Akutni problém 1,9 PD horký motor zdechá!

Od: Datum: 23.10.13 20:03 odpovědí: 4 změna: 23.10.13 21:48

Potřebuuju orpavdu poradit ptám se už na asi 4tém foru a nikde nereaguji. nedávno sme řešil špatné studené starty to přetrvává,ale motor začal zdeháta za jídy když je horký tedy 90 stupnů to sem vysledoval. potom nejde nastartovat točí minutu v kuse třepe se jakoby startér jel přes zuby takový mám z toho pocit a nakonec chytne a jede dál. slyšel jsem,že může pomoct napružit kontakty vstřiků tak sem to udělal a nastříkal tam mazadlo aby to spláchlo ten olej. první start úžasný šel sem to projet,ale po 2 km v kopci zdechlo zase a znova nešlo natočit. nevím co mám zkusit vyměnit? kabelový svazek? vstřiky? nebo jen přetesnit? tandem? nebo je přetesnit? ventil na filtru a filtr? podavačku? sem z toho v háji auto potřebuju a nemůžu to dát na týden do servisu aby na to čuměli stejně neví nikdo,kde sem byl.

mohlo by to způsobovat aj vadné čidlo teploty? které jsem vyměnil? ukazuje správně.jinak mě napadá jedině nějaký snímač otáček,ale ten na klice byl měněný kdysi dle databáze škoda.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.10.13 20:55
avatar

no jestli si na kontakty nastříkal mazadlo tak to neni to nejlepší já bych to odmastil kontakty očistil a stříkl kontaktolem

dále by to chtělo vag a kouknout co píše a co říkaj live data

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.10.13 21:40

Kontakty vstřikovačů u PD jsou v prostoru vačkové hřídele a jsou tedy ve styku s motorovým olejem. Mazadlo jim tedy nemůže uškodit, obvykle se jen doporučuje je napružit. Co se týká snímače teploty, je zdvojený a to, že ukazatel na přístrojové desce ukazuje relevantní hodnoty neznamená nutně, že správné hodnoty dostává i řídící jednotka. Zkontrolovat čidlo lze VAGem, takže bych se také přimlouval za diagnostiku.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fiatbrava
Datum: 23.10.13 21:48

to cidlo sme vymenil vylozene z hecu obe jsou dle VAGu 100% dobre chyba muze nastat maximalne pri teplote 90,ze to neco zkratuje kdyz to prezenu coz je kravina. jeste dodam,ze pri horkem motoru a castem startovani mi blbne i servo rozne se kontrolka a prestane jet na plny vykon a pak nechce zhasnout dokud to nezchladne nebo neodpojim baterku to vypda,ze ma souvislost s tim zdechanim

Od: fiatbrava
Datum: 23.10.13 21:16

ja vim,ale kontaktol sem nemel a cistit to nejde ver tomu to je uzavreny malicky tam si strcil sotva sroubovacek. live data neudelam,protoze mam notas co nevydrzi dyl jak 5 minut a to se zase tak casto neprojevi abych to chytil. kazdopadne me sere,ze to nehodi zadnou chybu kdyz to zdechne. u JTD mi diagnostika vzdy ukazala proc to zdechlo.

kdybby to bylo vstrikem ma to hodit chybu, kdyby svazkem tak taky ma nejaky zkrat na kostru. palivo zase nizky tlak nebo tak neco to vse ukazovalo u JTD. takto ja muzu hadat ted koupim vebtil na filtr a filtr vyhodim litr a nic. pak kabelovy svazek za 2 litry a nepomuze, pak pretesnim tandme a vstriky to bude tak 5 tis,protoze mechosi to jakoze budou delat 8 hodin x 300 aj vic plus sada gumicek .

nedej boze trysky vstrikovacu to stoji 13 tis sada.do toho bych uz nesel to nema smysl

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.