Nejste přihlášen/a.
Audi A4 1.9 TDI AFN 81Kw r.v.1997
Zdravímprosím o radu.Ale nemůžu najít to po čem jdu..
Mám si jet pro výše zmiňovanou a4.Najeto 260 000Km...Na co si mám dát pozor v dieslu se vubec nevyznám.(Jednou sem koupil BMW v naftě a pohroma)Co se týče ostatních věcí to je v poho...Hlavně motor jak poznám že je Turbo* v pohodě,vstřikovací čerpadlo(prej když je zahřáté auto nechce chytnout)Vstřiky?Na co si mám dát bacha audi sem v životě neměl..Něco jsem už přečetl,ale nic o motoru a jestli je ten nájezd KM v pohodě...Díky moc
motor by měl chytat na otočení neměl by se houpat volnoběh,měl by si cca 1500-1800otaček cejtit znatelný zátah turba a auto by mělo začít letět,nemělo by padat do nouzáku ani ve vyších otáčkách a nemělo by hulit jak kamna
ty teplý starty sou u tdi poměrně běžnej problém -může to bejt čidlem teploty přidřeným startérem špatnou baterkou špatně nastaveným předvstřikem
pokud sou ty věci o.k řeší se to ůpravou softu nebo se dá relé s odporem které klemuje pouze při startu čidlo teploty a simuluje tím studenej motor sám to mám druhým rokem a starty na brnknutí
až to auto ohřeješ a nepude natočit skuste odpojit čidlo teploty pokud chytí víš na čem si pokud nechytí bude problém
koukni do oleje jestli je čistej ,koukni jestli nelítá hladina vody-po jízdě v nádobce mín vody jakmile nádobku otevřeš voda de hodně nahoru to by mohlo značit problém s těsněním motoru či hlavou
kouknout jestli se po ohřátí nehoupe teplota,jestli to topí, jestli to netlakuje hadice,jestli nejdou z motoru třeba podivné kovové zvuky
prověřit jestli auto dobíjí,kouknout jak je na tom vejfuk,brzdový kotouče,skusit jízdou jestli auto nikam netáhne a to i při brždění,jestli někde neco neklepe
pokud je auto v elektrice skusit zda vše maká -okna zrcátka klima
skusit kde bere spojka,jestli neprokluzuje,skusit ruční brzdu
pokud bys měl známího co umí s diagnostikou vem ho sebou
nebo pokud si nevěříš jed pro auto ve všední den a navštiv sním nejbližší STK tam ti ho za poplatek proklepnou
Ano, naprosto souhlasím...Možná, že ne po třech letech provozu, ale třeba po pěti...Dnes může s přehledem přes 450tis.mít...A jestli je ještě z Německa, tak je to jasný...Kolega má pravdu. Motor sice vydrží milion, ale zbytek (nápravy, tlumiče, obecně kastle) ani náhodou a bude Vás to stát do dvou let stejně jako auto nové...Rozmyslete si to...
ta kara ma 16roku , takze pocitej stim , ze bud budes mit total stesti a nedas do toho ani korunu a budes jen jezdit , za 5roku se to rozbije a hodis to na vrakas. Nebo budes mit smulu a bude to total kasicka , takze pocitej investici minimalne 20tisic , prece jen ten dislak bude mit dost najeto , takze neco na vymenu /minimalne rozvody/ to bude a s turbem to je take o stesti... Radeji bych vzal u tak stareho auta benzinak , je to o dost jednodussi technologie. Nevim , proc ted chcete takove vrazdy v ojetem starem dieslu...
já bych se toho motoru vubec nebal... je to držák docela.. a pokud není dobitý od nějakého ignoranta tak bych se spíš bál ostatních věcí na autě.. a na otazku jak poznám že je motor ok existuje velice jednoduchá odpověd.. vem si s sebou mechanika co tomu rozumí... jo a s tím nájezdem bych moc nehrotil.. občas se dívám na mobile.de a tam auta kolem roku 2000 maji nalitane kolem 300.. my máme doma auto rv 2001 od nova a najeto 100tis.. když ho dáme k prodeji tak taky budete tvrdit že jsme to stočili? a posledni věc.. vysral bych se na kilometry a dal radši víc energie do prověření stavu auta...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.