže tak vyčistit klapku a udělat přes vag základní nastavení,to by mělo určitě pomoct...

Metoda pokus omyl je u elektronicky řízeného motoru drahá,časově náročná a značně nespolehlivá,felicia je jednoduchá ale u motoru se bez počítače nehneš

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubik*
Datum: 12.11.13 14:05

Co sem četl na internetu tak hodne lidi psalo že to děla hallův snímač otáček

Datum: 12.11.13 14:35

Ještě neuškodí očistit smirkem kostřící body Bosch systému. To jsou ty bílé vodiče ze svazku motoru zakončený kabelovými oky na kusu plechu přichyceném na šteft co spojuje motor a převodovku pod maticí na 16 klíč.

V těch místech, kde vede náhon tachometru z převodovky.

Dále bych prostříknul kontaktolem (servisol super 10 nebo jiný spray určený na kontakty ... to rozhodně WD-40není!) konektor v ECU. Odpojuje se tahem na boku (taková pojistka) a pak seshora ven vytáhnout.

Měj odpojenou baterii!

Hall si můžeš půjčit i s Favorita BMM, ale k němu i ten propojovací kus. Je to taková prodlužka, jinak ti svazek Felicie nedosáhne.

Ty snímače jsou totiž dva. Jeden normalí s konektorem a druhý s takovým ocáskem asi 20cm zakončený konektorem. Oba fungují stejně, jen jiné provedení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 0000567
Datum: 12.11.13 18:16

To může dělat prakticky cokoliv,to je těžké takto říct...koupíš halův snímač a ono to bude něco jinýho...jak psal gumídek můžeš zkusit prostříkat kontakty ale fakt tu diagnostiku by to chtělo

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubik*
Datum: 13.11.13 07:39

Na diagnostice sem byl hned včera a ukázalo to sporadickou chybu lambda sondy.

Datum: 13.11.13 09:37
avatar
Je zalepená bordelem. Odpoj jí (jede to i bez ní) a co nejdříve ji vyměň.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: frank
Datum: 13.11.13 11:33

Já tam mám novou lambda sondu a dělá mi to samé! předtim byla ko lambda a jelo to na nouzovej režim a dala se nová ze začatku to jelo dobře a pak se to zhoršovalo čim to je? :I

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.13 12:07
avatar
Byla zresetována ECU? Nežere ti motor kvanta oleje? Není vysoká hladina oleje? Funguje ti ventil odvětrání nádrže (ten u uhlíkového filtru)? Nebyla lambda před zašroubováním znečištěna olejem nebo tím mazadlem kterým se mazají její závity před montáží do výfuku? Těsní vstřikovací tryska?
doplněno 13.11.13 12:12: Lambda je takový fackovací panák. Když se posere něco na motoru, odnese to často taky.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kubik*
Datum: 14.11.13 00:18

Olej je v pořadku ten bych řekl že skoro ani neubývá. Co se týče sondy tak to nevím co snou předchozí majitel dělal. Jen se mi kolikrát zdá když jedu tankovat a otevíram víčko jak kdyby sičel vzduch.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.