Napeti baterie TDI

Od: Datum: 03.11.13 12:36 odpovědí: 14 změna: 14.12.13 11:49

Chci se zeptat jaka je opravdu hranicni hodnota napeti baterie v klidu. cetl sem v prirucce,ze hodnota nesmi klesnout pod 12,5 V

a potoze ja resim horsi starty PDcka,kdy motor naskoci,ale opozdene zapali,tak sleduju ve VAGu vsechny hodnoty a napeti baterie je 12,21V nabijena byla pred tydnem do plna auto jezdi kazdy den 5 km. kdyz zapnu vsechny psotrebice naplno,tak nekelsne pod 11,9V. I kdyz se vsue pis,eze PDcko musi mit naprosto v top stavu silnou baterii,tak si nemyslim ze to ma vliv na start,ale jde mi o to jestli se mam chystat na novou baterku,protoze to neni zanedbatelna investice na firme mame odpovidajici baterku za 1800,- a to mam slevu nejakych 45% mozna bych tma nedaval 74ah,ale treba 65ah s tim,ze bych ji dobijel ne 1x za mesic,ale treba 2x u vsech aut takto pecuju o baterky. jeste tkaova mala technicka altik dobiji 14,4-14,52 pri jidze naskakuje chyba signal DFP svorkovnice alternatoru nebo neco takove to bych kecal,ale vim,ze to psalo strasne moc lidi na foru,ze tu chybu u TDI maji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.11.13 12:50
avatar

rozhodně bych nedával slabší baterii. Pokud startér točí normálně , při startu je slyšet jestly se mu chce nebo ne tak bych hledal jinde. 5km denně je prd a to auto trpí. I pokud ho dáš do cajku tak pujde do háje zas. Já měl třeba v háji startér, točil ale ne dost.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 03.11.13 13:30
Přesně tak. Baterku raději silnější, než slabší. To v jakém je stavu jasně slyšíte podle toho jak ochotně točí startér studené starty pod cca 0 st. Navíc při tak krátkých cestách klidně můžete mít negativní energetickou bilanci a baterku musíte dobíjet.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 03.11.13 13:53

starter toci uplne nadherne zlechka neni nidyk pcoitovano,ze by baterka nedavala stavu. a to i dkyz sem startoval s podelanopu pdoavackou 4x za den vic jak minutu vubec se nevystavila. me dj epouze o to jetsli musi byt opravdu to napeti vic jak 12,5V ja sem si do dobynez sme to cetl myslel,ze staci bohate 12 a pokud neklesne nekde po 11,5,tak vklidu mrtva baterka je az po 11 startoval sem kdysi s baterkou co mela 11,4

Datum: 03.11.13 16:02
avatar

a co ti blbne hádám že teplý starty?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stihl
Datum: 03.11.13 16:47

ne teply start nikdy ani nezavahal ja sem to psal studeny start je nekdy se skobrtnutim chyta,ale zapali jakoby opozdene nicmene chyti vzdy na drc

Od: leontdi
Datum: 12.12.13 19:51
Zdravim,mam stejny problem u 1.9tdi 81kw...kdyz auto stoji pres noc nebo 8h v praci tak startuje ztezka asi na treti otoceni ale naskoci(zatim).dalsi starty treba i po 3h v pohode na jedno otoceni.napeti v klidu bez klicku v zap.mam 10,9-11,2V a pri nastartovani to skoci na8,8V a ustali na tech12V a pri jizde 14,3...a pak kdyz dojedu a po 3h sednu do auta tak ma napeti v klidu 12,2V treba.cim to muze byt?baterka kupovana 7.1.2013.dik za rady
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 12.12.13 20:47

takze nova baterka jo? tak to teda nevim. ja prave chcu zkusit novou baterku

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.12.13 10:17
avatar

leontdi-řek bych že ti padá nafta skus vyměnit přepadový hadičky a dát novou gumičku toho termoventilu co je na palivovím filtru popřípadě celej jinej termoventil a skontroluj těsnost naftových hadiček

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 13.12.13 12:34

Nfta? on tady mluvi o napeti baterky,ze ho ma stejne jako ja,takze naftu bych ted neresil.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: leontdi
Datum: 13.12.13 17:29

dneska jsem schvalně jel do servisu NONAME jen at mi poradi co by to třeba mohlo byt a řekli mi,že to může být jen špatně natočená žhavička...tak,že si je mám třeba zkusit popřehazovat a mluvili o těch hadičkach k palivovemu filtru,že už vevnitř muže byt bordel atd...tak nevim.žhavičky,olej,filtry jsem měnil před cca6500 tkm a nenapadlo by mě ,že ty žhavičky mužu dat špatně.takže zkusím popřehazovat a uvidime.ale jezdim jen kratke trasy...a mati co ma ten samy motor parkuje v garaži,jezdí minimalně na jeden zatah 25km tak s timhle nema problemy a baterku jsme kupovali stejně.takže si taky spiš myslím,že ta baterka prostě neni dobita na 100%...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.12.13 17:40

to je nesmysl.. jak může být špatně natočená? jako nějaký úhel? nebo nedotažená? to nechápu.. na tom snad není co zdupat... změř si zátěžákem baterku a pak bych pročistil věechny kostry, kontakty od baterky atd... může být horší startér... otázka je kolik točí ten startér.. dá se to přes vag změřit a podle toho se řídit dál..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: leontdi
Datum: 14.12.13 10:57

taky si myslím,že je to pitomost,ale zkusím to...spíš dobiju baterku a zkusim se poptat kolegy na repas starteru.jsl třeba nebude problem tam. uvidime.děkuju za odpovědi !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fiatbrava
Datum: 14.12.13 11:49

repas starteru vyjde i pres znameho na kotel pokud se nemeni jen pitoost jako uhliky a to urcite stacit nebude jde to do tisicu. orgo starter stoji treba nevim ted pres 8 tis repas vyjde na 3500 a cinu koupis do 3 litru

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jaris*
Datum: 13.12.13 14:51

Baterii rozhodně vždy silěnjší. Nic méně, PD má systém žhavení již postaven na tzv. "schodovém" žhavení, což znamená, že žhvačiyk žhaví postupně po jedné, nikoliv všechny na jednou, jako u starších motorů. Takže zde již není potřeba tak silné baterie, poněvadž není tolik namáhána. Jinak u dieselu opravdu stačí, aby startér točil o pár otáček míň než má a už to startuje obtížněji.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.