Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Řidičem kamionu bez praxe - dnes?

Od: petrk* odpovědí: 10 změna:

Ahoj,chci se zeptat,je mi 18,studuju SŠ a letos končím.Od 15ti pracují ve skladu na příjmu zboží.Už od té chvíle miluji kamiony,chtěl bych si začít dělat ŘP C a potom C+E + profesní průkaz.Peníze na to mám.Po maturitě už mám vybranou VŠ na dálkové studium (jednou za 3týdny návštěva školy v sobotu).A teď můj dotaz.Jak je to se zaměstnáním řidiče,který nemá praxi? Našel jsem dost nabídek v Praze,kde píší že zaškolí řidiče bez praxe,je to reálné?Děkuji za rady Petr.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kami95
hodnocení

0x

Tak reálné to asi je, ale až zjistíš, kolik stojí profesák, sranda tě asi přejde :D :D :D

petrk*
hodnocení

ŘP s profesákem stojí 36 000 a C+E 8500... = 44500,- na to bych v pohodě měl.Takže v tomto problém není.Pokud jsem zapoměl na nějaké peníze jinde,tak se omlouvám(nepočítám přezkoušení)

tr

Zdravím, reálné to je, ale ve většině případů se po tobě budou vozit, budeš muset porušovat dopravní předpisy a navíc vyfasuješ nějakej vrak nebo starší dodávku. Kamion Ti nedají ani kdyby jsi měl řidičský průkaz podepsaný a orazítkovaný Schumacherem, na kamion se čeká. Navíc se předpokládá, že se budeš umět domluvit více jazyky (doprava export). Ono je možné vozit i po ČR, ale kolik fabrik je dnes českých a má centrálu českou.

luke237
Nezapomen, ze jako "mlade ucho" (pod 21) musis mit skoleni na profesak dvojnasobne delky a to ta tvoje cena asi nezohlednuje.
luke237
Zakony: C+E mezi 18 a 21 skoleni na profes/....
stirecek*
Ještě digitální kartu a vyšetření od doktora. Ale to uz jsou drobné, ve srovnání s profesakem.

vlasatec*
hodnocení

0x
zkus fiktivně na nabídky odpovědět a uvidíš jaký je reálná šance...

hodnocení

0x