Audi A4 1.9 TDI

Od: Datum: 24.10.13 20:53 odpovědí: 10 změna: 27.10.13 10:08

Audi A4 1.9 TDI AFN 81Kw r.v.1997

Zdravímprosím o radu.Ale nemůžu najít to po čem jdu..
Mám si jet pro výše zmiňovanou a4.Najeto 260 000Km...Na co si mám dát pozor v dieslu se vubec nevyznám.(Jednou sem koupil BMW v naftě a pohroma)Co se týče ostatních věcí to je v poho...Hlavně motor jak poznám že je Turbo* v pohodě,vstřikovací čerpadlo(prej když je zahřáté auto nechce chytnout)Vstřiky?Na co si mám dát bacha audi sem v životě neměl..Něco jsem už přečetl,ale nic o motoru a jestli je ten nájezd KM v pohodě...Díky moc


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dobrarada
Datum: 24.10.13 20:59
Tyhle kilometry to auto melo po trech letech provozu dnes tipuji kolem 600 tisic km. Jedes koupis vrazdu a spalis se... Proc vsichni tak prahnou po tdi, kdyz na to nemaji?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.10.13 22:40
avatar

Ano, naprosto souhlasím...Možná, že ne po třech letech provozu, ale třeba po pěti...Dnes může s přehledem přes 450tis.mít...A jestli je ještě z Německa, tak je to jasný...Kolega má pravdu. Motor sice vydrží milion, ale zbytek (nápravy, tlumiče, obecně kastle) ani náhodou a bude Vás to stát do dvou let stejně jako auto nové...Rozmyslete si to...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.10.13 23:02
avatar

ta kara ma 16roku , takze pocitej stim , ze bud budes mit total stesti a nedas do toho ani korunu a budes jen jezdit , za 5roku se to rozbije a hodis to na vrakas. Nebo budes mit smulu a bude to total kasicka , takze pocitej investici minimalne 20tisic , prece jen ten dislak bude mit dost najeto , takze neco na vymenu /minimalne rozvody/ to bude a s turbem to je take o stesti... Radeji bych vzal u tak stareho auta benzinak , je to o dost jednodussi technologie. Nevim , proc ted chcete takove vrazdy v ojetem starem dieslu...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.10.13 07:42

já bych se toho motoru vubec nebal... je to držák docela.. a pokud není dobitý od nějakého ignoranta tak bych se spíš bál ostatních věcí na autě.. a na otazku jak poznám že je motor ok existuje velice jednoduchá odpověd.. vem si s sebou mechanika co tomu rozumí... jo a s tím nájezdem bych moc nehrotil.. občas se dívám na mobile.de a tam auta kolem roku 2000 maji nalitane kolem 300.. my máme doma auto rv 2001 od nova a najeto 100tis.. když ho dáme k prodeji tak taky budete tvrdit že jsme to stočili? a posledni věc.. vysral bych se na kilometry a dal radši víc energie do prověření stavu auta...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cutter1*
Datum: 25.10.13 09:43

Jedná se mi jen o motor,aby nebyl špatný..Jinak mám hodně dobrý přístup k ND na audi respektive za pár šupů.A to nemluvím o naftě a jejím přístupu..

doplněno 25.10.13 09:44:

A nepočítám že to budu mít dýl jak 4 roky

Datum: 25.10.13 09:45
avatar

motor by měl chytat na otočení neměl by se houpat volnoběh,měl by si cca 1500-1800otaček cejtit znatelný zátah turba a auto by mělo začít letět,nemělo by padat do nouzáku ani ve vyších otáčkách a nemělo by hulit jak kamna

ty teplý starty sou u tdi poměrně běžnej problém -může to bejt čidlem teploty přidřeným startérem špatnou baterkou špatně nastaveným předvstřikem

pokud sou ty věci o.k řeší se to ůpravou softu nebo se dá relé s odporem které klemuje pouze při startu čidlo teploty a simuluje tím studenej motor sám to mám druhým rokem a starty na brnknutí

až to auto ohřeješ a nepude natočit skuste odpojit čidlo teploty pokud chytí víš na čem si pokud nechytí bude problém

koukni do oleje jestli je čistej ,koukni jestli nelítá hladina vody-po jízdě v nádobce mín vody jakmile nádobku otevřeš voda de hodně nahoru to by mohlo značit problém s těsněním motoru či hlavou

kouknout jestli se po ohřátí nehoupe teplota,jestli to topí, jestli to netlakuje hadice,jestli nejdou z motoru třeba podivné kovové zvuky

prověřit jestli auto dobíjí,kouknout jak je na tom vejfuk,brzdový kotouče,skusit jízdou jestli auto nikam netáhne a to i při brždění,jestli někde neco neklepe

pokud je auto v elektrice skusit zda vše maká -okna zrcátka klima

skusit kde bere spojka,jestli neprokluzuje,skusit ruční brzdu

pokud bys měl známího co umí s diagnostikou vem ho sebou

nebo pokud si nevěříš jed pro auto ve všední den a navštiv sním nejbližší STK tam ti ho za poplatek proklepnou

Ohodnoceno: 2x
 
Od: cutter1*
Datum: 25.10.13 14:31

Výborně tohle je co jsem chtěl vidět...Mockrát děkuji...Pak napíšu jak sem dopadl...

Od: nu*
Datum: 25.10.13 17:05

kup si auto v itálii, tam se nesolí a auta pak nereznou, asfalt je tam dobrý akorát bych nevěřil italským servisům

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cutter1*
Datum: 26.10.13 18:17

Tak audi jsem si dovezl dom.Podle mechanika je motor supr stavu km v poho (cebia).Jediné co tam musím udělat jsou destičky...Tak moc díky za rady to TDI jede fakt super...

Datum: 27.10.13 10:08
avatar

Tak držíme palce, ať to vydrží a měl jste štěstí!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.