Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Octavia II 1.9TDI 4x4 problém s ESP

Od: kuba1993 odpovědí: 3 změna:

Ahoj, mám problém na oktávce. Asi po 15 km se mi začne svítit ESP a a začne svítít i kontrolka (auto ve smyku) :D ,když vypnu a zapnu motor kontrolka zhasne a zase se rozsviti cc po 15 km. byl jsem s tím u mechanika napíchl to na počítač a ukázalo mu to závadu čerpadlau haldexu. byl jsem u druhého mechanika ale tomu to tu závadu neukázalo ale ukázalo mu nějakou závadu u ESP. Dalším problémem je ... vjel jsem s oktavkou 4x4 na pole abych zkusil čtyřkolku ,když ta kontrolka nesvítí všechno jde na sto procent...jakmile se kontrolka rozsvití čtyřkolka přestane fungovat a napoli nemám šanci :D prosím nevíte co by to mohlo být? dík

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

majco
hodnocení

0x
niekedy to lubi robit geometria..teda zly uhol natocenia volantu a to je to ked ides rovno a volant ostava vysiet viac do strany proste neni v rovnej polohe..daval si tam zeder?vtedy odpajaju vast riadenia apotom to robi galibu..esp ma totiz senzory myslim v kazdom kolese alebo len na predu neni som si isty a ked mas zlu geometriu ,tak je tam veky odpor guma voci vozovke a ten senzor to moze zaznamenavat ako keby auto bolo stale v smyku..yskusaj dobru diagnostiku alebo potom tu geometriu,ale nemu si to byt len to moze byt vadny senzor alebo riada ednotka od esp,ale to by ti mala diagnostika najst..pokial to das na poriadnu diagnostiku a nenajde chybu,tak podla mna to bude potom geometriou. Este by som mozno skusil zdvihnut auto na zdvihak a vo vzduchu nastartovat a skusil ist aspon tych 50km/h ked to nespravi,tak geometria, ale tak ako som uviedol to moze byt nebezpecne..

hodnocení

0x
U esp se dela zakladni nastaveni. Zalezi co to haze za chyby
hujer123*