Diesel - více aditiv najednou?

Od: Datum: 30.10.13 11:56 odpovědí: 17 změna: 30.10.13 23:47

Dobrý den potřebovla bych vedet jestli mohu míchat vice aditiva najednou ( na zvýšení cetanového čísla,a na sniženi spotřeby paliva + v zime k temdle dvoum aditivum na snižovaní bodu tuhnuti) lze tyto 3 smichat když na nadobce 160 ml je psano že to vystači na 60 - 80 litru nafty mě se do octavky vejde přibližne 62 litru takže by jsem tam nalila před tánkováním tyto aditiva a otočila naftou lze to nebo se musi dát jen jedno? nebo se musi ty 3 rozdelit každej na 3 dily aby se přidalo do nádrže pouze cekové množství cca jednoho balení?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.10.13 12:04
avatar
Kup si rovnou vervu, cenově to vyjde levněji.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: rnk*
Datum: 30.10.13 12:43

Není nutno ani kupovat vervu. Benzina má aditivované všechno a u mě to stačí ke snížení spotřeby ze 7 litrů na 5. Jiné čerpačky však všechno neaditivujhí. Právě tak jsem zjistil těch 7 litrů...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.10.13 13:31
avatar
Já bych spíš řekl, ze máš mlsné auto. Spotřebu mám pořád stejnou, bez ohledu, kde natankuju. Aditiv možná spotřebu sníží, ale určitě ne o dva litry snížení člověk v reálu vůbec nepozná, navíc neznám nikoho, kdo dává aditiv kvůli snížení spotřeby . To se dává kvůli úplně něčemu jinému.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 30.10.13 14:59

A kvuli čemu? je více druhů takže se to dává asi pro ruzne ppřípaady ;) nicmene nikdo z vás mi neopovedel na moji otázku :)

Datum: 30.10.13 15:04
avatar

Tak já Vám odpovím.

Smíchat je můžete, ale nevidím důvod, proč to dělat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.10.13 16:14
avatar
Třeba kvůli mazivosti. Jenže dnes uz je v naftě tolik bio přísad, že to není třeba. Druhá věc-chrání proti korozi, kterou můžou zpusobovat právě ty bioprisady, takže prodlužují životnost. Spotřeba může klesnout, ale v reálu je nemeritelna, v řádech decilitru, ale spočítejte si, za jakou cenu - žádný zisk. Nejlepší aditiv dnes je nejspíš Stanadyne, vyvinuté a vyrobené přímo výrobci vysokotlakych zařízení.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 30.10.13 16:33

Já tankuji naftu čirou upllně bez Biosložky :) Nevěříte? věřte! takže žádnou biosračku na mazaní tam nemam proto ty aditiva, jezdi to uplně paráně bez biopřísad ale chtěla jsem trochu polepšit moturku s vyšším cetanovým číslem atd ;)

Od: rnk*
Datum: 30.10.13 17:33

A kde to sháníte?

doplněno 30.10.13 18:08:

Díky za tip. To jsem netušil. Ovšem jak se to dozví Babiš tak to zatrhne.

doplněno 30.10.13 18:37:

Aha, takže je to vlastně prošlá nafta... Ale pořád bude lepší než s tou biosračkou.

Jenže Babiš teď má možnost ty jeho biosračky nařídit míchat i do tohoto.

avatar
Upozornění od sys clayman 30. 10. 2013 19:10:17
není nutné všude vnášet politiku a pojménovávat věci sra***mi.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 30.10.13 17:58

Nechala jsem si od známeho vyjet doklad o nafte na pumpě a nechala si to vyvetlit, tankuju ji na Eurooilu o doby kdy jsem dostala na tuto čerpačku tip, do te doby sem jezdila jen mezi OMW,SHELL,BENZINA ale když my pak bylo vysvetleno že u tedlech to je sce aditivovné ale s biosložkama tak sem přešla na EuroOi a tankuji Optima diesel skuste to taky zdá se mi že ten motor je klidnejší než na naftu s biosložkou a co mi říkal kámoš tak tak o doby co jezdim na todle a on jede zamnou že i když přidám že to nezačoudi ani trochu jako to dělalo dřív ale to nemohu posuzovat za auto si nevidim ;)

Od: octavia*
Datum: 30.10.13 18:32

Nemáš za co taky sem myslela že to nejde ale jde to prodávat díky tomu že musi vytočit palivo celkové s x % biosložek ale neni nařízeno jak takže prodávají E85 a timpádem ty minimálni procenta dodrží, jinak je to prodej ze státních zásob kvuli obnově a čerstvosti zásob státu a tam se to musi ukládat jak? jedine bez biosložek kvuli kvalite a výdrži, takle me to bylo vysvetleno :)

doplněno 30.10.13 18:41:

Prošlá nevím strejda měl ještě z jzd roku 1970 kanistr zapomenujete ve chléve a zblajzla mu to loni fábia 1,6 tdi jako nic ale byla práe taky stará bez bio ;) ale ty 3 - 5 let že by byla prosšlá nevím tomu už nerozumím ale jak říkáte vy mě to řekli v servise: Pani lepší starší čistá kvalitní nafta nežli biosračka která vám nevydrží ani přes zimu když to necháte stát :D

Datum: 30.10.13 19:03
avatar
Ale já přece vím, ze optimal je bez bioslozky. My se ale bavíme o aditivaci paliva a co se týká cetanoveho čísla, asi vás zklamu. Moderní motory s emisni normou euro čtyři a vyšší jsou postavené na palivo s cetanovym číslem 50-60. A tohle splňuje každá nafta na trhu. Vyšší cetanove číslo motor nedokazevyuzit, česky řečeno peníze vydané do aditiva letí komínem ven bez užitku. Váš motor bude patrně starší konstrukce, takže tam stačí cetanove číslo na spodní hranici. Pokud tam dáte aditivum, zlepšíte mazivost a ochranu proti korozi, což u staršího motoru ztrácí smysl.
doplněno 30.10.13 19:12: Ještě dodám, ze nejde o žádný státní výprodej. Jde o běžnou naftu a ta se aditivuje podle objednávek. Taktéž bioslozka se přidává v určitém poměru až při plnění cisterny.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 30.10.13 20:34

Mam Octavii II 1.9 tdi FL 2010 ;) není žádné staré koncepce a ez biosložky jezdi jak drak neni nač si stežovat :)

Datum: 30.10.13 22:34
avatar
Výše jste psala, ze vám motor dříve čoudil? To vás asi vyvedu z míry, ale motor s filtrem pevných částic má výfuk tak čistý, jako kdyby právě sjel z výrobní linky. Celá tahle diskuze nemá smysl, přijde mi jako uměle vyvolaná. Nakonec lejte si tam co chcete, ale ať uz tam dáte cokoliv, motor s filtrem nikdy kouřit nebude, to se dřív zastaví.
Ohodnoceno: 1x
 

 

Od: octavia*
Datum: 30.10.13 22:43

Nemile vás asi překvapím ale do Octávie 2 Po Faceliftu žádný DPF filtr nedával, myslet si to mužete ale je to tak mam to bez Filtru pevných částic a je to 9 měsíc 2010 první uvedení do provozu :) nepsala jsem že kouřila jak fabrika ale že mírne mi to udajne při přidání na 3 plnej kotel začouí ne nic závratného :)

Datum: 30.10.13 23:47
avatar
Motor 1.9 tdi pd je zastaralá konstrukce a jen koncern ho dokázal dávat do nových aut, dokud mu to norma euro5 nezakazala. No a s tím filtrem... nebudu vám kazit den
Dobrou noc
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 30.10.13 19:31

nafta obsahuje podle EU legislativy téměř 7 procent řepkového oleje

Momentálně mají probíhat v odborných komisísch EU strukrur odborné debaty , vycházející z výzkuml světových vědců, o tom, žda řepkový olej škodí a načíézení EU je hloupém, nebo zda je pravdou opak

Výrobci tvrdí modením motorům to škodí, servisy tvrdí opak...to je pochopitelné...měnit palivová čerpadla a vstřiky které stojí desítky tisíc Kč, to je dobrý kšeft

Mimochodem Eurioil v nedávné minulosti dostal pokutu za nekvalitní palivo, ale pokud je v nádrži 100 procenrtní nafta, a eurooil deklaruje že prodává 100 procentní nafry, je jasné že spotřeba nafty musí být nižší a dojezd n nádrž větší v porovnání se stavem, kdy je v nádrži jen 93 procent nafty

Když se na to podíváme selským rozume, jsme jako řidiči prostě sprostě okrádáni, platíme za něco co našemu autu škodí, a peníze nás všechn jsou napříéč Evropu nespravedlivě přerozdělovány vyvoleným pěstitelům řepky

Do nafry s řepkou jedině multifunkční aditivum VIF SUPER DIESEL, letní nebo zimní, cokoliv jiného jsou vyhozené peníze a zanedbatelný nebo žádný výsledek

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.10.13 19:43
avatar

Pkd už musíte dávat aditiva,tak NEMÍCHAT.Jen jedno.Pro naftovém motory od PSA je nejlepší VIF ( http://www.oleje-pema.cz/vif-super-diesel-aditiv-zimni-500ml_54158.html) Jeden za všechny odkazy.Doporučuje (třeba na peugeotclubu nebo na xantiaclubu) minimálně 8 z 10 majitelů nafťáků!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.