Nafta - rozdíly mezi benzínkami?

Od: Datum: 28.10.13 14:55 odpovědí: 5 změna: 28.10.13 21:04

Chtela by jsem se zeptat jaký máte názor na ruzný paliva od ruzných výrobcu , ososobně tankuji u benzinky Tank Oil - Mladá boleslav když tam mam cestu a jeinak pravidelnou moji čerpačkou je EURO Oil a jejich diesel bez biosložky patrně moje octávka jinej diesel nevidela než Bez biosložky od Eurooilu a občas ten Diesel premium (take bez biosložky) od Tank oilu z Mladé boleslavi... ale ted mi známí říkal že do své jedničkové octávie 1,9 81kw natankovl Shell V-Power Nitro+ Diesel a že je to na jizde maličko znát ne že by byl rychlejší ale že má lepší rekce na plynu je tižší motor a celkove leší jiza prej j eto možné? já moc tomu nikdy neveřila pač se mi zdá že to je jen lákadlo na finance tak tankoval klasickou naftu od eurooilu (je temeř čirá barva té nefty) a nevim jeslti je to dobře bo šptn já sem přesvedčená že delam autíčku dobře ;)

doplněno 28.10.13 15:07:

Ještě by jsem se chtela zeptat mohla by jsem zmíchat tyto 3 produkty do jendé nádrže? http://www.oleje.cz/p/ekolube-nitro-jet-160-ml--1510 s http://www.oleje.cz/p/ekolube-envirox-160-ml--246 a pak do tech dvou přísad přidat v mrazech ještě tutu http://www.oleje.cz/p/ekolube-diesel-tex-1-l--913 muže se to tam nalít všechno dohromady samozřejme ty první dvě bych dávala na jednou a tadyto by jsem odmeřila :) nebo poradili by ste mi jiné Aditiva která motoru prospejou?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.10.13 16:00
avatar

Bohužel u nás tato paliva testovali a zjistili že obsah nadrží Shell diesel aa shell V-power diesel jsou jedno a to samé...

Když toto udělali u německých pump a zjistili u V-power lepší mazivost, cetany a spol...

NA dotaz u českého zastoupení shell jim bylo stroze zodpovězeno..německá rafinace či co probíhá odlišně, proto jsou rozdíly rozdílné...

(česky to znamená češi ojebá*vají čechy, pro národ nic nového)

Takže ne, co se týče V-power nemá cenu za to připlácet..je to jen o psychyce..placebo efekt je úžasný...

Co se týče biosrajdy v naftě každý kdo trochu déle opravuje auta a rozumí tomu vám odpoví to samé..řepka je pro motor hnus...

Ale jelikož se pěstování dotuje, a zemědělci mají luxusní dotace na bio naftu... viz agrofert...

Přeji příjemný den...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 28.10.13 20:38

takže lepší koupit čistou naftu a ty aditiva? muže se to smichat to co sem sem vložila?

Od: qqqq
Datum: 28.10.13 20:42
Tankuju vervu a v zimě přidávám vif. Motor hdi. Bez problému.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 28.10.13 20:48

Ptejte se na cetanové číslo, čím vyšší, tím lépe. Já poznám kvalitu tak, že pokud místní kopec vyjedu na 4, tak je dobrá, pokud ne, je to šmejd.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: octavia*
Datum: 28.10.13 21:04

co ty aditiva dá se smíchat aditiva na zvýšení cetanového čísla + na sniženi spotřeby motoru? a zároven pak aditivum v zime na leší filtrovatelnost a snižení bodu tuhnutí?

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.