Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co byste si koupily vy s těchto dovu aut?

Od: octavia* odpovědí: 12 změna:

sauto.cz/... nebo sauto.cz/... nechci to vážně kupovat nebo alespon ne hend ale chtela by jsem vedet jaký z techto dvou aut by ste videli radeji v garáži :) Já osobně za sebe jaguara kvuli dieslu, ale cadilac se me líbí více.. co vy na to?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

k2
hodnocení

0x

Nevim, co je na tom motoru v Jaguaru tak uzasneho.

octavia*
hodnocení

a co je tak užasného na motoru v cadillacu když to určite žere všechno možný aby se to uživilo ;)

k2

Na motoru Cadillacu neni uzasneho vubec nic.

Vam bych doporucil nadale jezdit s Vasi Octavii II 1.9 tdi FL 2010 co jezdi jak drak a dale snit o uzasnem Jaguaru v nafte...

No dvoulitr v Cadillacu je jako 1.8TDI v Lamborghini...Pokud ameriku tak poradnou, jinak to nema smysl. Jaguar v Dieselu proc ne, sveze urcite dobre...Takze sem ti asi moc neporadil, co?

 

petr123*
hodnocení

0x

Proboha, Jaguára si přece člověk nekoupí proto, aby ušetřil za palivo. Ale protože je to JAGUÁR! :)

Navíc srovnávat spotřebu dvoulitru v benzínu a třílitru nafty prostě nemá smysl.

octavia*
hodnocení

Ale já ten diesel bych si vzala halvne kvuli 700 Nm což je pekný vražení do sedaček, ale budiž už sem nenapišu k teto moji otázce nic je to bezvýznamné diskutovní když se človek ani nedozví mimochodem jen ze zvedavosti jaký by kdo bral s tedle dvou... no nic ale klidne si myslete že na nej mam to ž je váš problem já nic takového neřekla ;)

petr123*

Tak nepiš že se ti na Jagu líbí nafta ale že ti jde o silný motor. Pak bude mít ta otázka hned jiný význam. Navíc je to ve srovnání s tou amerikou prostě rozdíl třídy, nemá cenu to takhle srovnávat. Jinak ale na dlouhé cesty jasně Jaguár (právě s ohledem na jeho kategorii), do města ale ani jedno.

 

pacourek*
hodnocení

0x

Takoví u kterého jsou lepší dopňkové služby (dostupnost součástek,sít autorizovaních dílen atd.) -obecní doporučení

 

hahanaj*
hodnocení

0x

takový starosti bych chtěla mít







erikch*
Nedávno mel známý na dílně krasavce klasiku Jaguarka petilitr dvanactivalec z asi 82 roku na prohlídce a výměně provozních věci to auto je dnes a denně v provozu v bílým kozisku dřevu( žádné plastové imitace) atd. a každý den na první drcnutí naskoci...Prostě i proto je Jaguár Jaguarem( mimochodem velmi vysoký podíl ruční prace,lidské ruce jsou i dnes nenahraditelným nástrojem) toho se žádná Oktavka Passat atd.nedožije,aby i po třiceti letech bez sebemensiho problémů denodenn fungovala...Takže pokud budete uvažovat o Jaguaru jen do něj...Je to prostě pojem který se nedá zaplatit.to si musí automobilka vybudovat. A přízemní věci typu spotřeba dostupnost servisu apod. vas zas tak nemusí trápit...i když otázkou je jak v dnešní době kdy Jaguár patří Fordu...

Jaguar patri TATA, nikoliv Fordu. To byvalo a slavne to neskoncilo.

A mimochodem Jaguar dnes slape jako malokdy drive. Indove to udelali chytre. Sami tomu prd rozumi, ale maji penize a uvedomuji si to. Tak poskytli finance, ale od konstrukce si drzi odstup.

A na vysledkach (jak financnich, tak konstrukcnich) za posledni roky je videt, ze se to vyplaci.

Stejne dobre slape i MB W123 a jakakoliv amerika z ty doby pane kolego. Jenze ten Jaguar co ma na mysli tazatelka uz patri do jine generace a vime jak to dnes chodi, ze?...ehmm

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]